Sticky [TV] TV Series Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 19 okt 2012.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715

Rienbu vindt dit leuk.
  2. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Nice man. Lynch en Frost ook weer aan boord?

3. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
  4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
    Uiteraard.

Rienbu vindt dit leuk.
  5. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Maar even de eerste 2 seizoenen herzien

6. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    'Even', zegt 'ie dan. :+

Ik heb het geprobeerd, maar kon me er niet doorheen worstelen. Het tweede seizoen was echt te tergend gewoon. En dan zijn er ook nog films toch?

Servantes vindt dit leuk.
  7. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Serie heeft hoge beoordelingen, dus ik heb het ook eens geprobeerd met hetzelfde effect; kwam er niet doorheen.

Misschien is de remake straks wel te pruimen

Servantes vindt dit leuk.
  8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Volgens mij wordt de nieuwe serie een vervolg, toch?

Seizoen 1 is echt super. Als de eerste aflevering je niet grijpt weet ik niet wat wel... tweede seizoen is anders ja. Halverwege wordt het inderdaad tergend. Duurt en duurt en er gebeurt niets spannends. Einde is helemaal WTF bizar en veel te open.

Benieuwd wat ze nu gaan doen met dit "vervolg", helft van de originele cast is dood.

9. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    2e seizoen begon goed maar werd op een geven moment te vaag. Eerste seizoen was echt geweldig.. Heel langzaam maar geweldig sfeervol.

Ben redelijk snel met series kijken :+

Er is volgens mij maar 1 film. Fire walk with me.. Ik vond het een goede film. Wel pas na het 2e seizoen kijken.. David Bowie speelt er ook in mee.

Ik ben mijn vriendin momenteel Lynch les aan het geven dus verwacht dat ze Twin Peaks ook graag wilt zien. Maar eerst my all time favo Mulholland Drive :)

10. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Making a Murderer op Netflix, man man man... Echt verbijsterend gewoon.

11. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Denk dat ik die ga skippen..

12. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Mocht je toch gaan kijken zorg dan dat je de rest van de dag niets te doen hebt, want je wil het liefste in 1 keer de hele serie zien. :+

Echt bizar wat daar allemaal is gebeurd....

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hier kan je de pilot helemaal bekijken.

14. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Staat aan

Best bizar verhaal so far.. Vind het wel boeiend.
    Fijne soundtrack ook. Zelfde maker als van The Last of Us. Gustavo Santaolalla

Laatst bewerkt: 25 dec 2015
  15. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Making a Murderer is echt bizar.
    Is er iemand die kan bevestigen of dit echt is?? Ik kan het niet geloven dat dit echt is.. Holy fuck..

Edit:

Serie uitgekeken... Ik denk zojuist het beste van 2015 heb gezien. Ik ben echt overdonderd.

Ik raadt het ten zeerste aan om deze 'serie' een kans te geven. Het is niet de meest sterke documentaire qua montage en het is zakt hier en daar wat in maar je wordt in 10 afleveringen van ca. 60 minuten meegenomen in een badtrip die alleen maar slechter lijkt af te lopen.
    Het blijft wel open in zijn conclusie vind ik. Het laat je bepalen welke partij je het meest geloofwaardig vind.

Laatst bewerkt: 27 dec 2015
    Killamonkey vindt dit leuk.
  16. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Net de eerste vier afleveringen gezien. Sicke shit. Kan niet wachten om morgen verder te gaan!

AnubisNefer en Rienbu vinden dit leuk.
  17. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    En dat was seizoen 2 The Leftovers. Damn zeg.

Rienbu en Hybrid vinden dit leuk.
  18. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Net ook nog even Jinx volledig gekeken.. Ook de moeite waard

19. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Of Steven Avery die moord gepleegd heeft of niet durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen, wel vind ik dat er ruim voldoende gerede twijfel was om hem niet te veroordelen.
    Wat Brandon betreft is het helemaal triest, die is gewoon veroordeeld voor mutilatie van een lijk en verkrachting op basis van zijn eigen bekentenis (onder dwang) zonder ook maar 1 deel fysiek bewijs. Geen bloed, geen DNA, helemaal niets.

Op basis van de documentaire snap ik niet dat men eens is gaan kijken naar de ex van Theresa, Scott Tadych (de stiefvader van Brandon) en die Bobby Dassey. Die laatste twee waren elkaars alibi en gingen beiden jagen toen die Theresa vermist raakte. En hun tijdlijn klopte niet volgens die high school bus driver dus vond ik het vreemd dat er geen verder onderzoek is gedaan naar die lui.

En die ex wist het wachtwoord van de voicemail van de telefoon van Theresa waar ineens wat berichten van waren verwijderd. Ook gaf ie heel toevallig de camera mee aan die vrouw die binnen 10 minuten de auto van Theresa vond op dat gigantische terrein vol auto's, heel raar dat ook hier verder niets mee is gedaan....

Rienbu vindt dit leuk.
  20. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Ben het volledig met je eens man.

denk persoonlijk dat Avery niets met de moord te maken heeft. Hij is er ingeluist door de politie daar, dat denk ik oprecht.
    Het is in en in slecht dat ze zoveel druk op Brendan hebben gezet omdat ze wisten dat het een slome jongen was/is.

Het bewijsmateriaal was duidelijk mee gerommeld.. De aanklagers waren veel aan het draaien in de rechtszaken en waren opvallend veel dingen 'vergeten'.
    De enige partij die duidelijk waren in hun woord was die van Avery.

En idd. De familie van Theresa en die broer en stiefvader van Brendan waren uiterst slap en onsamenhangend in hun verklaringen.
    Wie weet zet de documentaire wel een wat in werking gezien het net pas uit is. Denk het persoonlijk niet.

Een van mijn grote Amerikaanse helden Doug Stanhope heeft de docu ook aangeprezen en daar werd oa gereageerd door mensen die uit hetzelfde plaatsje komen.
    Er werd daar gewalgd van de documentary en ze vonden het een aanval op de familie van Theresa.

De documentaire bewijst voor mij nogmaals dat alle media en nieuws wat uit de USA komt zwaar te betwijfelen valt. Het zijn echt vultures..
    Maar dat is mijn bescheiden mening.

Over het snel vinden van die auto?? Het was duidelijk dat ze hulp kreeg van God. Hoe kan je zoiets niet serieus nemen.....

:+

AnubisNefer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina