[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Eerste legendary ook gehad, vlakbij de startzone van de game. Leek alleen bugged, moest hem activeren, maar kwam alsnog niet overeind. Robot deed niets, alleen kaboem op het eind waarvoor ik moest oppassen. Ben nu heel het eerste gebied aan het uitkammen, omdat de quests nog van een veel te hoog level zijn.

Wel een zwaar relaxte bunker tegengekomen in het eerste gebied, bezet door raiders. Heerlijk loot er vandaan gehaald. @2K Games: Letten jullie wel op voor Borderlands 3? _O_

Heb nu een semi auto rifle, niet veel damage, maar wel ongelooflijk stabiel dat ding. Begin echt een beetje hooked te worden, wat ik zal blijven zolang ik niet te snel te ver ga en teveel wil. :9

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  2. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    WorkingTitle, Alexknl, Daz en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Vanavond met mijn level 20 een level 50 Behemoth omgelegd. Mijn companion, Piper, was in 1 klap dood :D Nog steeds geen missiles en nukes gebruikt en ook geen powerarmor. Just me and my rifles ;)

@pim_smeets Gaaf gemaakt. Respect! A;;een dat hoge ding kan natuurlijk echt niet ;) Hangt gewoon in de lucht :)

Moet me er toch eens in verdiepen. Maar ik vind het rondstruinen zo leuk ....

Hoe krijg je eigenlijk power in een huis ??

Laatst bewerkt: 22 nov 2015
  4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Damn nice hoor! Ik had daar ook echt geen zin in :p zelf nu level 38 en ben op aardig wat plekken al geweest. Heb nu al wel dat ik bijna tegen het einde van de main quest zit. Wil wel die verschillende verhaallijnen zien, dus moet ik daarvoor alles gedaan hebben zodat ik vier saves kan aanmaken.

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Tot hoever kun je gaan bij de factions / main quest line? Tot je een bericht van no return krijgt net als in FNV ? Ik denk dat de BoS questline degene is die ik echt wil en mee ga eindigen. De andere drie doe ik dan eerst ...

6. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Weet ik niet. Ben dat filmpje van jou dus in de gaten gaan houden over welke questlines je wel en niet mag doen. Bij elke faction komt het er gewoon op neer> Niet joinen. Alleen bij de minutemen kan je wat verder gaan qua quests.

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Je kunt ze wel joinen toch, alleen niet te ver inde questlines gaan. Dat filmpje is me nog niet helemaal duidelijk ...

8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee je kan de questlines starten. Echt joinen niet. Dat filmpje legt het opzich aardig uit verder, maar het is nog vaag omdat je niet zover in de game bent.

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Als ik het goed begrijp komt dat moment pas laat in de maken questline, richt ?

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
  11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nice! Lijkt ook erg op waar ik mee bezig ben haha, ziet er goed uit. Weer wat inspiratie erbij. Die binnenkant heb je echt goed gedaan.

pim_smeets vindt dit leuk.
  12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Vlakbij de ingang van Diamond City heb je een plek genaamd Fens Street Sewer. Is iemand daar al geweest? Gaf me echt een
    Condemned
    vibe en dat is echt heel erg gaaf. Ik heb ook alle
    holotapes gevonden genaamd Dear Detective, alle vier maar ik lijk iets te missen. Ik zocht het na afloop eens op op Wikia en die zegt dat er een hidden holotape moet zijn naast de ingang en dat deze over Fallout 3 gaat. Ik kan deze echter totaal niet vinden.

Iemand?

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Jij moet eens naar het Witchcraft museum gaan en de quest daar doen. Veel succes met je hartslag. :+

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Vandaag trouwens een shotgun gevonden met explosieve rounds. Damn, dat ding is echt een monster. Je sloopt echt alles daarmee. Ik krijg wel echt ziek veel legendary's. Laat ze tegenwoordig vaak gewoon liggen. Vooral als het armor betreft. Heb namelijk al +1 stats voor mijn armen en chest en vind het wel prima zo.

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Zal wel meevallen toch? :D

Ben ook benieuwd naar dat Asylum.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Spreek me er naderhand nog maar een keer over aan. :p

17. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613

Gaaf gemaakt hoor. Dan zijn die bedden onder een afdakje bij mij maar een heel goedkoop gebeuren. Lol

pim_smeets vindt dit leuk.
  18. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Gisteren Vault 81 gevonden. Erg toffe questline ook :)

En heb een Shotgun met 108 dmg. Gaat lekker zo.

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben ook net bezig met Vault 81 :)

20. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Heb je die daar gevonden? Ik heb vault 81 ook gecleared maar geen 108dmg Shotgun gevonden..

Deel Deze Pagina