Of Steven Avery die moord gepleegd heeft of niet durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen, wel vind ik dat er ruim voldoende gerede twijfel was om hem niet te veroordelen.
Wat Brandon betreft is het helemaal triest, die is gewoon veroordeeld voor mutilatie van een lijk en verkrachting op basis van zijn eigen bekentenis (onder dwang) zonder ook maar 1 deel fysiek bewijs. Geen bloed, geen DNA, helemaal niets.
Op basis van de documentaire snap ik niet dat men eens is gaan kijken naar de ex van Theresa, Scott Tadych (de stiefvader van Brandon) en die Bobby Dassey. Die laatste twee waren elkaars alibi en gingen beiden jagen toen die Theresa vermist raakte. En hun tijdlijn klopte niet volgens die high school bus driver dus vond ik het vreemd dat er geen verder onderzoek is gedaan naar die lui.
En die ex wist het wachtwoord van de voicemail van de telefoon van Theresa waar ineens wat berichten van waren verwijderd. Ook gaf ie heel toevallig de camera mee aan die vrouw die binnen 10 minuten de auto van Theresa vond op dat gigantische terrein vol auto's, heel raar dat ook hier verder niets mee is gedaan....