De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Over welke randzaken heb je het? Neem aan dat er meer is geweest dan het gedoe om zijn hoed en nu de logo's op zijn auto

2. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Tijd niet praten met de pers bijvoorbeeld, hij moet niet alleen met de pers praten als het goed gaat, ook ja die hoed, en zijn nieuwe auto's, meneer doet alsof hij al een vedette is.
    Hij kan beter zoals ik zei opvallen in het veld ipv daar buiten.

Maar goed, ik denk eerlijk gezegd dat hij nooit zal opvallen in het veld op hoog niveau, daar komt hij te veel voor te kort.

Zo een Martial bijvoorbeeld, heeft veel meer gekost dan een Depay, talent druipt er van af en loopt zich een ongeluk, buiten het veld hoor je hem ook maar weinig.

3. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453

Zidane als vervanger, geen idee wat ik moet verwachten.

4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.965
    KOPSTOTEN ALL OVER THE PLACE

DAT MOET JE VERWACHTEN

PEPE ON EXCTASY X10000000000000

Fiasco en Smirnoff vinden dit leuk.
  5. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Kan alleen maar beter worden, was totaal geen fan van Benitez. Nog steeds zo jammer dat ze Ancelotti de deur hebben gewezen...

6. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453

Eindelijk. :cool:

7. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Docu van Zlatan, komt volgende maand uit. Vooral tof om dan die oude beelden weer eens te zien. (en Leo Beenhakker.. :lol:)

8. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Iedereen schreeuwt nu wel zo hard dat hij zich niet zo 'belachelijk' moet gedragen maar dan vraag ik mij oprecht af welk gedrag van hem dan zo belachelijk is?

9. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Lees anders even een post verder van mij.

10. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Haha, die post had ik even gemist. Maar buiten het feit dat hij niet met de pers praat is er dus helemaal niks raars.

Ik ben echt benieuwd hoe jij op je mening komt want hij vertoont in mijn ogen juist heel erg normaal gedrag, wat zie jij dat ik niet zie?

11. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ook dat staat allemaal in de post.
    Het probleem bij Depay is dat hij behoorlijk wat centjes heeft gekost, totaal niets raakt maar dan ook echt totaal niets.
    Hij doodleuk even met de mooiste auto's komt aanrijden puur om te showen, als je wat voorstelt ala Ronaldo. Prima maar als je er geen reet van bakt bij je club en je gedraagd je als een vedette is dat gewoon fout gedrag.
    In de Engelse kranten vallen ze hier ook btw over.

Als je arrogant bent dan moet je het ook laten zien.
    Meneer wilde nummer 7 (had eerst een ander nummer) omdat hij dacht dat hij de druk aan kon.

Kan hij niet..

Ruud Gullit was het overigens met me eens een paar dagen geleden.

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat spreekt eerder in jouw nadeel dan in jouw voordeel. Gullit is echt te dom om te poepen.

Exionche vindt dit leuk.
  13. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Dat hij veel geld heeft gekost is een feit maar daar heeft hij geen invloed op gehad. Daar kun je hem absoluut niet op afrekenen.

Dat hij doodleuk met de mooiste auto komt aanrijden is heel normaal want hij heeft ook een van de best betaalde banen. Dat hij dat doet 'puur om te showen' is natuurlijk dikke onzin en nergens op gebaseerd.

Verder heb ik nergens berichten gehoord of gelezen dat meneer zich gedraagt als een 'vedette'.
    Ik heb wel heel veel berichten gelezen met dezelfde informatie waar jij nu mee komt wat echt pure sensatie praat is van de pers en waar je totaal geen waarde aan mag hechten.

Zoals ik eerder al zei, volgens mij vergeet je gewoon dat het een mens is. Een mens met gevoelens en met goede en slechte periodes.
    Als je als jonge jongen dat gaat emigreren en in een team terecht komt wat totaal niet loopt dan is het gewoon heel erg moeilijk om je beste prestaties te laten zien.

Als hij nou ieder weekend laveloos in de pub werd gevonden dan was ik het trouwens 100% met je eens maar ik kan alleen maar concluderen dat je echt poep praat want je praat gewoon de media na. (daarvoor moet je je echt diep schamen, vorm je eigen mening. En als je niet genoeg of geen concrete informatie hebt geef dan aan dat je daar geen mening over kan hebben)

En dat Ruud Gullit het met je eens is zegt al helemaal niks, die man zegt alles wat hem op dat moment het beste uitkomt om de week erna exact het tegenovergestelde te melden.

Exionche vindt dit leuk.
  14. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Hij heeft inderdaad geen invloed gehad op de transfer prijs, echter als er zo een bedrag voor je betaald wordt dien je wel alles te geven in het veld, dat doet hij niet.
    Hij oogt lui, de simpelste ballen komen niet aan en acties mislukken 9 van de 10 keer.

Als je vervolgens met een jeep aankomt en waar in zijn stoel staat m7, ben je dan niet aan het showen..? Lol

Overigens heb ik mijn mening al langer over Depay, en klopt ik haal mijn nieuws uit de media, ik ben niet iemand die voor zijn huis gaat liggen, de foto's spreken voor zich, de luiheid in het veld ook, en het niet praten was ook duidelijk.
    Wat zeg ik voor raars dan eigenlijk?

Nogmaals dat het niet loopt prima maar als je er in het veld gewoon geen reet aan doet dan zoek je het zelf ook op.

Zoals ik eerder zei, een Martial die veel meer gekost heeft loopt zich 3 slagen in de rondte ondanks dat het niet loopt zijn de supporters lopend over hem.. Raar he?

Ik heb een mening over hem, jij bent het er niet mee eens prima..
    Kom dan niet flink doen dat ik poep praat.

15. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Deze vrije trap, niet te geloven. _O__O__O_

Mallakai vindt dit leuk.
  16. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Wat een pauperteam dat Espanyol, dat gewoon te hard speelt, lekker doorgaan op spelers, het is eigenlijk een wonder dat ze maar 2 rode kaarten hebben gehad.

17. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    De spelers van Barca hadden eindelijk een keer echt een reden om naar de grond te gaan.

18. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Als je vaak genoeg geschopt wordt dan krijg je dit soort reacties.

19. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Ja precies.:rolleyes:

20. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik krijg echt kriebels van deze acties, nog steeds...

L.A. vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina