[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat binnenhalen van al die vluchtelingen is ook een groot gevaar... daar mengen zich echt teveel "verkeerde" in mee.

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dus omdat het aantal gekken het in naam van "hun "religie" doet mag de rest van de wereldbevolking geen troost zoeken doormiddel van hun eigen religie?

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mensen mogen doen wat ze willen. Maar zo een algemene hashtag trek ik niet zo goed. Allemaal bidden voor Parijs jongens. Alsof dat het enige is wat je kan doen.
    Mijn gedachten zijn bij Parijs en al de slachtoffers. Waarom gelijk weer zo religie ding erbij.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Alsjeblieft hou op met deze gedachten...extremisme is niet iets wat of aan of uit staat maar een continuum. Als je aan de meest extreme kant steeds meer aanslagen etc ziet zoals vannacht dan houdt dat ook in dat de 'laag eronder', zeg maar de sympatisanten ook aan het groeien is. Dat kan niet anders. En ja dit is wel een religieus probleem. Iedereen wist voor het opeisen van de aanslag al vanuit welk gedachtengoed deze aanslag was gepleegd. Ik hoop echt dat dit niet resulteert in random haat richting moslims, maar aan de andere kant ook dat dit gaat leiden tot minder importeren van de problemen onze landen in.

5. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Hoe zou een wereld eruit zien zonder geloof?
    Die vraag begin ik mezelf steeds meer te stellen na die achterlijke aanslagen.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Charlie Hebdo.

Laatst bewerkt: 14 nov 2015
  7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik hoop vooral dat in ons land de juiste mensen er wel over nadenken.

Kevf vindt dit leuk.
  8. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Uiteraard. Ik heb het dan ook over mensen zoals jij en ik. Laten we ons er niet teveel mee bezig houden en gewoon genieten van al het positieve.

9. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Dan maakte we elkaar nog steeds af maar wordt er een andere "reden" gegeven. IS doet het allang niet meer uit het geloof hoor. Ze doen het puur voor macht en hebzucht.

Jorrie vindt dit leuk.
  10. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.941
    Ziek..

11. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Precies hetzelfde als nu. Het geloof heeft er niets mee te maken, nu niet, nooit niet. Het is slechts een excuus. Een middel om te kunnen rechtvaardigen dat alles draait om macht, geld en bezitten.

Tyrant, Juunanagou en Jorrie vinden dit leuk.
  12. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Oh is dat zo? valt nog maar te bezien.. ik denk echt dat deze mensen daadwerkelijk in hun sprookjes geloven en van daar uit hun daden plegen, het is ook wel treurig omdat het vaak gaat om personen die niet geheel zelfstandig kunnen nadenken.
    Als het om macht en hebzucht gaat dan blaas je jezelf niet op, nee macht en hebzucht is voor de Amerikanen.

13. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    En Rutte gaat de bewaking bij onze grenzen opvoeren. Welke grenzen? Alsof we nog grenzen hebben. :F:

Gigantisch bezuinigen op de interne veiligheidsdienst en vervolgens vooraan meelopen als er iets mis gaat. Schijnheilig gedoe. Zet idd maar een politieagent bij de grens, dat zal ze leren.

Mallakai vindt dit leuk.
  14. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Hebben wij ooit grenzen gehad in Nederland? Ik kan me vanaf jongs af aan herinneren dat ik een maar een paar km naar een grensdorp toe hoef, door heen loop, en je staat halverwege dat dorp al in belgie. :+

Laatst bewerkt: 14 nov 2015
  15. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Die zijn er wel, maar veel minder, niet zo paranoïde doen. Je kent de problemen van Frankrijk rondom immigratie waarschijnlijk niet eens.

16. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
  17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Duitse Nationale Elftal heeft ook overnacht in het stadion. Wilde of durfden niet meer naar hun hotel terug. Al deze shit gaat echt nog een staartje krijgen, maar hopelijk wel het juiste.

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ontzettend akelig dit. Het gevoel dat je op een willekeurig moment en op een willekeurige plek ineens iemand zoiets doet, terwijl je rustig in een restaurant zit of een concert bezoekt. Zoveel onschuldige mensen waarvan het leven is afgenomen en zoveel rouwende families, en het ergste is.. het stopt niet. De IS zit verspreidt, opereert planmatig en hebben zoveel geld en (indirecte) macht. Angstaanjagend vind ik het.

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dit soort dingen gebeuren alleen in hoofdsteden :+

Rip Dyonko en Fiasco. We zullen jullie missen. :'-(

Dyonko vindt dit leuk.
  20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Denk eerder dat ik mijn baard maar moet scheren... :+