1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Black Ops III

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 23 apr 2015.

1. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Wordt wel vaak als excuus gebruikt :+

Tim en Santino vinden dit leuk.
  2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Goeie spelers verdienen krediet. Krediet omdat ze ook daadwerkelijk beter zijn. Dat zijn er maar zat hoor ... je komt ze echter niet vaak tegen :) Maar doodgaan om hoekjes ... of geen hitmarkers, doodgaan door een scheet? Tja, dat zit nu eenmaal aan COD verbonden. Zonder dedicated servers komen je hier ook nooit vanaf!

3. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ben het met je eens hoor. Er zullen vast veel spelers zijn die er last van hebben, maar ik merk dat velen ook gelijk ''lag compensation'' roepen als het ff niet goed gaat. Tsja...

Korkss vindt dit leuk.
  4. thanks

thanks Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb geen idee of het daar aan ligt maar vind het maar vaag.. je ziet ook bij de nmi dat rode vlek als ie geraakt wordt.

Xandorra vindt dit leuk.
  5. chilly1803

chilly1803 Niet zo actieve member

Leuk Bevonden:
    10
    Speel dan gewoon hardcore. Is wel erg wennen als je het niet gewend bent, maar daar geld bijna altijd : de eerste die reageert wint.
    Ik vind mijzelf geen goede accuratie hebben, maar moet het altijd hebben van mijn snelle reactievermogen.

6. chilly1803

Leuk Bevonden:
    10
    Bij goede spelers maakt lag compensation niet erg veel uit bij hardcore. Zal in enkele gevallen zo zijn, maar als jij de snelle rusher bent heb je al veel voordeel.
    Tuurlijk gaat het altijd wel eens klote, maar je speelt online, er is altijd lichte vertraging of voordeel voor de ene of andere

7. chilly1803

Leuk Bevonden:
    10
    Wat is in jouw ogen een goede/betere speler?

8. dannygielen

dannygielen Active Member

Leuk Bevonden:
    137
    Als het goed is kan je ook meerde citaten in 1 bericht stoppen ;)..

Maar ook bij hardcore merk je de lag compensation wel... Als je in je eigen beeld al lang om de hoek bent en toch dood gaat...ga je dan kill nakijken,blijkt het dat je in scherm van de tegenstander nog gewoon voor hem loopt...

9. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Je merkt het zeker wel. In sommige killcams heb je bijna 2 seconden vertraging.

10. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Eerlijk is eerlijk ze hebben wel een punt.
    Alles draait om de connectie.
    Als ik speel met een groepje Engelse vrienden heb ik altijd een connectie voordeel en dat is al sinds Blops.

11. chilly1803

Leuk Bevonden:
    10
    Excuus haha. iets te enthousiast, en niet echt opgelet. :p.

Je merkt de lag compensatie wel soms, maar bedoel meer dat ik het meer merkte toen ik nog moest wennen aan de game en niet zo goed speelde voor mijn doen. Nu ik op mijn eigen niveau weer speel merk ik een stuk minder van dat soort kills bij mezelf.

Maar hardcore de kill nakijken? Kijk jij de gameclips na? Is hardcore dus alleen final killcam zie je

12. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik speel geen hardcore. Alleen maar normal TDM.

13. thanks

thanks Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Al paar keer gedaan maar dan komt het volgende probleem.. je hebt van die idioten die telkens voor me gaan lopen als ik de tegenstander wil killen8)

14. chilly1803

Leuk Bevonden:
    10
    DAT probleem heb ik ook wel regelmatig haha. Is helaas niets aan te doen.

Ben zelf een echte rusher, en moet het echt daar van hebben. Dus dan komt het regelmatig voor dat ik iemand van het eigen team afschiet.
    Daarentegen heb ik ook wel eens potjes dat ik tot 10 keer afgeschoten wordt door teammaten :mad:.

Laatst bewerkt: 22 feb 2016
  15. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Ik speel hardcore alleen voor de challenges: headshots maken met pistols enzo. Voor de rest gewoon core. Ik speel momenteel veel Demolition. Geen gezeik over K/D, lekker rushen en proberen de bom te planten.

16. chilly1803

Leuk Bevonden:
    10
    Ik speelde vroeger altijd core. Het liefste alle tactische games. K/D maakte me vroeger niets uit, maar juist de W/L ratio wel.
    Nu ik tegenwoordig vooral alleen speel gaat mijn voorkeur naar kill confirmed, hardcore en is juist de score per minute waar ik het om doe.

Ik ontmoet weinig mensen waar ik tegenwoordig mee samen wil spelen, en de meeste mensen van vroeger spelen CoD niet meer helaas.
    CoD verdient het om een schreeuwerige tienergame genoemd te worden. Er zijn genoeg 25/30 plussers maar de tieners het meest aanwezig helaas.
    Daarom vooral solo of met maar een paar

Santino vindt dit leuk.
  17. thanks

thanks Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het is gewoon kwestie van tijd tot dat een schiet spel zoals counterstrike naar de console gaat.. dan zul je zien dat cod niks meer voorstelt

18. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Als je iets om stats geeft zijn W/L en SPM inderdaad de 'belangrijkste' naar mijn mening. Ik kom soms mensen tegen online met een hoog K/D, maar met een lage SPM, dan weet je gewoon al dat het campers zijn.

Als ik solo speel doe ik meestal Mercenary Moshpit. De meeste spelers gaan daar wel voor de objective en je speelt niet met vaste teams.

Dat is er toch al?

19. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    KD zegt echt geen kut. W/L wel en SPM kan, maar dat hoeft niet altijd. Ik heb altijd een pleuris hekel aan mensen die lopen te shinen , wanneer ze een hoge K/D hebben in een objective based game. Ze hebben echter geen capture of wat voor objective dan ook. Beetje op afstand gaan campen en spelen alsof CTF, Domination, S&D etc team deathmatch is dan ben je echt kansloze drol. Dan moet je maar TDM of DM spelen, maar dat durven ze niet, want dan vallen ze door de mand.

Ik speel best veel COD (momenteel even wat minder) maar kom zat volwassen mensen tegen. Daarnaast moet ik wel zeggen dat ik veel met vrienden speel, welke zeker geen squeekers zijn. Ik vind juist alleen spelen geen hol aan, dan zet ik het MP van COD gewoon uit. Ow en gewoon niet in de game chat gaan zitten, dat is inderdaad wel eens super kut, met al die jankerts :D.

Denk dat het grootste deel van de player base van COD juist COD speelt, omdat het COD is en niet omdat er geen Counterstrike game op de XBOX of PS aanwezig is. COD is een Arcade Shooter en CS meer Tactisch. Dus denk niet dat ALS CS op de console komt, dat COD uit zal sterven.

20. chilly1803

Leuk Bevonden:
    10
    Counterstrike was er inderdaad destijds op de xbox360. Was volgens mij alleen geen succes??

Een hoge SPM houdt vaak ook weer in een hoge K/D. In ieder geval bij Kill Confirmed. Zit op de 473 SPM geloof ik bij HC KC. Met een overall KD 2.23 geloof ik.

Waar ik dan weer ook niet tegen kan is dat men in Domination gaat spawntrappen. Leuk dat je wint, maar ontiegelijk saai. Ik heb weinig domination gespeeld in blops3 omdat ik vrijwel nooit met een team van minimaal 4 spelers speel, en ik ga altijd voor de capture en de win. Dus lekker rushen, kills maken en cappen. Iets wat solo niet erg lukt omdat je team dan vaak ruk is of als camper speelt.
    Erg jammer

Oh ik kom wel regelmatig volwassen mensen tegen hoor. Maar wil wel graag met een bepaald niveau mensen spelen. En bedoel dat niet arrogant, maar wil dan wel dat ze ook echt wat klaar spelen. Tot nu toe niet echt tegengekomen met blops 3.
    En had een grote groep mensen in mijn lijst die aan al mijn eisen voldoen :p. Maar die spelen niet of nauwelijks meer. Of zijn overgestapt op de ps4.

Laatst bewerkt: 22 feb 2016

Deel Deze Pagina