[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

1. Stuur

40,6%
  2. Controller

59,4%
  1. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Jups mie too. Ik heb nu weer wat tijd om te racen. Tom Raider en Fallout zijn over en done with. Weekje racen voordat ik de Witcher in de drive kan stoppen.

2. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046

January DLC bevat dus:
    BMW 2002 Stanceworks
    BMW 1M Stanceworks
    Mad Mike's 'Radbul' Mazda MX5
    KTM X-Bow
    en Bannochbrae, een fictieve track in Schotland.

en de gratis auto is natuurlijk de 2013 Ford Falcon FG.

3. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Die 1M ziet er wel dik uit

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

4. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Aan de ene kant wel jammer dat ze met een fictieve track komen. Als ik zo even door dit filmpje scroll ziet het er nog wel vet uit.

Dit zou de lay-out zijn:

Geen idee of het klopt maar zo ziet het er wel geinig uit.

5. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Yep dat is 'm, was een leuke track om te rijden in early access toen ie er nog in zat. Veel hoogte en banking verschillen.

6. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    De layout schijnt flink veranderd te zijn sinds die in Early Access beschikbaar was. Ik hoop in ieder geval wel dat ze de meerdere layouts en de pitstraat behouden.

7. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Net even de video goed bekeken. Ziet er wel gaaf uit. Niet bijzonder technisch en genoeg plekken om in te halen. Zou mooi zijn als er net als Ruapuna meerdere lay-outs zijn. Van de auto's wordt ik niet bijzonder warm, al zou de MX5 wel een leuk cup wagentje kunnen zijn.

8. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Vind de track wel erg kaal. Maar de layout is geinig..

9. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Zo lag de track er 2½ jaar geleden bij. Ga er wel vanuit dat ze er iets meer textuur in hebben verwerkt.

10. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ahhh dat heb ik dan even gemist... Thanks.

11. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    ...en de layout is dus veranderd. :+ In bovenstaande video staan ook gewoon nieuwe gameplaybeelden van de track.

12. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik moet echt even tijd maken om weer eens te racen. pfff echt te weinig uren in een dag. Nu weer penoza aan het kijken. We hebben alles seizoenen op DVD. Ik had het nog nooit gezien dus ik ben erg verrast door deze serie. En dan nog gitaar spelen, ik heb ook nog een fuckering en ik wil ook wel eens naar buiten. Kortom, ik ben van plan om minimaal 2biljoen jaar te worden.

Ik heb besloten, doodgaan is wel het laatste wat ik doe. :D

13. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Is dit nou die DLC track waar men zo over zat te roeptoeteren? Oftewel, kunnen we Zandvoort inmiddels vergeten of zouden ze toch nog met DLC tracks op basis van bestaande circuits bezig zijn?

14. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Waar zat men over te roeptoeteren dan?

15. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Ja, iets van "amazing DLC trackpack", of zoiets. Ik zal het vanavond even op proberen te zoeken. Dat zou dan gaan om een aparte DLC pack, puur gericht op circuits (althans, zo vatte ik dat op).

16. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Dat was (waarschijnlijk, ze zijn er nooit echt duidelijk over geweest) de DLC van november. Met Silverstone Classic, Hockenheim Classic en twee layouts van Rouen-Les-Essarts.

Bannochbrae wordt al maandenlang geteased, dus de vraag was alleen wanneer die kwam. Er zijn verder geen fictieve tracks op de planning, ook al is de DLC van februari ook een track pack. Dus dat lijkt me gewoon een bestaand circuit te worden, al is de kans op Zandvoort wel erg klein. Hoop er zelf een beetje op dat Autopolis er nog in komt, aangezien die ook in Nfs: Shift 2 zat.

17. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Zijn die trackpacks nou eigenlijk ook voor de xbox of niet?

18. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik weet het niet precies eigenlijk, maar grote kans inderdaad.

Zelf zou ik graag nog tracks zoals bijvoorbeeld Zandvoort of Interlagos in de game verwerkt zien worden. Niet al te lange maar wel uitdagende circuits. Maar goed, ik snap ook wel dat het toevoegen van een bestaande track veel meer voeten in de aarde heeft dan historisch en zeker een fictieve track. Laat staan het toevoegen van wat autootjes.

Maar het liefst heb ik dat de game mij niet meer naar het dashboard terug gooit bij het selecteren van een auto en/of kleurtje :)

19. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Ja. Iedereen die hier nu nog post in dit topic speelt ook nog steeds op de One.
    Interlagos is altijd wel leuk om te rijden, zit een lekkere flow in. Maar die hele tweede sector (wat zo'n beetje 75% van de baan is) kan je gewoon niet inhalen. Dan zie ik liever Zandvoort. Maar aangezien de vorige niet-historische track pack Ruapuna had, verwacht ik nu eigenlijk ook wel weer een obscure baan waar nooit iemand van gehoord heeft. En dat is eigenlijk wel prima, altijd leuk om een locatie te verkennen die je nog niet kent. Ben daarom ook best wel benieuwd naar Bannochbrae.

20. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Hier een paar ingame screenshots van Mad Mike's Mazda MX5.

Verder is inmiddels bevestigd dat Bannochbrae nog steeds een volledig functionerend circuit inclusief pitstraat is. :) Was nog niet duidelijk, aangezien het ook een P2P had kunnen zijn.

Deel Deze Pagina