1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 13 sep 2015.

  1. nimweguh

    nimweguh Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    1
    Dank je heb ee paar verandert eriksen die gozer scoort veel echt goede speler. Heb nu nog depay maar denk dat ik hem maar ga verkopen want zit alleen maar op de bank.
    Kan ik mischien beter andere posities verbeteren
     
    Beltoni vindt dit leuk.
  2. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Vrijdag is de dag voor een nieuwe video! Heb vandaag een combinatie van een pack opening en een cheap squad builder! Deze video laat volgens mij goed zien hoe pack opening voor de meeste mensen verlopen. :+

     
    LuckyLuciano vindt dit leuk.
  3. a3aan77

    a3aan77 Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    42
    Michael, probeer eens de formatie 41212 (2). Dit is 4231 van Fifa 15.

    In deze formatie heb je ook de controle, zoals je dat vorig jaar ook had met 4231.

    Zie mijn team(advies van een oude x-doos speler ;)) http://www.futbin.com/16/squad/8518
     
    CrazY vindt dit leuk.
  4. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Nog meer mensen die vaker de paal raken dan dat ze scoren?
     
  5. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Je moet ook perse 9 a 10 wedstrijden spelen per seizoen hè :mad:

    Ik win de eerste 4 wedstrijden, dus 12 punten. Bij 15 punten heb je de titel.
    Ineens vanaf wedstrijd 5 win ik geen enkel duel meer, komt geen pass meer aan, houdt de keeper vd tegenpartij alles uit de goal en krijg ik ineens allemaal penalties teven.

    Ik word hier zo boos van :mad:
     
  6. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Had hem al geprobeerd, was niet echt mijn ding. Komt misschien ook door het feit dat ik te koppig ben om super snelle spelers op CAM en ST te zetten . Heel misschien zal ik dat teampje nog even proberen te maken, al moeten de spelers wat cheaper worden.
    Wel bedankt voor de hulp Aad! Lang niet meer gesproken.
     
  7. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Tering, al die paarse kaartjes van ibra en aguero samen met die 15k packs en een goede totw hebben de markt bizar laten crashen... Schurle van 14k naar 8.8k :lol:, team fitness 1900 naar 900, lewandowski 170k naar 130k.. Alles omlaag

    Wat denken jullie hier van? Gaan we zondag weer om hoog of is de markt nu al fuckedup?
     
  8. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Op de PS4 is er echt nauwelijks wat van te merken, toch wel weer opmerkelijk..
     
  9. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Meer mensen met problemen op de app? Ik kan niks op de transferlijst zetten. Balen want de deals op de xbone transfer markt zijn bizar. Ook 25k Packs nu
     
  10. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Dit zat er gewoon aan te komen, zelfs zonder de Hero kaartjes. Prijzen waren gewoon veel en veel te hoog. Die Hero Ibra & Aguero hebben het proces enkel versneld.
     
  11. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Mij valt het niet zo op. Maar wellicht opereren jullie in een hele andere prijsklasse dan ik...?
     
  12. a3aan77

    a3aan77 Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    42
    Idd al een tijdje niet meer gesproken, ben nu inmiddels al weer een maandje op de PS4 en de console bevalt me zeer goed. Wanneer kom jij samen met CrazY en Rico over?:)

    Het kan ook met minder snellere spelers, heb ook een eredivisie back up teampje, dat speelt eigenlijk nog fijner dan de serie a.

    http://www.futbin.com/16/squad/12066.

    De spelers zijn nu al een stuk goedkoper geworden ivm vele promo packs.
     
  13. Watertanden

    Watertanden Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet een idee om Vejinovic met Guardado om te wisselen, zodat Castaignos ook 10 chem krijgt?
     
  14. a3aan77

    a3aan77 Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    42
    Dat zou wel kunnen, maar ik merk niet echt verschil als hij links of rechts staat. Het team heeft 100 chemistry en de spelerchemistry is dit jaar minder belangrijk geworden.
     
  15. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Welke competitie vinden jullie dit jaar het fijnste om een team mee te maken? Vorig jaar was dit overduidelijk de BPL, maar dit jaar ben ik er zelf nog niet uit. De BBVA lijkt me ook wel erg tof, want het aanbod aan goede dribbelaars en sterke verdedigers is in die competitie in deze FIFA erg hoog!
     
  16. Watertanden

    Watertanden Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb ik niks gezegd haha, ik heb zelf ook een eredivisie team als back up en moet zeggen dat, dat ook heel fijn speelt.
     
  17. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Haha, denk niet dat dat gaat gebeuren .

    Maar op dit moment lukt echt niks met fifa, dus waarschijnlijk heeft dit ook geen nut. Heb het al een paar keer geprobeerd, maar werkte dus ook niet.
     
  18. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Ik zou er mee stoppen als ik jou was ;) Gewoon helemaal.. Dat helpt altijd..
     
  19. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Nah, dat is niet mogelijke. Dat weet je zelf ook
     
    CrazY vindt dit leuk.
  20. a3aan77

    a3aan77 Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    42
    Voorheen speelde je altijd tegen een gast om zelfvertrouwen te tanken, moet je hem ff vragen:whistle:
     

Deel Deze Pagina