1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Finished] - BMW M3 GT3 CUP [Woensdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door loyallronin, 2 sep 2015.

1. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Beide heats met soft slicks gereden.
    Nadeel is dat je grip opeens veel ninder is als de temperatuur door de belasting in een aantal bochten erg steeg.
    Maakte daardoor in heat 2 enkele fouten omdat ik te lang bleef pushen ipv wat geduldiger te zijn.
    Ik moest toen een aantal rondes zonder te pushen erg netjes/vloeiend rijden om de banden af te laten koelen

2. Detje NL

Detje NL XBL: Detje NL

Leuk Bevonden:
    32
    Mijn afstelling gaan de hele tijd terug naar standaard|:- En ook in mijn garage kan ik de afstelling niet meer opslaan? Dit moet ik even zien op te lossen.

Gisteren verdikkeme weer hard eraf toen ik lekker bezig was en door de frustratie nog een paar keer rond in het zand opweg naar de baan:mad:

3. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Heb jij een replay soms niet kunnen opslaan. .ogelijk gaf dit een corrupt file.
    Probeer eens de laatste replays in jouw highlights te deleten.
    Dan zou alles weer in orde zijn zonder herinstallatie.

Laatst bewerkt: 1 okt 2015
  4. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Was geen beste dag voor mij gisteren. In de eerste race verloor mijn controller midden in de race de connectie, waardoor ik van P4 (geloof ik) terugzakte naar P9. Kansloos dus. Tweede race was ik bij de start gelijk slachtoffer van Wiethok zijn wielspin en maakte daarna nog een fout door koude remmen, dus kon van achteren beginnen. Race daarna was wel lekker, leuk gevecht gehad met Fuzzy en opgeklommen naar P4. Daarna een fotofinish gehad met Wiethok, met volgens mij een verschil van 0,012 seconden. Ik kon de replay zelf niet opslaan, maar die finish zou ik graag wel eens terug willen zien, als iemand zich geroepen voelt. :) Ging tussen #85 en die smurfenauto.

HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  5. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    http://xboxclips.com/HRT WietHok NL/54844b37-a3f8-4ba5-b23a-a76e2a12ef7d/embed

Was een verschil van 0,008 seconden :lol:

Racerblade01 vindt dit leuk.
  6. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
  7. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Van Heat 1 is er geen replay omdat de lobyy na de finish vastsloeg.
    wel replay van heat 2 (You tube kanaal van mijn zoon)
    In Replay heat 2 zijn eerste 2 clips beelden van mijn slechte start en dat ik niet kon aanzetten omdat mijn banden te warm warm waren. Ik moest eerst rustig aan doen met de afgetankte auto. Had het niet makkelijk in de eerste ronden met Beltoon en Rossi
    De latere clips zijn random beelden. Ook nog beelden mooie gevecht tussen Rossi en Beltoon.
    Replay HEAT 2:

Beltoni vindt dit leuk.
  8. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Uitslag heat 1:

Qualifying Heat 2:
    Uitslag Heat 2:
    [​IMG] [​IMG]

Beltoni vindt dit leuk.
  9. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
  10. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Laatste paar clips van Loyall gaan voornamelijk over het gevecht tussen Rossi en ik. Zaten lange tijd vlak achter elkaar, denk dat ik ruim 12 rondes op zijn bumper heb gezeten. Mijn auto miste helaas de snelheid om er voorbij te gaan. Zat te wachten op het foutje maar die kwam helaas niet. Moet nu maar even kijken hoe ik het probleem van mijn tunes kan oplossen. Hoop niet dat ik het spel opnieuw moet installeren maar dat zit er waarschijnlijk wel in...

11. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
  12. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Jammer toch altijd dat degenen die met controller rijder in de replay ineens last lijken te hebben van chronische Parkinson... :F: Ik wil ook stuur! =(

Anyway, mijn hart klopt nog na van gisterenavond :eek: Vooral in heat 2 constant iemand op m'n bumper gehad. Na eventjes op kop de hebben gereden (whoehoe!) klopte Loyal toch bijzonder snel aan de deur. Of ik ff wilde moven :+. Is goed meneer, maar niet zomaar ;) Het werd nog interessant toen Loyal, net nadat hij mij voorbij was, een fout maakte (wheelspin, miss-shift, iets anders?) waardoor hij ook nog achter Beltoon terecht kwam. Even had ik ijdele hoop, het zal toch niet?? Als die twee elkaar nou even lekker bezig houden, dan sneak ik er vandoor. Ik proefde de champagne al bijna... Tot ik na wel één hele ronde zag dat hij Beltoon alweer voorbij was :mad: Waarna Loyal ook mij vlot verschalkte. Echt in een league of its own die kerel, staat geen maat op.

Maar Beltoon was er ook nog natuurlijk. Ook sneller. Maar wel iets minder. Constant zat die etter te loeren, paar tikjes hier en daar, maar alles fair and square. Ik zat echt met klotsende oksels op de bank, de race had van mij halverwege al mogen eindigen :+ Maar het lukte uiteindelijk wel om als 2e over de finish te gaan. Ik denk dat ik m'n contract direct maar ga openbreken :cool:

Kort samengevat: in de quali had ik het piekfijn voor elkaar. Maar mijn race-setting werkte gewoon niet. Ik was voor medium vóór gegaan, met behoorlijk hoge bandenspanning om excessieve temperaturen tegen te gaan. Dat pakte op zich prima goed uit. Echter krijg je daar bakken onderstuur voor terug, wat ik er niet goed uit kreeg getuned. En de rest had daar duidelijk minder last van.

Ohja, in heat 1 nokte m'n headset er halverwege nog mee |:- Dat is dus écht heel kut, racen zonder geluid. En het is ook geen track waarbij je op het rechte stuk even rustig naar de AB van de televisie kunt grabbelen. Ik heb er drie rondjes over gedaan om daarvoor een goed tactiek uit te dokteren :lol: Ik kreeg 'em tot standje 8, wat net genoeg was om de motoren goed te kunnen horen. Nog een geluk dat er toen niemand achter m'n zat, want zonder geluid zat ik een aantal keer goed in de begrenzer te beuken.

loyallronin vindt dit leuk.
  13. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Ja heb heat 2 ongeveer 12-15 rondjes op je bumper gezeten. Mijn auto mistte snelheid, radiator stond open en de versnellingen stonden ook niet fijn. Ach daardoor was het wel een leuke race. Als ik je had ingehaald was ik waarschijnlijk langzaam op je uitgelopen en hadden we beide een saaie race.

Loyall deed het wel weer netjes. Die tijden zijn niet onhaalbaar denk ik. Had met de standaard afstelling wel een hoge 1.29 neer kunnen zetten als ik niet achter Rossi vast zat. Denk dat de helft van de lobby wel de tijden van Loyall kan evenaren als ze er evenveel tijd in steken. Dat gebeurt echter niet en daarom krijgt Loyall, verdient, alle credits. Goed gereden iedereen!

14. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Effe voor de volgende cup: Wat is voor de lobby-settings , de beste keuze voor bandenslijtage voor de lekkerste gamePlay voor heats van ongeveer 30 minuten of een endurance van 1 uur.
    Ik heb nog niet zoveel multiplayer ervaring met deze setting voor bandenslijtage.
    P.s.
    @Rossi: na inhaalpoging had ik alleen nog maar rode oververhitte banden en was ik zelf slordig doordat ik ff focus kwijt was. Op het moment dat ik dacht:" Zo eindelijk gelukt.", ging ik de fout in.
    Ik vond in heat 2 de battle tot de finish lijn tussen Rossi en Beltoon super gaaf om te bekijken in de replay.

B Tender vindt dit leuk.
  15. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Alweer een tijdje geleden dat ik met bandenslijtage heb gereden. Dacht dat de banden normaal 40-50 minuten meegaan bij normaal gebruik. Als je hem dan op x5 zette gaan ze dus +- 10 minuten mee. Dat is wel alweer een maandje of misschien wel 2 geleden, kan zijn dat er dingen zijn veranderd. Denk dat we dat beter een keer kunnen testen als we weten met welke auto er wordt geracet.

Gevecht in heat 2 was inderdaad erg leuk. Had nog een keer P2 kunnen pakken toen jij even voor de laatste hairpin Rossi aantikte. Koos alleen de verkeerde kant en daardoor kon je de deur makkelijk dicht zetten (part 2 rond 3:25). Jammer dat Wiethok en Racer gelijk bij de start al uitvielen. Dan was het vooraan nog een stuk spannender geweest. Maar ja, dat hoort ook bij het racen...

Edit: Zat een die filmpjes te kijken. In de laatste 10 seconden van het eerste filmpje maken Loyall en Fuzzy(?) in dezelfde bocht een fout. Zie je me net van 4 naar 2 schieten. Helaas had ik de baan toen nog niet goed genoeg onder controle om mijn plek te verdedigen.

16. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Stevig afhankelijk van de auto waarin je rijdt natuurlijk. Voor GT3 heb je bij de meeste tracks voor een race van een halfuur niet meer dan x3 nodig denk ik. Dan ga je dat niet redden zonder pitstop denk ik.

17. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Dit gaat een lastige race worden.

Laatst bewerkt: 2 okt 2015
    B Tender vindt dit leuk.
  18. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Haha waarom gaat deze zo lastig worden? De M3 rijdt toch niet heel anders dan de andere GT3's? Op de eerste bocht na is het best een leuk circuitje.

19. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Let maar op. Tricky track. Ik vind BMW wat glijerig in de exit van de bochten op deze track.
    Ligt aan mij misschien. Maar ik vind de baan moeilijk met deze auto. Met bijvoorbeeld een Aston of Audi GT 3 vind ik deze baan veel makkelijker om de snelle rondjes er constant in te knallen.

20. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Altijd maar weer die haat tegen Oschersleben. :mad: :+

Deel Deze Pagina