1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik zal dan wel iedere nacht eerst onder mn bed kijken over er een boze isis man zit en met een lampje aan slapen. :+
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Onze grenzen staan niet 'open' en die gasten in Parijs waren ook geen vluchtelingen maar born and raised in fucking België.

    Waar komt die angst opeens vandaan? Ze lopen allang in Europa rond, maar jullie zijn helemaal geobsedeerd door vluchtelingen.
     
    Le Lastpak en Matrix vinden dit leuk.
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Zeg ik ergens in mijn post dat de grenzen dicht moeten dan? Want dat helpt niks om terroristen te stoppen die komen toch wel het land binnen of je grenzen open staan of niet.
     
  5. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Kwam ik gisteren tegen op facebook, goed filmpje. :)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, volgens mij ontdekte ik hem via jou! ;)
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Filmpje ook bekeken. Meer verdraagzaamheid kan geen kwaad, dat is zoals ze in het filmpje al zeggen een voedingsbodem voor haat en ISIS.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Verdacht pakketje gevonden in Duitsland, daarom is de wedstrijd gecanned.
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ambulance met explosieven gevonden naast het stadion. Dus.
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "Er is geen springstof gevonden in Hannover. Dit zei de minister van Binnenlandse Zaken van Nedersaksen, Boris Pistorius (SPD), dinsdagavond. In de Duitse pers deden eerder op de avond berichten de ronde over explosieven in een ambulance of in een koffer."

    Denk dat dit gewoon aanwijzingen waren etc. En dat het zekere voor het onzekere is genomen. Wat logisch is.
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik weet nu echt niet meer wat echt is, geruchten of gewoon nep.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Het maakt mij niets uit. Liever het zekere voor het onzekere, dan dat ze straks tientallen landgenoten en Duitsers bij elkaar moeten rapen.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik hoorde van een kennis dat het vals alarm is, maar als ik het hier zo lees is het allemaal niet zo zeker. Blijft immens fucked up dat je het gewoon nu echt niet zeker meer zal weten. Helemaal mee eens dat ze het zekere voor het onzekere nemen.

    Waren ze van plan zich te verkleden als cops ofzo? echt jongen...
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Het jammere is dat zelfs een mislukte aanslag of false flag nu als een overwinning voelt voor het terrorisme omdat we er schijnbaar toch bang voor zijn.
     
    Kevf vindt dit leuk.
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Gok dat er wel wat meer aan de hand was dan een vals alarm, maar dat ze mensen niet banger willen maken dan ze al zijn.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ga jij naar een voetbalwedstrijd als je 5 minuten daarvoor hebt gehoord dat er een ambulance met mogelijk verdachte inhoud staat? Het voelt niet als een overwinning, het is een overwinning van de terroristische moslimextremisten. De komende periode zijn mensen nu eenmaal extra oplettend. Als ik nu 'verdacht nieuws' hoor in de buurt ga ik die plek ook niet opzoeken. Alhoewel...Groningen :+
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Hij zegt toch ook dat het een overwinning is voor het terrorisme? Of ik heb hem verkeerd begrepen :+
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Groningen is denk ik een van de laatste plekken die zoiets zou kunnen overkomen, dus ik zit wel redelijk safe verwacht ik. Maar je weet maar nooit, zijn rare tijden. Was het nou alweer raak in Frankrijk vannacht?
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ja dat zeg ik toch ook :).


    Maar dan nog: je hebt meer kans om met je auto te verongelukken op de weg naar het stadion dan dat je wordt opgeblazen daar.
     

Deel Deze Pagina