1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dat wapens modden blijf ik super vinden hoor. De vorige games hadden dit totaal niet en dit maakt het nog zoveel toffer hé. Dit zorgt er ook voor dat je blijft looten en scrappen want je hebt schroeven en koper nodig.

Ik zie trouwens in mijn Pipboy soms een uitroepteken en dan staan ze oa bij defense. Moet ik voor betere defense zorgen dan? Want al mijn turrets staan er nog en niemand is het aan het aanvallen. Daarnaast zie ik ook een uitroepteken bij de Abernathy Farm maar er is niets aan de hand.

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat betekent het als er een vergrootglas staat bij een item

3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Iemand die tips heeft tegen die radiation storms voor je settlement? Er is er net een overgewaaid en terug in Sanctuary is echt alles gemold... 3e keer nu al dat ik al die zooi moet repareren.

Dan heb je ergens niet genoeg materialen voor gehad en dan op driehoekje geklikt. Dan zoek je voor die spullen. kan ook per ongeluk gebeuren en het is niet zomaar weg te halen als je niet weet voor welke upgrad e je dat aangeklikt hebt. Ik had op die manier per ongeluk Cermamic ofzo op zoeken staan. Elke asbak krijg je dan een vergrootglas bij

5. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Jups, gezien. Moet gewoon beter kijken. Thanks. :thumbs:

6. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Nope, ook die waar ik gewoon in kan. Die zien precies hetzelfde uit als die waar ik wél de mogelijkheid had om te scrappen.. Vreemd.

7. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
  8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Absoluut handig om te hebben, ook handig om die tag for search optie aan te vinken in de game. Als je bijvoorbeeld een MOD wil maken en dan bepaalde onderdelen nodig hebt, dan Is die optie heel nice.

Zitten er trouwens ook kids in de game? Tot nu toe alleen maar volwassen NPCs gezien maar F3 had ook kids rondlopen, zoals het hoort.

9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Tip: zorg dat je altijd duct tape en wonderglue oppakt. Adhesive ofzo wordt echt belangrijk na een tijd.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Thanks, ga ik daar op letten. Wat een fucking goede game dit zeg. Nu een Super Duper Mart aan het leegruimen samen met Dogmeat en een Protectron. Echt lachen dat je de persoonlijkheid van de Protectron kan veranderen ook. Blijf dit ook gewoon zo'n brute setting vind hé. Dogmeat is ook echt de shit, heerlijk hoe agressief hij vijanden aanpakt en als jij gaat sneaken, dan gaat hij ook sneaken. Het zijn die kleine dingetjes.

GOTY, calling it right now. Zou niet weten welke andere game.

Rienbu en Martijnn vinden dit leuk.
  11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Witcher

Badstreak vindt dit leuk.
  12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Voor mij niet man. Witcher 3 is fantastisch hoor, maar een game als Fallout doet mij uiteindelijk gewoon meer. Hoe meer ik speel hoe geweldiger ik de game ga vinden.

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ben ook veel meer te spreken over een bethesda game. Sfeer+ mogelijkheden is echt ongekend. Witcher voelt veel meer Quest gerelateerd terwijl ik amper quests doe in fallouts of skyrims.

Anyhoe: @BigKabuto dogmeat is cool, maar zorg voor een andere companion als je meer wilt collecten. Ik heb een companion (ga niet spoilen verder) die echt bizar veel draagt. 300-400 lbs denk ik zo. Dogmeat draagt hooguit 150

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Gaat moeilijk worden om hem niet als companion te hebben, ik vind hem gewoon zo tof. Maar we gaan het zien...eerst blijft hij nog even. :D

Een van de redenen waarom de engine toch zeker wel baas blijft (ondanks minpunten)

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja je kan je character nog aanpassen later.

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    @BigKabuto ja eigen keuze toch. Geef alleen maar mee dat als je zoals mij speelt, dat een andere companion echt vruchten afwerpt. Vooral degene die ik heb (of had inmiddels, gotta switch at soms point right)

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Yeah....ik heb nu al maar wat vaak dat ik alweer teveel bij me draag, dus zoiets gaat absoluut goed van pas komen. Wat ik nu doe is soms een Power Armor pakken en dan kan je ook extra shit bij je hebben, plus Dogmeat. Of de hele tijd fast travellen naar workbenches als ze niet in de buurt zijn.

18. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Als je dogmeat als companion hebt werkt de perk lone wanderer wel gewoon. Krijg je volgens mij 50 meer draagvermogen mee en 15% minder damage voor lvl1

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Iemand enig idee hoe ver je kunt gaan met de factions totdat je geen quests meer kunt doen voor de anderen?

20. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613

Ahhh kijk.. Dan pak ik die de volgende keer.. Ik zag hem wel staan maar wist niet of het slim was. Maar aangezien ik altijd samen met dogmeat op stap ben.... Laats een andere compagnon mee willen nemen maar dogmeat keek heel sip en ging jankend naar zijn schuilplaats.. Nou ik er achter aan en hem weer meegenomen op mijn speurtochten...

Deel Deze Pagina