Heb de game nu 3 uur gespeeld waarvan 1 uurtje aan het editten van mijn character is opgegaan, kom ik eindelijk uit de Vault vind ik alsnog mijn personage niet helemaal naar wens/op mij lijken.. Grrrr...
hahaha (neem aan dat ik nu niks meer kan veranderen aan mijn uiterlijke kenmerken?)
Enfin, eerste indruk van de game is heel erg positief en de sfeer druipt er werkelijk vanaf, prachtig! ..het totaalplaatje wat de game telkens op je scherm tovert ziet er gewoon super uit ook al is de engine/grafische pracht technisch gezien misschien wat achterhaald. (ben wel een graphicshoer en was hier dan ook wel beetje huiverig voor, onterecht blijkt nu!)
Game draait verder prima en met de controls/gameplay is ook niks mis, voelde wat mij betreft gelijk prima. (speel op PC met 360-controller, framerate bijna constant 60fps met ultra settings
)
Had wel binnen no-time een bug te pakken.. Eerste beste stoel waar ik op ging zitten binnen de Vault zorgde ervoor dat mijn benen verdwenen toen ik terug wilde opstaan. Kon niet meer bewegen en zag enkel nog mijn upper-body plus armen. Zweefde in de lucht, net zoals Codsworth zeg maar.
Laat de herfst en winter maar volledig losbarsten nu, met "Fallout 4" in huis zit je voorlopig gebakken! Klik om te vergroten...