1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 5: Guardians

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 10 jun 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824


    Blue team in actie. Moet zeggen de vrijheid is wel nice.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ook verticale gameplay heb ik gelezen. Das nice, beetje variatie is nooit erg.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
     
    assaultpr0 vindt dit leuk.
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  7. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Mijn originele Xbox One is bijna vol, dus ik zag dit (kuch) als een goed excuus om de limited edition Halo 5 bundle te halen. Ik kan er echt niet op wachten eigenlijk haha, heb praktisch de hele middag tijdens Gamescom Halo 5 zitten spelen. Jammer dat het wel een digital download code is bij de bundle en geen physical disc, ben toch meer van de discs heel eerlijk gezegd.
     
    AnubisNefer en Insane/Erret vinden dit leuk.
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Damn it....begint toch behoorlijk te kriebelen nu release zo dichtbij is.....=(
     
  10. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Snap ik.
    Het leeft ook enorm op het XBW forum :D
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ja, dit topic barst bijna uit zijn voegen :+
     
  12. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Wel jammer hoor, dat deze game, maar ook de MCC totaal niet leeft hier op het forum. Ik speel MCC nog dagelijks en ben echt enorm gehyped voor Halo 5, maar hier posten heeft gewoon niet zoveel zin, gezien het lijkt of ik de enige ben die nog vertrouwen heeft in de game. Voor de beta had ik echt totaal geen vertrouwen in deze game, maar wat 343I met Halo 4 in de MCC heeft gedaan (speelt nu misschien wel het best van alle Halo games) en wat de beta heeft laten zien (wat mij betreft was die echt fantastisch) heb ik echt weer ouderwets zin in een nieuwe Halo game. Ik hoop dat er meer volgen.
     
  13. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    De singleplayer ziet er totaal niet vernieuwend uit. Vond qua dat Halo 4 al zwaar tegen vallen en dit lijkt niet veel beter te worden. Deel 1 t/m 3 was altijd enorm vernieuwend en Reach maakte het perfect af, maar 4 was gewoon enorm slecht (met als dieptepunt dat je de "eindbaas" versloeg met een QTE). De multiplayer lijkt wel een stuk beter te worden en die Warzone mode lijkt me wel gaaf, maar als de maps weer zo matig zijn als bij 4 (heb DLC nooit gehaald) dan sla ik deze over.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Juist de SP is anders. Veel meer sandbox nu.
     
    assaultpr0 vindt dit leuk.
  15. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Die single player lijkt juist grootser dan ooit te worden. De E3 trailer was meer een stukje COD campaign omdat de gemiddelde E3 kijker daar meer op zit te wachten. Althans, dat is wat 343I dacht. De afgelopen beelden waren dan weer wel veelbelovend We moeten nou ook niet gaan doen alsof Halo altijd nou zo groots is geweest. Halo 3 is eigelijk de enige campaign die je regelmatig een gebied gaf en je een aantal paden gaf om de objective te tackelen. Halo 5 lijkt dit ook te gaan doen, kijk de laatste trailer voor de gein maar eens.

    De multiplayer ben ik totaal niet bang voor. De Beta was wat mij betreft zo goed gebalanceerd en de mappen zo goed dat ik durf te zeggen dat het kwalitatief de beste multiplayer van het jaar gaat worden en dat baseer ik mede op de beta van Cod Blops 3 en de gameplay beelden die ik van Battlefront gezien heb. Daarnaast hoop ik het natuurlijk ook gewoon:+
     
  16. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Je hebt wel veel vertrouwen in 343.

    Dat MCC nu wel werkt is natuurlijk veel te laat om de game nog te redden.
    Het gros is na een maand of wat al vertrokken.
    Eén goeie bèta wil nog niet zeggen dat Halo 5 een succes word.

    Ik wacht het rustig af.
     
  17. -Japster-

    -Japster- Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Een paar weken terug MCC gekocht en Halo 4 uitgespeeld. Ik vond juist Halo 4 episch, het leek wel een soort film. Ik was zwaar onder de indruk van op de manier het verhaal werd overgebracht als ook de sfeer en het besef dat het zich echt in de ruimte afspeelde. Het was mss wel erg scripted maar vond het niet direct storend. Grafisch zag het er ook fantastisch uit, die cut scènes :eek:. Voor mij beste singleplayer ervaring ooit
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Poeh, dat is nogal wat :+

    Alleen de stukken tussen Cortana en MC vond ik goed, de rest vond ik maar erg matig.
     
  19. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Die goeie beta zegt mij zeker wel dat de game op multiplayer gebied een succes wordt. Alles waar mensen een hekel aan hadden in Halo 4 is opnieuw gebalanceerd of uit de game gehaald. De beta was qua balans echt geweldig en de punten waar kritiek op geleverd werden (bijvoorbeeld een regio selecter voor de Dedi's, de base movement speed, de ADS van sommige wapens etc.) zijn allemaal aangepakt door 343I.

    Daarnaast is de launch van de enige andere game die 343I als studio gemaakt heeft eigenlijk vlekkeloos gelopen en was de netcode van die game eigenlijk veel beter dan die van de andere Halo's. Het is nu maar afwachten hoeveel de blamage genaamd MCC heeft aangericht en of er veel mensen terugkeren naar de game. Ik verwacht het eigenlijk wel. Zeker als je ziet dat Halo MCC nog steeds regelmatig in de top 10 meest gespeelde games staat, terwijl die game gewoon 4 maanden compleet broken is geweest.

    Overigens heeft 343I het hele MCC fiasco ook totaal verkeerd aangepakt. De game was rond maart praktisch gefixed en prima te spelen en sindsdien speel ik alweer. Mensen die de game niet volgen maar wel hyped waren voor die game hebben daar geen idee van. Ze hadden in plaats van ODST gewoon een enorme map pack voor H2A moeten geven met daarin een stuk of 10 geremasterde maps van Halo 2 en Halo 3. Vervolgens hadden ze dit groots moeten aankondigen op de E3 en die maps gewoon volledig gratis aan moeten bieden aan iedereen die MCC gekocht heeft. Daarnaast had je een of twee maps die avond al beschikbaar moeten stellen aan iedereen en dat aan moeten kondigen op het podium. Had je in twee minuten je hele franchise gered. Nu schuiven ze MCC lekker makkelijk onder het tapijt en smijten ze Halo 5 naar je hoofd.
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2015
    Gamersea vindt dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Met uitzondering van de missie dat je met dat UNSC toestel langs die enorme planeetpilaren moet vliegen. _O_:eek:
     

Deel Deze Pagina