Alweer een tijdje geleden dat ik met bandenslijtage heb gereden. Dacht dat de banden normaal 40-50 minuten meegaan bij normaal gebruik. Als je hem dan op x5 zette gaan ze dus +- 10 minuten mee. Dat is wel alweer een maandje of misschien wel 2 geleden, kan zijn dat er dingen zijn veranderd. Denk dat we dat beter een keer kunnen testen als we weten met welke auto er wordt geracet.
Gevecht in heat 2 was inderdaad erg leuk. Had nog een keer P2 kunnen pakken toen jij even voor de laatste hairpin Rossi aantikte. Koos alleen de verkeerde kant en daardoor kon je de deur makkelijk dicht zetten (part 2 rond 3:25). Jammer dat Wiethok en Racer gelijk bij de start al uitvielen. Dan was het vooraan nog een stuk spannender geweest. Maar ja, dat hoort ook bij het racen...
Edit: Zat een die filmpjes te kijken. In de laatste 10 seconden van het eerste filmpje maken Loyall en Fuzzy(?) in dezelfde bocht een fout. Zie je me net van 4 naar 2 schieten. Helaas had ik de baan toen nog niet goed genoeg onder controle om mijn plek te verdedigen.
Laatst bewerkt: 1 okt 2015
loyallronin vindt dit leuk.