[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik heb geen ervaring met depressie, maar realiteit is een deprimerend gegeven.

Die benadering is inderdaad anders dan wij gewend zijn. Heeft het ook betere gevolgen voor degenen die lijden aan depressie, of raken minder mensen depressief?

En waarom zijn pillen slecht? Voor depressie is vaak een neurobiologische afwijking aan te wijzen, medicatie kan helpen die huishouding te reguleren.

Japan kent vooral ook een eercultuur rondom zelfmoord.

Hoe groot is het aandeel van zelfmoordterroristen dan, in het totaal aan zelfmoordenaars in Sri Lanka? Het is toch niet zo dat men zich daar iedere dag opblaast?

En Indonesië heeft helemaal niet die cultuur waaraan je refereerde, alleen op Bali toch?

Wel eens dat het koppelen van geluk aan excessieve materiële welvaart niet bijdraagt aan geestelijke gezondheid.

Volgens mij biedt de Nederlandse staat wel een vangnet aan mensen die door depressie niet in staat zijn te werken. En ik geloof dat medicatie zelden als enige middel wordt ingezet, maar juist gepaard gaat met therapie.

2. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Geen idee hoe oud dat plaatje is maar China zou volgens "officiele cijfers" een dramatische vermindering hebben gehad van zelfmoord in de afgelopen jaren. Waardoor ze zelfs minder zelfmoord gevallen zouden hebben dan in Nederland per 100.000 mensen.

En Zuid Korea zou is een top 3 land kwa zelfmoord.

http://apps.who.int/gho/data/node.main.MHSUICIDE?lang=en

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wat een bende is het aan het worden met de vluchtelingen:

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/09/kijk_nederland_dit_is_een_grens.html#comments

Landen werpen grenzen op, veel van de vluchtelingen zijn geen oorlogsvluchtelingen (meer) maar mensen opzoek naar een beter (financieel leven) en de handel in mensensmokkelaars neemt alleen maar toe. De EU loopt echt hopeloos achter de feiten aan, juist op het moment dat de kracht van de EU had moeten blijken.

Schrijnende plaatjes van mensen die in het land van herkomst, dan wel buurland te horen hadden moeten krijgen dat dit geen goed plan was:

4. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Rijke Egyptenaar heeft een paar eilandjes gekocht om ze op te vangen las ik.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Er stond toch ook zo'n tentenkamp in Saudi Arabie voor paar miljoen vluchtelingen?

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.735
    Met airco zelfs!

8. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
  9. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Enger dan het aantal vluchtelingen dat een weg zoekt naar Europa, vind ik eigenlijk de reacties van veel mensen erop.

Als we ze allemaal willen terugsturen en grote hekken gaan opbouwen langs de grenzen.. krijgen we hele enge toestanden.
    Zoals altijd in een crisistijd zoeken mensen een zondebok die de schuld moet krijgen van alles.. in veel gevallen buitenlanders en vluchtelingen waardoor rechts extremisme populairder wordt.
    Dat baart me meer zorgen dan een paar Syriërs in de achtertuin. Als ze verdeeld worden over heel Europa, en dan nog eens binnen een land over verschillende provincies en steden valt het allemaal best wel mee.

10. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Was het maar zo makkelijk om ze allemaal te herverdelen over Europa, Oost Europa zet zich hier fors tegen.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Mijn link ook gelezen?

Ik snap werkelijk waar niet waarom we zo happig zijn om deze mensen op te vangen. Een groot deel komt deze kant op vanuit economische belangen en ook lang niet alle mensen komen uit Syrië. Het is niet terecht, wenselijk en haalbaar om dat als geldige reden op te voeren om je als vluchteling te melden. Daarnaast is de intergratie een gigantisch vraagstuk wat wij ook zonder deze mensen al niet goed kunnen oplossen. Veel hangen een geloof aan die niet samengaat met onze normen en waarden. Ook de financiele druk van deze personen is buitensporig hoog en zal nog veel hoger worden wanneer gezinshereniging volgt. Gedwongen terugsturen doet NL praktisch nooit. Daarnaast zijn deze deze mensen, mensen met geld en duidelijk voldoende gezondheid hard nodig om de boel daar weer op te bouwen. Niet vergeten dat de mensen die het hardst hulp nodig hebben daar nog zitten.

Veelgehoord argument: 'Het moet wel heel erg zijn als je heel je hebben en houden achterlaat om hierheen te komen'. Newsflash: gigantische delen van de wereldbevolking zouden dat doen als ze daar de kans toe zouden hebben. De wereld is ongelijk verdeeld, naast het feit dat het maar de vraag is of dat anders wordt los je werkelijk waar niks op door al die mensen hier in de achtertuin te stallen.

12. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    :F:

Ok @Kevf die mogen van mij wel terug. Je gaat er vanuit dat een asielzoeker echt uit nood komt en zich een beetje gedraagt.

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.735
    Laatst bewerkt: 17 sep 2015
  14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
  15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Hebben jullie ook Oktoberfest of is dat alleen in Brabant? Om een of andere reden hebben wij een Duits feest. Als excuus om weer te mogen zuipen denk ik. Shit is fucking lame lol.

16. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.993
    Ik vertrek over 2 weken weer naar Munchen :9:9

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.735
    Ze hebben tegenwoordig overal in Nederland Oktoberfest feesten.

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    FeelsBadMan. Ik heb helemaal geen geile lederhosen oid :'-(:'-(:'-(

19. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.993
    Klopt, maar dat is meestal wel net even wat anders dan in Duitsland.
    Vind ik dan

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    In Nederland zijn het vooral slappe kopieën van de real deal :+

Deel Deze Pagina