1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    @Stoempfel
     
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hij zal verder geen sidequests hebben gedaan lijkt me, want veel daarvan zijn onmogelijk om zonder "levens te nemen" met succes te voltooien. Ook vind ik het niet echt geldig dat ie dan wel een dikke fat man aan z'n companion mag geven, die wel tegenstanders mag vermoorden. Maar veel combat kan natuurlijk ontweken worden door een hoge sneak skill.
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol.. Wie niet. Deze game draait om killen. Dus ik snap het niet wat je er dan aan vindt om het zonder te doen. Maar het zal de uitdaging zijn. Niets voor mij in ieder geval...
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Is er een verschil tussen "murder" en "kill"? Waar vind je dit soort stats?
     
  7. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Daar gaat het artikel alleen niet over. Deze gozer speelt het spel uit zonder iets/iemand te vermoorden, inclusief Super Mutants en Mirelurks etc. Een murder is iemand vermoorden die vriendelijk is totdat je op hem schiet. Raiders, Ghouls en alle andere monsters in de Commonwealth kunnen dus nooit murder zijn. Het spel uitspelen zonder murders is zo moeilijk niet, zonder kills wel.
     
  8. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Als je je companion een wapen geeft, moet je hem dan ook ammo geven? Want met zijn standaard wapen is dit niet het geval.
     
  9. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Zitten trouwens echt mooie nummers in deze game. Dan heb ik het wel over de soundtrack en niet de radio:+
     
  10. tim15

    tim15 Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    1
    Probeer wegwijs te worden in de wereld van fallout.

    Wat ik nog niet helemal snap zijn de power cores. Ik heb mijn pak 1x in het begin aangehad en vind tot nu toe nog geen 1 core. Lvl 8 ben ik nu. Miss zie ik over het hoofd hoe je deze krijgt? Of gebruik je je pak maar weinig?

    Zou fijn zijn als iemand duidelijk kan scheppen voor me :) andere starters tip zijn ook welkom!
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat pak gebruiken de meeste mensen niet nee. Fusion Cores kom je overal tegen..



    Ik heb de laatste quest van X gedaan en de game denk ik uit?

    The Institute questline. Ik kreeg een korte cutscene, klopt het dat ik de game uit heb? Krijg ik niet te zien wat er met iedereen gebeurd enzo? Zoals in ELKE ANDERE FALLOUT GAME?
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2015
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Niet? Ik heb de hele game gespeeld met pak aan. Lol.. Van zodra ik de eerste in mijn bezit had... :D
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Het is inderdaad een heerlijke ambient soundtrack, net als die van Skyrim.
     
  14. tim15

    tim15 Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar vind je dan zoveel power v
    Cores? Zijn het gewoon losse onderdelen die rondslingeren?
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Zitten vaak in machines waar je ze dan uit kan halen.
     
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik vond ze overal, ook gekocht etc. In het begin zie je ze wel minder Indd.
    Ik had er op een gegeven moment meer dan 100 in mijn bezit,
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Sommigen hebben wel meer geluk dan anderen op dat gebied blijkbaar. Ik ben level 44 ofzo en ik heb er iets van 25. Maar goed, ik gebruik ook slechts voor een enkele missie m'n power armor, dus die cores gaan echt nooit op.
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben nu met zo'n settlement, iemand daar ook tips voor?
     
  19. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Hoe zorg je ervoor dat je companion een nieuw wapen gebruikt? ik geef ze betere wapens maar blijft gewoon met haar pistooltje schieten... :)
     
  20. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Skyrim was inderdaad ook prachtig qua muziek. Ik heb eigenlijk bijna nooit de radio aan, omdat die ambient muziek gewoon super mooi is om naar te luisteren. In Fallout 3 stond de radio echt heel vaak aan, maar in dit deel heb ik daar niet echt de behoefte aan.

    BTW ik moet echt een keer verder gaan met de MQ. Moet nog steeds naar DC gaano_O Maarja ik was en ben nog druk met bepaalde zones af te gaan. Zone 1 en 2 heb ik helemaal doorzocht en nu ben ik met zone 3 bezig;) Maar toch wil ik nu een keer wel verder gaan, anders heb ik heel de map verkent voordat ik een keer naar DC ben geweest haha:+
     

Deel Deze Pagina