Jawel. In hé settings. Net een half uur in de Dark zone gespeeld en ik vind het eerlijk gezegd geen k*'t aan. Wat een saaie bedoeling.
Hoe meer ik speel hoe mooier ik de speelwereld vind ogen, zeker na nog enkele grafische tweaks aan de hand van tips in dit topic, kan ik niet anders concluderen dat het grafisch dik in orde is. Helemaal als je de HUD grotendeels uitschakeld. Sfeer en detail genoeg dus. De gameplay, shoot-outs en interactie met de omgeving is daarentegen zwaar ondermaats. Zo levenloos en statisch allemaal wat ervoor zorgt dat ik totaal geen voldoening haal uit mijn acties. AI rent maar wat hyperactief rond, weinig tot geen respons wanneer je ze doorzeeft met kogels (praten en bewegen gewoon vrolijk door), en totaal geen gevoel voor impact van je wapens of explosies in de omgeving. (geluid heb ik ook mijn bedenkingen over, al kan dat misschien wel aan de beta liggen, of niet natuurlijk met 28GB aan data!!) Soms zijn er wel objecten die beschadigd kunnen worden of voor een (te kleine) explosie zorgen, maar dit lijkt in de verste verte niet op hetgeen in de trailers getoond word en past ook totaal niet in het totaal plaatje van een bijna foto-realistische speelwereld. Opzich zojuist nog wel best een leuke co-op sessie gehad met wat random mensen, paar gave (indoor) locaties ontdekt en geplunderd, maar ben eigenlijk nu wel al klaar met de gameplay...
HUD uitschakelen was ik al zeer snel naar opzoek gegaan, zag de game bijna niet zoveel HUD is er standaard in beeld!
Tis geen echte foto maar een 3D werk, maar dat geeft niet. Jouw voorbeeld is Indd minder scherp en daar vind ik het ook minder mooi. Maar toch op de een of andere manier geeft het mij een echtere look dan zonder...
Geen idee of ie al helemaal verwerkt is maar ach Zit ook wat afk tijd in maar dat knip ik er nog wel eens uit. Of niet.
Uiteraard is de beta vrij beperkt. En er zit natuurlijk een stukje RNG in. Maar probeer de Darkzone eens. Daar lopen een hoop NPC's, die droppen toch veelal blauwe loot en Darkzone Credits. Met die credits kun je bij de ingangen van de Darkzone ook weer wapens en mods kopen.
Ben vooral benieuwd naar de hoofdmissies. Dit is een BETA en daarom wil ik ook geen oordeel vellen. Maar eigenlijk wordt de BETA na een paar uurtjes erg repetitief, en na een paar keer neergeknald te worden heb je die dark zone ook wel gezien. Kan me niet voorstellen dat dit "The Division" is. Steeds maar rond rennen met een groepje en dezelfde vijanden afknallen. Ben wel positief verrast over de graphics en de gunplay. Cover-systeem vind ik zelf wel lekker spelen (wel even wennen).
Ik ben ook meer benieuwd naar het aantal (hoofd)missies, en de afwisseling hierin, in de totale game. Darkzone gaat snel saai worden ben ik bang.
Na de beta al (te) veel gespeeld te hebben, zojuist de game gekocht in de Braziliaanse Store. Laat 8 Maart maar komen.