Ik heb de laatste paar dagen ook ineens problemen met FUT. Waar ik eerst met 4231 goed kon combineren en winnen lukte het de van de één op de andere dag totaal niet meer. Bijna 5x achter elkaar verloren (1 was gelijkspel), wat er bijna voor zorgde dat ik degradeerde in div 7. Normaliter ben ik tot nu toe altijd een div 1 speler geweest, dus dit vond ik echt heel erg vreemd. Ik merkte dat ik vaak van die kluts doelpunten tegen kreeg en dat de tegenstander heel makkelijk bij mij er door kon pacen/dribbelen, zonder dat ik er wat aan kon doen. Ook kreeg ik elke wedstrijd een penalty tegen, zonder dat ik echt een gemene overtreding maakte.
Ben nu overgestapt naar 352 en tot nu toe bevalt het me zeer goed. Ik krijg vaak wel even veel problematische tegendoelpunten als hiervoor, maar weet nu ook bijna elke wedstrijd minstens 3x te scoren. Vaak is dit wel 5x. Ik kan mensen wel aanraden om deze formatie gewoon te proberen, die ditzelde probleem heeft. In een edit post zal ik mijn team even posten.
EDIT: Hier het team wat ik gebruik.
http://www.futhead.com/16/squads/2387920/
Ik geef ze ook enkele instructies, al weet ik ze allemaal niet 100% zeker. 1 st is aanspeelpunt, ze blijven beiden centraal. 1 zet druk op de verdediging, de ander schermt passrichting af. De CAM verdedigt mee en heeft vrij spel. De RM en LM blijven breed staan. Alle spelers die nu opgenoemd zijn hebben aggresieve onderscheppingen en de rest normaal.
Klik om te vergroten...