Counterstrike was er inderdaad destijds op de xbox360. Was volgens mij alleen geen succes??
Een hoge SPM houdt vaak ook weer in een hoge K/D. In ieder geval bij Kill Confirmed. Zit op de 473 SPM geloof ik bij HC KC. Met een overall KD 2.23 geloof ik.
Waar ik dan weer ook niet tegen kan is dat men in Domination gaat spawntrappen. Leuk dat je wint, maar ontiegelijk saai. Ik heb weinig domination gespeeld in blops3 omdat ik vrijwel nooit met een team van minimaal 4 spelers speel, en ik ga altijd voor de capture en de win. Dus lekker rushen, kills maken en cappen. Iets wat solo niet erg lukt omdat je team dan vaak ruk is of als camper speelt.
Erg jammer
Oh ik kom wel regelmatig volwassen mensen tegen hoor. Maar wil wel graag met een bepaald niveau mensen spelen. En bedoel dat niet arrogant, maar wil dan wel dat ze ook echt wat klaar spelen. Tot nu toe niet echt tegengekomen met blops 3.
En had een grote groep mensen in mijn lijst die aan al mijn eisen voldoen . Maar die spelen niet of nauwelijks meer. Of zijn overgestapt op de ps4.
Laatst bewerkt: 22 feb 2016