Twee keer trainen was sowieso wat heftig
Training 1: 5x2x137,5kg high bar (is PR ook al was het voor een dubbel), 3x5x115kg high bar paused, 2x5x100kg speed squats. Daarna eens serieus aan de slag gegaan met sumo nav het weer eens lezen van Powerliftingtowin en deadliften. Ik heb echt korte armen dus high bar zou beter passen. Resultaat: 1x160, 1x180, 1x200 (!!) en daarna 3x3x160.
Techniek op de 200 leek nergens naar. Lockout was blijkbaar niet goed en daarna nog maar een keer een lockout gedaan
Dat ik een alltime deadlift pr zet op de sumo NA zo'n squat sessie gaat nergens over. Toch maar overstappen.
Training 2: BFR voor dumbell curs, rope pull down en leg press. Op de armen vind ik kneewraps echt veel te breed. Daarnaast kreeg ik ook bij biceps 4 kg al geeneens meer omhoog tijdens de tweede set. Vond het gevoel maar zo zo.... leg press was een hele rare gewaarwording. De wraps werken dan een stuk plezieriger en mijn benen liepen echt compleet vol. Morgen proberen op de bench wat dan blijkbaar ook gewoon met wraps om de armen moet.
Squat 2x137,5kg
Yolo Sumo @200kg
Sumo waar ik wel goed op de techniek let @160kg (camera stelde niet scherp)
Ik ben heel benieuwd waar mijn sumo gaat eindigen aangezien dit mijn eerste zware sumo pull ooit was en ik uberhaupt nog maar 6 weken oid sumo oefen.
Mbt de belt: ik heb er 1 van fortius maar die is niet IPF approved. Voldoet wel aan de standaarden maar staat niet op de lijst. Ik zou, achteraf gezien, altijd 1 van die lijst kopen:
http://www.powerlifting-ipf.com/fil...st/IPFV3.1_final_Approved_List_01.01.2015.pdfKlik om te vergroten...