[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik heb geen ervaring met depressie, maar realiteit is een deprimerend gegeven.

Die benadering is inderdaad anders dan wij gewend zijn. Heeft het ook betere gevolgen voor degenen die lijden aan depressie, of raken minder mensen depressief?

En waarom zijn pillen slecht? Voor depressie is vaak een neurobiologische afwijking aan te wijzen, medicatie kan helpen die huishouding te reguleren.

Japan kent vooral ook een eercultuur rondom zelfmoord.

Hoe groot is het aandeel van zelfmoordterroristen dan, in het totaal aan zelfmoordenaars in Sri Lanka? Het is toch niet zo dat men zich daar iedere dag opblaast?

En Indonesië heeft helemaal niet die cultuur waaraan je refereerde, alleen op Bali toch?

Wel eens dat het koppelen van geluk aan excessieve materiële welvaart niet bijdraagt aan geestelijke gezondheid.

Volgens mij biedt de Nederlandse staat wel een vangnet aan mensen die door depressie niet in staat zijn te werken. En ik geloof dat medicatie zelden als enige middel wordt ingezet, maar juist gepaard gaat met therapie.

2. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Geen idee hoe oud dat plaatje is maar China zou volgens "officiele cijfers" een dramatische vermindering hebben gehad van zelfmoord in de afgelopen jaren. Waardoor ze zelfs minder zelfmoord gevallen zouden hebben dan in Nederland per 100.000 mensen.

En Zuid Korea zou is een top 3 land kwa zelfmoord.

http://apps.who.int/gho/data/node.main.MHSUICIDE?lang=en

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wat een bende is het aan het worden met de vluchtelingen:

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/09/kijk_nederland_dit_is_een_grens.html#comments