1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Dance, House, Electro, Techno [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door XxTopgear360, 20 okt 2013.

  1. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Zaterdag een heerlijke dag gehad op Mysteryland! Uiteraard met name door het prachtige weer, maar ook zeer genoten van het festival zelf, de vrolijke mensen en de goede sfeer! Door de grote groep waarmee we waren en de grote van het festival, helaas niet overal kunnen kijken. Voornamelijk bij Q-dance geweest en paar uitstapjes gemaakt naar de mainstage en de Spinnin' tent. Al met al zéér goed vermaakt en heerlijk gegaan!

    Heb een kort filmpje gemaakt van de dag, met voornamelijk beelden van de Q-dance stage:



    @janter Hahaha, meekomen omdat ie het vermoeden had dat je drugs had gebruikt :lol:! Dan kunnen ze zo'n beetje 80% van de bezoekers meenemen....Maar goed dat ie mij niet tegen kwam dan 8)!
     
    Exionche vindt dit leuk.
  2. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Zo....het festivalseizoen is nou toch echt wel voorbij helaas! Welke indoorfeesten hebben jullie voor dit najaar/winter op de planning staan??!

    Ik heb er iig gelukkig nog een paar staan dit jaar:

    Claydrum Indoor - 25 september (techno feest in Maastricht met Chris Liebing!)
    X-Qlusive Holland XXL - 3 oktober (Ziggo Dome)

    Tijdens ADE helaas alleen de zaterdag tijd om naar een feest te gaan, is nog ff afhankelijk met wie ik mee ga:

    Amsterdam Music Festival - 17 oktober (als ik met een vriend van me ga)
    FLOW (deephouse met Franky Rizardo) + I Am Hardstyle - 17 oktober (als ik met een date ga die waarschijnlijk gastenlijst plekken voor IAH kan regelen)

    Qlimax - 21 november (GelreDome)
    Dimitri Vegas & Like Mike - Bringing The Madness 3.0 - 18 december (Sportpaleis Antwerpen)
    Freaqshow - 31 december (Ziggo Dome)

    Voornamelijk hardstyle feestjes dus dit najaar ;)
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Q-Base was wederom het beste festival van het jaar.
     
  4. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Daar was ik bijna ook nog heen geweest....maar heb m toch moeten laten schieten....iets te veel en te hard gefeest alle weekenden ervoor. Dus afgelopen weekend en komend weekend even verplicht geen feestjes voor mij. En komende feestje ook echt alleen ff bier...;)

    Volgend jaar sowieso wel naar Q-Base! En ook sowieso naar Defqon, die heb ik dit jaar ook gemist.
     
  5. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Nog niet heel veel op de planning, maar exact over een maand naar Axwell /\ Ingrosso in de HMH en dan de dag erna naar AMF :). Kortom een lekker weekend in A'dam qnallen!
     
  6. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Vrijdag heerlijk feestje gehad bij Claydrum Indoor! Wat draaide Chris Liebing een fucking heerlijke techno set zeg!! Ook in de deephouse zaal werd heerlijk gedraaid! Verder ontzettend gave lichtshow en special video FX! De locatie was ook sowieso top, oude fabriekshal, ideaal voor techno feestjes!
    Was zo'n geslaagde avond, dat we maar meteen weer kaartjes gekocht hebben voor het volgende Claydrum feestje op 30 oktober. Ditmaal met Floorplan aka Robert Hood!!

    Daarnaast dit weekend ook tickets voor Qlimax gescoord!! Welke tegen iedereens verwachtingen in dit jaar niet binnen 30 minuten uitverkocht was?! Heb er hoe dan ook zin in. Maar sowieso eerst komend weekend lekker stampen op X-Qlusive :D!

    En besloten dat het tijdens ADE geen AMF wordt, maar alleen FLOW! En dan heeeeeel misschien nog de laatste paar uurtjes naar I AM HARDSTYLE.

    Oktober wordt dus hoe dan ook een heerlijke party maand :cool:!
     
  7. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    DV&LM #1 van de DJMag bwhahahaha man wat slecht dit....
     
  8. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ja echt belachelijk :/
    Set van Nevro was wel hard, maar nadat #1 was aangekondigd heb ik de livestream afgezet uit teleurstelling
     
    sharkdawg vindt dit leuk.
  9. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Omkoperij kan niet anders.
    Garrix of Hardwell had het moeten zijn imo.

    Morgen wel ff livesets terug luisteren van een aantal :)
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  10. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Tsjjaa... wat boeit heel die DJMag tegenwoordig nu nog (Sinds David Guetta hem won) Hardwell kon ik dan nog wel begrijpen maar die zat ook te bedelen voor stemmen, had ook liever iemand anders op #1 gezien. Ik denk dat mensen zelf wel weten wat de prijs van de DJMag voor DV&LM betekend aan de reacties in de Arena te hebben gehoord.

    Maarre ADE is voor mij weer afgelopen, woensdag naar Nicky Romero zijn avond geweest in de Melkweg, vrijdag avond naar Tiesto in DJHotel538 en daarna door naar Axwell /\ Ingrosso in de HMH en man man man wat een sfeer & set daar <3

    Oja Hier laten ze zich nog even uit over de DJMag (niet mijn upload btw):
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wist het al een week van DVLM, deze week ook met veel bekende djs en promotors gepraat en iedereen vond het belachelijk (laidback luke zei gisteren tegen me dat die lijst 1 grote grap is).
     
  12. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Hahahaha dv&lm, leuke gasten maar dit kan je toch niet meer serieus nemen. Ze zijn wat beter dan W&W en Showtek al zeg ik het zelf, maar verre van top 30 waardig laat staan nr 1.

    Verder een super tof weekendje Amsterdam gehad. Vrijdag naar Axwell^Ingrosso geweest en zaterdags naar AMF. Jezus, wat was A^I GRUWELIJK VET zeg! Voor mij één van de beste sets die ik ooit heb gehoord. Alles klopte gewoon, van de muziek tot aan de visuals!
     
  13. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Zaterdag in de Rai geweest, kut tent, maar wel dik feest. Organisatie had niets voor elkaar, stond meer dan een uur in de rij en mijn ticket heeft niemand gezien. Er zijn gewoon gasten die 50 euro voor zo'n ticket hebben neergelegd, maar dan ben je mooi genaaid. Meeste die ik in de rij sprak hadden allemaal gratis tickets via I'm In gefixed.

    Feest was wel dik: Carnage, MAKJ sloopten echt hard. FeestDJRuud was wel leuk dronken en Headhunterz is een dikke house DJ. Tchami en Knife Party gemist door de rij enzooo

    Ik baal wel dat ik Axwell^Ingrosse gemist heb vrijdag. Wou ik heel graag heen.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ik was zaterdag Strafwerk, beetje tam maar verder lekker gezellig sfeertje. Sluwe Vos was wel erg nice.
     
  15. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Zaterdag ook feestje van de Sluwe gehad in Deventer, zijn nieuwe show. Vond dat juist een beetje tam, terwijl ik normaal Sluwe keihard vind.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Moet zeggen dat ik ook wel meer van de tamme house ben. Detroit Swindle shit enzo.
     
  17. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    ADE was zéér geslaagd voor mij!! Eerst heerlijk begonnen bij FLOW met lekkere deephouse setjes van Jasper Fioole, Low Steppa en Franky Rizardo! Daarna doorgegaan naar HMH voor I Am Hardstyle en heerlijk hard staan stampen bij Brennan Heart, TNT, Code Black, Zatox en Ran-D!! Was echt super nachtje!

    Aanstaande vrijdag weer het volgende feestje! Dit keer weer lekker techno feestje hier in Maastricht, met oa Floorplan aka Robert Hood! Wordt weer heerlijk zweven en genieten!!
     
  18. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Zaterdag Qlimax!!! Fucking zin in! Wordt weer heerlijk nachte stampen!!
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vind de line-up echt slecht. Adaro vs Zatox en Brennan Heart vs Ran-D?? Serieus.

    Doe dan Adaro & Ran-D samen..
     
  20. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik vind de line up echt een dikke prima hoor! Mooie opbouw van euforisch naar raw! En ben juist erg benieuwd naar Brennan vs Ran-D!
    Hoe dan ook, het wordt sowieso dik stampen zaterdag! Zijn wel wat bekenden van me ook daar, maar wordt in principe eerste feestje in m'n eentje. Heerlijk rondjes lopen, alleen maar rondjes, elke rondje is weer anders....:p
     

Deel Deze Pagina