Hoe meer ik speel hoe mooier ik de speelwereld vind ogen, zeker na nog enkele grafische tweaks aan de hand van tips in dit topic, kan ik niet anders concluderen dat het grafisch dik in orde is.
Helemaal als je de HUD grotendeels uitschakeld. Sfeer en detail genoeg dus.
De gameplay, shoot-outs en interactie met de omgeving is daarentegen zwaar ondermaats. Zo levenloos en statisch allemaal wat ervoor zorgt dat ik totaal geen voldoening haal uit mijn acties.
AI rent maar wat hyperactief rond, weinig tot geen respons wanneer je ze doorzeeft met kogels (praten en bewegen gewoon vrolijk door), en totaal geen gevoel voor impact van je wapens of explosies in de omgeving. (geluid heb ik ook mijn bedenkingen over, al kan dat misschien wel aan de beta liggen, of niet natuurlijk met 28GB aan data!!)
Soms zijn er wel objecten die beschadigd kunnen worden of voor een (te kleine) explosie zorgen, maar dit lijkt in de verste verte niet op hetgeen in de trailers getoond word en past ook totaal niet in het totaal plaatje van een bijna foto-realistische speelwereld.
Opzich zojuist nog wel best een leuke co-op sessie gehad met wat random mensen, paar gave (indoor) locaties ontdekt en geplunderd, maar ben eigenlijk nu wel al klaar met de gameplay...
Laatst bewerkt: 30 jan 2016
AnubisNefer vindt dit leuk.