1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    In mijn ogen staat een geradicaliseerde moslim verder van de Koran af dan een huis tuin en keuken moslim om het even bot te zeggen.

    Zo denken heel veel moslims er over. Ik zal dan gewoon percentages meer noemen, maar hopelijk zie je dat ook wel in.
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dit gebeuren met de ISIS zal nog wel even blijven gebeuren. Zolang wij geen inzicht hebben wie-wie is vecht je tegen onbekende. Wat wel zorgwekkend is is het gemak waarmee deze beesten hun gang kunnen gaan. Het zijn vaak de personen van wie je het nooit zou verwachten. Inderdaad, de onbekende.

    Het zaaien van haat en angst lukt ze aardig ... De mensen in Parijs durven de straat niet meer op en dat is begrijpelijk. Zou jij het durven? Die ISIS debielen worden compleet gehersenspoeld. Je vraagt je af wat voor IQ die gasten hebben he?

    "Jij! Jij gaat naar Parijs en vermoord daar alles wat je ziet. Sterf als martelaar en er wachten 824897124 maagden op je"
    "Ga ik doen! Man, wat een vooruitzicht!"
    ...

    Denk dat je in deze nog beter een conversatie kan voeren met een schuurspons.

    Het extra bombarderen van de ISIS heeft in deze ook totaal geen zin. Die gasten gaan alleen maar fanatieker te werk straks. Nu zijn er 129 (en de teller stijgt) dode ... straks het dubbele. Je mag erg blij zijn dat die 3 poffertjes zichzelf te vroeg lieten exploderen en niet in het Stade de France.
    Bah, moet er niet aan denken. Alhoewel ik nog wel zo'n donkerbruin vermoeden heb dat dit binnenkort echt nog wel gaat gebeuren in een stadion... of tijdens het EK2016. Miljoenen mensen die kijken ... hoe kan je dan beter een "statement" maken als ISIS zijnde?
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
  4. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik denk ook wel dat het overgrote deel van de Moslims totaal afkeurt wat er is gebeurt de afgelopen dagen.
    Probleem met IS is dat ze de Koran maar al te goed kennen maar dat ze alleen de teksten eruit halen wat bij hun idee hoort.
    Dat is ziek.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Dat doen christenen en boedhisten ook, maar daar gooien we het op andere redenen.

    Toen Kony in 2012 Oeganda doortrok met zijn Verzetsleger van de Heer, gebaseerd op de 10 geboden (christendom dus), met kindsoldaten en seksslavinnen van 5 jaar jong hoorde ik niemand...
    Je mag zelf de gelijkenissen zoeken met ISIS.
     
    Matrix vindt dit leuk.
  6. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Wat er vanaf het begin af aan al had moeten gebeuren.

    Betere screening van de immigranten. Zodat de echte vluchteling beter onderscheiden kan worden van de gelukszoekers.
    De mensen die geen recht hebben om in Nederland te blijven direct terugsturen naar eigen land. Niet eerst een half jaar wachten voor dit gebeurd.
    Betere opvang, mensen die nu hier zijn hebben spijt omdat ze hier nog slechter behandeld worden, dan wordt die radicalisering ook een stuk aantrekkelijker.
    Betere integratie nadat iemand verblijfsvergunning heeft gehad zodat zij een toekomst kunnen opbouwen.

    Wat doe je tegen terroristen? Geen idee want die komen het land toch wel binnen als ze daadwerkelijk binnen willen komen. Daar heb je die vluchtelingen stroom niet voor nodig.
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    De echt vluchteling onderscheiden? Dat gaat natuurlijk nooit. Steek een jank verhaal af, wek sympathie en klaar. Degene die spijt hebben dat ze hier zijn omdat de WIFI kut is, ze in een iets te koude tent slapen en rookworst met stamppot niet lusten stuur je met een strik terug. Ga je daar maar lekker verrekken.

    Grenzen dicht houden? Betere optie. Zo hou je ze allemaal buiten. Snap niet waarom Nederland dan altijd maar het braafste jongetje van de klas wil zijn. Hou je poot stijf en weiger. Dat kan ook. Maargoed, iedereen denkt dat dit de beste optie is ... ik ook, daar niet van. Maar dat gaat hem natuurlijk nooit worden.


    Anyway, ISIS dreigt nu om hetzelfde te doen in Washington, Parijs, Brussel, Amsterdam ... noem maar op. Ben alleen heel bang dat dit het begin is en er snel weer een aanslag gaat volgen. Zijn op Twitter heel veel accounts (oorsprong Syrië en andere locaties) die roepen dat er heel snel (sommige claimen vanavond) weer wat gaat gebeuren.

    Het komt steeds dichterbij.
     
    Mallakai en AnubisNefer vinden dit leuk.
  8. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik kan je nu al zeggen dat screening totaal niet werkt, rampage geeft het al goed aan.
    Komt nog eens bij dat er totaal geen tijd voor is want die mensen staan maar te wachten.

    En wacht even betere opvang? Ze zijn uit een oorlog he? Dat is toch waar je het voor doet?
    Niet voor het betere eten, betere bedden.

    Degene die voornamelijk zitten te janken zijn juist die debiele gelukzoekers.
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Heb in het werken met vluchtelingen juist echt veel motivatie en intelligentie ontdekt. Echt de meeste vluchtelingen zijn ontzettend bereid om alles te doen aan een beter bestaan en zijn enorm dankbaar en beleefd. In Nederland vind ik al dat er vrij streng gescreend wordt. Je krijgt echt niet zomaar een verblijfsvergunning hier.

    En daarbij komt dat het oplossingen zijn die terrorisme bestrijdt. Die sleeper cells leven soms decennia lang voordat ze wat flikken. Volgens mij krijg je terrorisme of aanslagen niet uit de wereld. Je kan alleen besluiten wat je er zelf mee doet. Ik laat mij niet beïnvloeden door dit soort acties. Dat zou mij alleen maar gek maken.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik mis even in dit plan hoe we het merendeel van de terroristen in Parijs hadden kunnen stoppen. Zij zijn opgegroeid in Molenbeek, België.

    Vooralsnog is er 1 gast over de grens gekomen. En dus moeten alle grenzen maar dicht. Is dat logisch?
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Zoals @Maddmonkey al aangeeft zijn het de sleeper-cells die de meeste schade aanrichten. Want veel van die jongeren kijken op tegen die gasten die moorden voor plezier. Man, wat zouden die 20 jarige gasten die nog nooit een kut van dichtbij hebben gezien het geweldig vinden om met 218713713 homofi... ik bedoel, maagden in de hemel te komen. Kwestie van recruiten en meedoen. Meeste van die terroristen zitten er al jaren voordat ze iets gaan doen. Wachten op het juiste moment en DAN pas toeslaan. Heel beangstigend. Een wereld zonder aanslagen/terrorisme zal er nooit komen. Het enige wat deze aanslagen doen is de boel op scherp zetten en de relatie Moslim & de rest van de wereld af laten brokkelen.

    Je gaat je af vragen of die gasten echt het IQ hebben van een aardappel. Maargoed, geloof maakt blind. Nee, sorry. Een ideaal maakt blind. Geloof heeft hier niks- maar dan ook niks- mee te maken.
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Is dit in Utrecht?

    /Edit: Ik herken het gebouw niet in ieder geval.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ziggo Dome
     
    McSparkle en Lethal AK47 vinden dit leuk.
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Jup! Die kon ik vanuit m'n werk niet missen.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet iemand ben die het nieuws echt goed volgt, maar vorige week vrijdag...daar weet iedereen wel van. Ik ben zelf niet gauw bang en ik weiger in angst te leven....maar toch na een gesprek met een goede vriend moet ik zeggen dat het er allemaal alles behalve fijner op gaat worden...zo voelt het althans.

    Zo hoorde ik oa van hem dat Rutte pretty much gezegd heeft dat we in oorlog zijn met ISIS, maar niet de grenzen sluit. Daarnaast zou een dude van de ISIS gezegd hebben ''Bedankt Europa dat jullie ons hebben binnengehaald, wij gaan Europa overnemen.'' Uiteraard kan dit gewoon puur te doen zijn om ons angst in te boezemen....maar heel vergezocht is het ook weer niet dat ons landje misschien al een paar heeft. Dan Frankrijk die gelijk bombardementen begint en wat gaan andere landen doen? Met 9/11 was er voor ons in Europa weinig aan de hand, maar dit keer gaat het volop over Europa.

    Misschien draaf ik door, maar door dat soort dingen gaat het allemaal wel eng klinken. Rutte die de oorlog verklaart maakt van ons gewoon een doelwit. Hoe kijken jullie hier tegenaan?
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    [​IMG]

    Don't care. Relatief gezien is er niks aan de hand. Enige angst is privacy en vrijheid inleveren voor veiligheid.
     
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Tering. Zie net een foto van Bataclan netna de aanval. Helemaal gestoord.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind het echt scary worden wanneer ik lees wat Prototype eerder zei in deze thread. Afwachten allemaal maar, maar het kutte is gewoon...het kan absoluut dat die ISIS dude de waarheid sprak en dat wij van die gekken hebben nu hier. Ik begrijp sowieso niet hoe Rutte de oorlog met ISIS verklaart en vrolijk de grenzen open laat....really?
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Murica is weer Murica lol.

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina