De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Je had aan kop kunnen komen met het perfecte resultaat in de andere wedstrijd. :mad:

Killamonkey vindt dit leuk.
  2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Altijd hetzelfde liedje.

3. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Het ergste is eigenlijk dat je op Red Bull Salzburg na echt iedere keer beter bent dan de tegenstander, maar toch 9 van de 10 keer verliest of gelijk speelt. Het is in Europa voorin gewoon drama en in de verdediging misschien nog wel erger. Die goal die ze gisteren weggegeven hebben was echt om te huilen.

4. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    WTF

Net stond het 1-1 bij Manchester City - Newcastle

Ga ik even naar de winkels...kom ik terug staat het 6-1. o_O

Laatst bewerkt: 3 okt 2015
  5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Lewandowski krijgt concurrentie.

En ik zat naar fucking Barcelona te kijken.

/fml

6. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Vandaag Super Sunday. Heb er zin in vandaag. Ben zelf een beetje ziekjes en zal dus de hele dag aan de buis gekluisterd zijn. :)

7. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Iemand nog een TOTO'tje lopen?

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Die lelijke Belg is er ook niet bij tegen Ajax, prima.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Kansloze missie vandaag. Guardado pas net fit, Willems afwezig, Luuk de Jong afwezig en Lestienne er niet bij. Hoeveel ongeluk kun je hebben met je beste spelers? Tyfuszooi.

Ik ben benieuwd wat Cocu gaat doen: Pereiro in de basis of gewoon de bus parkeren. Ik hoop op het tweede: laat Ajax dat balletje maar rondtikken. Als ze dichtbij komen Moreno er op af sturen.

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Met Ajax weet je het echter nooit. Vorige week tegen Groningen speelden ze zeer goed, maar afgelopen donderdag was het weer om te huilen.

11. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Als ik PSV'er was zou ik me eerder afvragen waarom Bruma elke keer wordt opgesteld. Disaster waiting to happen.

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Als PSV'er vraag ik me eerder af waarom iedereen elkaar altijd natettert aangaande Bruma. Was vorig jaar al redelijk solide, dit jaar begint ie ijzersterk. Blijft jammer dat mensen zo'n stug beeld hebben van bepaalde voetballers (Willems, Bruma, etc) dat ze dat nooit kunnen aanpassen. Net als bij VI iedere week weer. Dergelijke mensen hebben wel een erg beperkte en starre visie.

13. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ik zie hem nu al 4/5 wedstrijden dezelfde fouten maken. Dat is gewoon een gebrek aan kwaliteit. Hij kost PSV te pas en te onpas punten.

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dit seizoen? Noem de wedstrijden maar op, s.v.p.

Bruma is zeker dit seizoen één van de betere CV's van de Eredivisie. Hij heeft nog zelden z'n befaamde glijers, maar verder doet ie het erg goed. Hij wint ieder kopduel, iedere tackle en doet opbouwend nog maar weinig geks. Kijk maar eens de pot tegen United terug als je wilt. Het blijft natuurlijk wel makkelijk om te blijven haten op voetballers die een twijfelachtige reputatie hebben.

RemcoM vindt dit leuk.
  15. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Interland van Oranje tegen Turkije. Afgelopen donderdag nog tegen CSKA. De CL wedstrijd tegen United bij de 0-1. Die reputatie van hem vind ik niet zo boeiend. Ik zie hem consequent dekkingsfouten maken. Dat is gewoon een gebrek aan kwaliteit.

16. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Go De Graafschap! :D

17. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Weet iemand nog een goeie stream voor Ajax - Psv ?

18. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Onsball.net

19. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Ajax - PSV is altijd een lastige wedstrijd voor Ajax. Ik denk dat het vandaag ook niet makkelijk zal worden.

Maar goed, zonder Lestienne, Luuk de Jong en Willems heb je wel meer kans om 3 punten te pakken. Ik heb weinig van Pereiro gezien, dus ik heb geen idee hoe goed hij daadwerkelijk is.

Daarnaast vind ik Locadia ook gewoon een prima speler.

Iedereen zeurt maar dat het voetbal van Ajax saai is. Maar het voetbal van PSV is ook niet echt om aan te zien. Vond ze dit seizoen eigenlijk alleen goed spelen in de 2e helft tegen CSKA.

Het gaat in ieder geval een interessante wedstrijd worden. Als je wint sta je 8 punten los. En dan hoef je je voorlopig geen zorgen te maken om PSV. Als je gelijkt speelt is er in principe ook weinig aan te hand.

Ben in ieder geval blij dat Milik op de bank begint (laat de laatste weken te weinig zien). Younes en Fischer zijn lekker bewegelijk en met een beetje geluk pakt Moreno snel een gele kaart.

20. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Bagger, maar 3 punten gelukkig.

Deel Deze Pagina