PCARS [Running] Zondag-cup: RUF RGT-8 GT3 cup

Discussie in 'XBW Racing' gestart door loyallronin, 4 feb 2016.

  1. Crookk

    Crookk Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    189
    Heb er potverdorie zin in! :D Vind het echt een lekkere wagen, en heb voor m'n gevoel ook wel een aardige tune. Sakitto is één van m'n favoriete circuits in het spel _O_, lekker weertje in het echt én op de baan.
    Ik ben helemaal happy :cool: tot vanavond!
     
    HRT WietHoK NL, B Tender en loyallronin vinden dit leuk.
  2. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Zie je wel! Tender heeft een clip gemaakt waarbij er duidelijk sprake is van te weinig bump stop! :+

     
    B Tender vindt dit leuk.
  3. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Ff snel paar laps gereden.. 1.42.200 is tot nu toe me snelste tijd

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
     
  4. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Prfff,1:44,1

    En sinds gisteren beetje grieperig. Zal dus een prachtige prestatie worden vanavond
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2016
  5. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Ik heb bump stop normaal ook op 0 voor en 0 achter staan.. alleen op deze track heb ik hem nu op 3 voor 5 achter en volgens mij kan die nog wel hoger. Zit te denken aan 5 voor 8 achter

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
     
  6. Crookk

    Crookk Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    189
    Ach, dat is tijdens het hotlappen hè. Tijdens de race kan alles nog gebeuren. :cool:

    Ik heb m'n bump stops trouwens op 12mm voor en 20mm achter. Waarom? Omdat dat op projectcarssetups stond :p.

    Wel jammer dat de AI op 100% nog steeds maar 1:45 rijdt, ik wou even inhalen oefenen maar dat gaat zo wel erg makkelijk.
    Oh nog even kijken of het veel scheelt als ik m'n radiator helemaal dicht gooi. Ik vind dat niet echt leuk maar ach, als mechanical failures toch uitstaan.. Alles gebruiken wat er beschikbaar is toch. :D edit| maakt best veel uit, wel een halve seconde.
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2016
  7. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Heb het even opnieuw geprobeerd met @B Tender 's setup, maar is nog steeds drama (die 2 bottlenecks gaan beter, maar hij is massive onderstuurd, de banden worden snel te warm en het is zinloos om de RUF op full downforce te zetten, aangezien je wel topsnelheid inlevert, maar geen tijdwinst krijgt in de bochten). Had een filmpje van m'n stuggles gemaakt met aanremmen bocht 1 en het spontaan kwijtraken in 'bocht' 2, maar die wil maar niet op de DVR verschijnen. Een superduper quali lap zou voor mij ergens een '42er zijn. Op racepace zal ik (gok ik) zo'n 1 tot 3 seconden per ronde achter Loyall aanhobbelen en daar heb ik geen zin in :) Ik wens jullie veel plezier vanavond jongens!
     
  8. Crookk

    Crookk Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    189
    =(

    Probeer anders deze setup http://projectcarssetups.eu/#/viewsetup/308199890
    Ik heb daarbij wel de achterbanden wat harder gemaakt, Lim. Slip Acc. Lock op 50 gezet en de downforce achter op 7 gezet zodat de achterbanden koel genoeg blijven.
    En wou jij nou per se zonder assists rijden? In een echte GT3 zit ook ABS en Traction Control!:whistle:
    En er zijn toch ook mensen die net zo snel als jij zijn, wat maakt het nou uit dat je niet voorin mee kan rijden :9. Doe gewoon mee:cool:
     
  9. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ah dan heb je toch een andere set up. Ik gebruik deze: http://projectcarssetups.eu/#/viewsetup/112315572

    Dan is het al een stuk stabieler maar op Sakitto blijft het toch nog behoorlijk pittig. Als ik de controle kwijt raak is het vrijwel altijd bij het ingaan van de bocht. Misschien Brake Pressure iets lager zetten maar ik weet niet of dat überhaupt zin heeft als je met ABS aan rijdt.
     
