De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
  2. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Onnodig. Mijn overwoekerde en verwilderde tuin ligt er nog beter bij dan de grasmat in de Arena. De tering... Voetballers voetballen op ijs dit 8)

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Winnen van Excelsior en we staan weer 1 punt achter Ajax. Fijn vooruitzicht, aangezien we beter lijken te presteren onder wat druk. :)

4. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    We hebben een spits nodig die gvd een bal kan vast houden. Milik is nutteloos...als we geen spits halen dan maar El Ghazi proberen.

Positief is wel dat Cillessen letterlijk helemaal niets te doen heeft gehad.

Maar wat creëren we zelf weinig zeg. Slaapverwekkend en totaal onnodig!

Kampioenschap wordt nu wel spannend zo.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    En zo hoort het ook i.t.t. in Duitsland een aantal keren de afgelopen jaren.

6. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Heb gisteren de eerste helft gekeken en daarna naar bed gegaan, het is allemaal zo slaap verwekkend voetbal bij Ajax, had ook wel verwacht dat Ajax niet meer zo scoren.
    Het gaat in een te lage tempo en dat al jaren lang.

Milik tja ik denk dat het een prima spits is voor een 442 opstelling, maar buiten doelpunten scoren (wat ook nu niet lukt) heb je er maar weinig aan.
    Dan heb je nog een Gudelj die er ook totaal niets van kan, werd geroemd om zijn gif en trap, maar beide is het eigenlijk lachwekkend.

Als PSV niet kampioen wordt deze competitie met al dat waardeloze voetbal van de overige clubs, mag je best wel zeggen dat het een schande is.

7. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Ja, want PSV speelt al het hele seizoen prachtig voetbal...

8. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Dat zeg ik niet, ze spelen wel beter en georganiseerder dan Ajax.
    Bij Ajax heb ik eerlijk gezegd geen idee wat ze nu willen.

9. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Dan is het dus niet meteen een schande als PSV geen kampioen wordt.. Die hebben genoeg zaadpotjes gespeeld tegen mindere clubs.

10. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Als de rest nog slechter voetbalt wel, als PSV zijnde die toch het meest stabiel is en zwaardere tegenstand heeft gehad dit seizoen, kan PSV dit seizoen simpel kampioen worden.
    De rest in de eredivisie stelt gewoon niet zo veel voor.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615

Die spits die half Europa zoekt?

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ehm, volgens mij is het toch echt Ajax dat het meest stabiel is gebleven dit seizoen. Prima als je wilt zeiken (is ook genoeg om op te zeiken), maar dan moet je dat juist niet doen op een van de weinige factoren die ervoor zorgen dat Ajax bovenaan staat.

13. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Een van de weinige factoren die ervoor zorgt dat Ajax bovenaan staat is de verdediging, dat is het enige wat echt redelijk stabiel is bij Ajax, tja en ze staan boven aan, waren vroeg in de beker uitgeschakeld en zelfs in een simpele EL groep konden ze niet doorkomen.

PSV is in alle competities nog actief, en wat knap is ook in de Champions League, hebben dus ook een veel zwaarder programma gehad, en ondanks dat staan ze (waarschijnlijk) na vanavond nog 1 punt achter op Ajax.

Feyenoord is al verslagen en ze krijgen Ajax nog op bezoek, PSV is voor mij ook kandidaat nummer 1 voor de titel en in mijn ogen ook de meest stabiele ploeg van Nederland.

Tja als jij dat zeiken vind..ik weet wie het zegt:)

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat noem je het dan? Je zit toch al 5 seizoenen te zeiken op alles en nog wat rondom Ajax? dat wil je nu ontkennen en een ander stempeltje op plakken? Prima, maar je weet zelf ook wel dat je constant azijn aan het zeiken bent als jet Ajax betreft. Doe nou niet alsof je neus bloedt

15. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Waarom is het zeiken dan omdat ik een andere mening heb dan jij?
    Ik ontken nergens dat ik negatief ben over Ajax, maar dus negatief is gelijk aan zeiken?

Misschien moet je eens je oogkleppen afdoen en daadwerkelijk eens kijken wat er speelt bij Ajax, geloof me ik ben echt niet de enige.

Edit: Als je goed had opgelet (waarschijnlijk niet) dan had je ook kunnen zien dat ik wel tevreden ben over de A1 en de B1, die spelen het spelletje zoals het gespeeld dient te worden en des Ajax.

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Heb je een trauma opgelopen waarin zeik voorkomt ofzo? de fuck joh. Helemaal emo om een fucking woordje.
    Ik zeg nergens dat een andere mening of negativeit gelijk staan aan zeiken. Zoals ik al zei is er voldoende waarop te zeiken valt bij Ajax, maar stabiel zijn ze dit seizoen meer dan voorgaande jaren.
    Dat je het gelijk over oogkleppen en perceptie, meningen en andere randzaken moet hebben, zegt genoeg over hoe gefrustreerd je bent jongen.

17. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Waarom begin je er dan over? het zit jou duidelijk dwars, ik gaf enkel mijn mening aan.
    Jij gaf zelf aan dat ik op alles wat met Ajax te maken had loopt te zeiken al 5 jaar (knap), ik leg het simpel weg uit dat ik zeker niet negatief ben met alles bij Ajax.

En gefrustreerd ben ik niet hoor :)
    Ik krijg eerder het idee dat jij ergens zand heb zitten waar het niet hoort.

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Sorry ik stikte in mijn lach. Wanneer ben jij niet negatief geweest dan?

19. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Lees nog een keer 3 posts terug, zie je dat ik zeker niet met alles negatief ben over Ajax.

20. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Ajax geeft verdedigend amper kansen weg. Probleem is dat ze voorin ook amper wat creëren. Het aanvalsspel is te traag, te voorspelbaar. Frank de Boer hamert te veel op balbezit (de Nederlandse ziekte). Er is geen enkele creativiteit. In de 5 jaar dat hij trainer is van Ajax, is het voetbal elk jaar achteruitgegaan. Het is tijd voor een nieuwe trainer met nieuwe ideeën.

Mallakai vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina