Eerste legendary ook gehad, vlakbij de startzone van de game. Leek alleen bugged, moest hem activeren, maar kwam alsnog niet overeind. Robot deed niets, alleen kaboem op het eind waarvoor ik moest oppassen. Ben nu heel het eerste gebied aan het uitkammen, omdat de quests nog van een veel te hoog level zijn. Wel een zwaar relaxte bunker tegengekomen in het eerste gebied, bezet door raiders. Heerlijk loot er vandaan gehaald. @2K Games: Letten jullie wel op voor Borderlands 3? Heb nu een semi auto rifle, niet veel damage, maar wel ongelooflijk stabiel dat ding. Begin echt een beetje hooked te worden, wat ik zal blijven zolang ik niet te snel te ver ga en teveel wil.
Heel wat uurtjes n mijn settlement gestoken en redelijk tevreden over het resultaat. Al is het nog niet helemaal af; nog een beetje inrichten en nog andere winkelkraampjes erbij. Een impressie (inspiratie koimt overigens voor een klein deel van youtube): http://xboxclips.com/PimSmeets/f11185d3-d05d-4e20-b33c-ee90ba6cb603
Vanavond met mijn level 20 een level 50 Behemoth omgelegd. Mijn companion, Piper, was in 1 klap dood Nog steeds geen missiles en nukes gebruikt en ook geen powerarmor. Just me and my rifles @pim_smeets Gaaf gemaakt. Respect! A;;een dat hoge ding kan natuurlijk echt niet Hangt gewoon in de lucht Moet me er toch eens in verdiepen. Maar ik vind het rondstruinen zo leuk .... Hoe krijg je eigenlijk power in een huis ??
Damn nice hoor! Ik had daar ook echt geen zin in zelf nu level 38 en ben op aardig wat plekken al geweest. Heb nu al wel dat ik bijna tegen het einde van de main quest zit. Wil wel die verschillende verhaallijnen zien, dus moet ik daarvoor alles gedaan hebben zodat ik vier saves kan aanmaken.
Tot hoever kun je gaan bij de factions / main quest line? Tot je een bericht van no return krijgt net als in FNV ? Ik denk dat de BoS questline degene is die ik echt wil en mee ga eindigen. De andere drie doe ik dan eerst ...
Weet ik niet. Ben dat filmpje van jou dus in de gaten gaan houden over welke questlines je wel en niet mag doen. Bij elke faction komt het er gewoon op neer> Niet joinen. Alleen bij de minutemen kan je wat verder gaan qua quests.
Je kunt ze wel joinen toch, alleen niet te ver inde questlines gaan. Dat filmpje is me nog niet helemaal duidelijk ...
Nee je kan de questlines starten. Echt joinen niet. Dat filmpje legt het opzich aardig uit verder, maar het is nog vaag omdat je niet zover in de game bent.
Als ik het goed begrijp komt dat moment pas laat in de maken questline, richt ? Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Nice! Lijkt ook erg op waar ik mee bezig ben haha, ziet er goed uit. Weer wat inspiratie erbij. Die binnenkant heb je echt goed gedaan.
Vlakbij de ingang van Diamond City heb je een plek genaamd Fens Street Sewer. Is iemand daar al geweest? Gaf me echt een Spoiler Condemned vibe en dat is echt heel erg gaaf. Ik heb ook alle Spoiler holotapes gevonden genaamd Dear Detective, alle vier maar ik lijk iets te missen. Ik zocht het na afloop eens op op Wikia en die zegt dat er een hidden holotape moet zijn naast de ingang en dat deze over Fallout 3 gaat. Ik kan deze echter totaal niet vinden. Iemand?
Vandaag trouwens een shotgun gevonden met explosieve rounds. Damn, dat ding is echt een monster. Je sloopt echt alles daarmee. Ik krijg wel echt ziek veel legendary's. Laat ze tegenwoordig vaak gewoon liggen. Vooral als het armor betreft. Heb namelijk al +1 stats voor mijn armen en chest en vind het wel prima zo.
Gaaf gemaakt hoor. Dan zijn die bedden onder een afdakje bij mij maar een heel goedkoop gebeuren. Lol