http://www.nu.nl/games/4189682/gamer-speelt-fallout-4-zonder-levens-nemen.html Suc6 voor wie het wil proberen.
Hij zal verder geen sidequests hebben gedaan lijkt me, want veel daarvan zijn onmogelijk om zonder "levens te nemen" met succes te voltooien. Ook vind ik het niet echt geldig dat ie dan wel een dikke fat man aan z'n companion mag geven, die wel tegenstanders mag vermoorden. Maar veel combat kan natuurlijk ontweken worden door een hoge sneak skill.
Lol.. Wie niet. Deze game draait om killen. Dus ik snap het niet wat je er dan aan vindt om het zonder te doen. Maar het zal de uitdaging zijn. Niets voor mij in ieder geval...
Daar gaat het artikel alleen niet over. Deze gozer speelt het spel uit zonder iets/iemand te vermoorden, inclusief Super Mutants en Mirelurks etc. Een murder is iemand vermoorden die vriendelijk is totdat je op hem schiet. Raiders, Ghouls en alle andere monsters in de Commonwealth kunnen dus nooit murder zijn. Het spel uitspelen zonder murders is zo moeilijk niet, zonder kills wel.
Als je je companion een wapen geeft, moet je hem dan ook ammo geven? Want met zijn standaard wapen is dit niet het geval.
Zitten trouwens echt mooie nummers in deze game. Dan heb ik het wel over de soundtrack en niet de radio
Probeer wegwijs te worden in de wereld van fallout. Wat ik nog niet helemal snap zijn de power cores. Ik heb mijn pak 1x in het begin aangehad en vind tot nu toe nog geen 1 core. Lvl 8 ben ik nu. Miss zie ik over het hoofd hoe je deze krijgt? Of gebruik je je pak maar weinig? Zou fijn zijn als iemand duidelijk kan scheppen voor me andere starters tip zijn ook welkom!
Dat pak gebruiken de meeste mensen niet nee. Fusion Cores kom je overal tegen.. Ik heb de laatste quest van X gedaan en de game denk ik uit? Spoiler The Institute questline. Ik kreeg een korte cutscene, klopt het dat ik de game uit heb? Krijg ik niet te zien wat er met iedereen gebeurd enzo? Zoals in ELKE ANDERE FALLOUT GAME?
Ik vond ze overal, ook gekocht etc. In het begin zie je ze wel minder Indd. Ik had er op een gegeven moment meer dan 100 in mijn bezit,
Sommigen hebben wel meer geluk dan anderen op dat gebied blijkbaar. Ik ben level 44 ofzo en ik heb er iets van 25. Maar goed, ik gebruik ook slechts voor een enkele missie m'n power armor, dus die cores gaan echt nooit op.
Hoe zorg je ervoor dat je companion een nieuw wapen gebruikt? ik geef ze betere wapens maar blijft gewoon met haar pistooltje schieten...
Skyrim was inderdaad ook prachtig qua muziek. Ik heb eigenlijk bijna nooit de radio aan, omdat die ambient muziek gewoon super mooi is om naar te luisteren. In Fallout 3 stond de radio echt heel vaak aan, maar in dit deel heb ik daar niet echt de behoefte aan. BTW ik moet echt een keer verder gaan met de MQ. Moet nog steeds naar DC gaan Maarja ik was en ben nog druk met bepaalde zones af te gaan. Zone 1 en 2 heb ik helemaal doorzocht en nu ben ik met zone 3 bezig Maar toch wil ik nu een keer wel verder gaan, anders heb ik heel de map verkent voordat ik een keer naar DC ben geweest haha