  10. Crookk

    Crookk Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    189
    Of je limited slip deceleration lock wat hoger. :)
     
  11. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Ik trek mij terug uit deze cup guys. Ben niet competatief genoeg in deze auto plus het hele tuning gebeuren trek ik niet zo. Ik wens jullie allen veel raceplezier.
     
  12. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Die staat natuurlijk al een stuk hoger. Volgens mij op 50.

    Jammer United. Had het idee dat er vorige race ook achterin genoeg gebeurde.
     
  13. Crookk

    Crookk Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    189
    Neeee Art neee :'-(
     
  14. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Je zult me vast nog wel eens tegenkomen hoor. De casual cuppies zijn meer mijn ding so no worries:thumbs:
     
  15. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Erg fijne setup! Auto rijdt er 'bijna' lekker mee haha. Stuk realistischer ook die instellingen t.o.v. de setups hier met minder camber dan een straatauto. Alleen... ik kom de bocht na het tunneltje er niet mee door. Stuk of 10 keer geprobeerd nu en ik gok zo'n 5 à 8 keer gespint. Leuk dat er achterin ook gevechten zijn... ik ga niet racen op een baan waarin de game bepaald of ik een bocht door kom of niet. Zelfs in een langzame outlap gooit 'ie me om daar.

    Volgende week probeer ik het gewoon weer hoor :) Catalunya was het uiteindelijk ook goed te doen met de RUF.
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2016
  16. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Kan iemand mij een invite voor de party geven? Zit al wel in de lobby
     
  17. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
  18. Crookk

    Crookk Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    189
    Leuk ;)! Ik vond het weer ouderwets tof om te racen vandaag. Relaxed dat beide races de start zo goed verliep :thumbs:!
    Vond het in de eerste race vet spannend om op kop te rijden nadat Loyall van de baan was geraakt, m´n voorsprong werd steeds kleiner en ik wou écht niet crashen maar ben blij dat het me lukte om te winnen!

    In de tweede race wou ik erg graag weer aanhaken bij de kopploeg, maar dan moest ik eerst voorbij Cold zien te komen omdat mijn start weer erg matig was. Ik remde hem er aan de binnenkant uit bij de eerste bocht, maar toen had hij weer een betere exit bij bocht twee. Maar het noodlot sloeg toe en hij kwam ongelukkig op de curb terecht, gevolg: een massale kettingbotsing! Wat een pech. Helaas heb ik die niet goed op film weten vast te leggen.
    Iets later dacht ik, nu rem ik Beltoon eruit aan de binnenkant (want dat ging de vorige keer ook al zo goed :F:), je raadt het al dat ging ook niet helemaal lekker. Daarna kwam ik zonder kleerscheuren voorbij de rest maar had ik 15 seconden achterstand op Loyall en Wiethok. Zo zonder actie duurde de overgebleven 16 rondjes wel erg lang =(. Daarom geen toffe compilatie maar wel een kleintje van de botsingen.



    Bedankt allemaal, ik heb zin in volgende week!
     
  19. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
  20. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Zowel kwalificaties als de beide heats op medium soft gereden.
    Ik ben er nog steeds niet uit wat het beste is.
    Ik heb het idee dat ik aan het einde net wat meer grip over heb.
    Al met al tevreden over het behaald resultaat en de daarbij horende puntjes.
    Heat 1:
    Eindelijk een goede start.
    Aangehaakt achter Wiethok in 2e positie.
    Nadat Wiethok een foutje maakte naar de 1e plek kunnen doorschuiven.
    Ik dacht nog: ” ik heb een lekkere voorsprong, alles gaat toppie” LOL
    De track beet gelijk terug.
    Alles ging volgens planning totdat ik slordig werd en een onnodige fout maakte in de 130 R bocht door te vroeg naar 5e gear te schakelen.
    Hierdoor begon de auto te slingeren en raakte ik van de baan en was mijn voorsprong weg.
    Daarna nog gejaagd op Crook maar die wist mooi stand te houden.
    Proficiat met de overwinning in de 1e heat Crook.
    Heat 2:
    Goede start en veilig uitrijden naar de finish volgens plan zonder fouten te maken.
    Dat was het.
     

Deel Deze Pagina