Heb er potverdorie zin in! Vind het echt een lekkere wagen, en heb voor m'n gevoel ook wel een aardige tune. Sakitto is één van m'n favoriete circuits in het spel , lekker weertje in het echt én op de baan. Ik ben helemaal happy tot vanavond!
Ff snel paar laps gereden.. 1.42.200 is tot nu toe me snelste tijd Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Ik heb bump stop normaal ook op 0 voor en 0 achter staan.. alleen op deze track heb ik hem nu op 3 voor 5 achter en volgens mij kan die nog wel hoger. Zit te denken aan 5 voor 8 achter Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Ach, dat is tijdens het hotlappen hè. Tijdens de race kan alles nog gebeuren. Ik heb m'n bump stops trouwens op 12mm voor en 20mm achter. Waarom? Omdat dat op projectcarssetups stond . Wel jammer dat de AI op 100% nog steeds maar 1:45 rijdt, ik wou even inhalen oefenen maar dat gaat zo wel erg makkelijk. Oh nog even kijken of het veel scheelt als ik m'n radiator helemaal dicht gooi. Ik vind dat niet echt leuk maar ach, als mechanical failures toch uitstaan.. Alles gebruiken wat er beschikbaar is toch. edit| maakt best veel uit, wel een halve seconde.
Heb het even opnieuw geprobeerd met @B Tender 's setup, maar is nog steeds drama (die 2 bottlenecks gaan beter, maar hij is massive onderstuurd, de banden worden snel te warm en het is zinloos om de RUF op full downforce te zetten, aangezien je wel topsnelheid inlevert, maar geen tijdwinst krijgt in de bochten). Had een filmpje van m'n stuggles gemaakt met aanremmen bocht 1 en het spontaan kwijtraken in 'bocht' 2, maar die wil maar niet op de DVR verschijnen. Een superduper quali lap zou voor mij ergens een '42er zijn. Op racepace zal ik (gok ik) zo'n 1 tot 3 seconden per ronde achter Loyall aanhobbelen en daar heb ik geen zin in Ik wens jullie veel plezier vanavond jongens!
Probeer anders deze setup http://projectcarssetups.eu/#/viewsetup/308199890 Ik heb daarbij wel de achterbanden wat harder gemaakt, Lim. Slip Acc. Lock op 50 gezet en de downforce achter op 7 gezet zodat de achterbanden koel genoeg blijven. En wou jij nou per se zonder assists rijden? In een echte GT3 zit ook ABS en Traction Control! En er zijn toch ook mensen die net zo snel als jij zijn, wat maakt het nou uit dat je niet voorin mee kan rijden . Doe gewoon mee
Ah dan heb je toch een andere set up. Ik gebruik deze: http://projectcarssetups.eu/#/viewsetup/112315572 Dan is het al een stuk stabieler maar op Sakitto blijft het toch nog behoorlijk pittig. Als ik de controle kwijt raak is het vrijwel altijd bij het ingaan van de bocht. Misschien Brake Pressure iets lager zetten maar ik weet niet of dat überhaupt zin heeft als je met ABS aan rijdt.
Ik trek mij terug uit deze cup guys. Ben niet competatief genoeg in deze auto plus het hele tuning gebeuren trek ik niet zo. Ik wens jullie allen veel raceplezier.
Die staat natuurlijk al een stuk hoger. Volgens mij op 50. Jammer United. Had het idee dat er vorige race ook achterin genoeg gebeurde.
Erg fijne setup! Auto rijdt er 'bijna' lekker mee haha. Stuk realistischer ook die instellingen t.o.v. de setups hier met minder camber dan een straatauto. Alleen... ik kom de bocht na het tunneltje er niet mee door. Stuk of 10 keer geprobeerd nu en ik gok zo'n 5 à 8 keer gespint. Leuk dat er achterin ook gevechten zijn... ik ga niet racen op een baan waarin de game bepaald of ik een bocht door kom of niet. Zelfs in een langzame outlap gooit 'ie me om daar. Volgende week probeer ik het gewoon weer hoor Catalunya was het uiteindelijk ook goed te doen met de RUF.
Leuk ! Ik vond het weer ouderwets tof om te racen vandaag. Relaxed dat beide races de start zo goed verliep ! Vond het in de eerste race vet spannend om op kop te rijden nadat Loyall van de baan was geraakt, m´n voorsprong werd steeds kleiner en ik wou écht niet crashen maar ben blij dat het me lukte om te winnen! In de tweede race wou ik erg graag weer aanhaken bij de kopploeg, maar dan moest ik eerst voorbij Cold zien te komen omdat mijn start weer erg matig was. Ik remde hem er aan de binnenkant uit bij de eerste bocht, maar toen had hij weer een betere exit bij bocht twee. Maar het noodlot sloeg toe en hij kwam ongelukkig op de curb terecht, gevolg: een massale kettingbotsing! Wat een pech. Helaas heb ik die niet goed op film weten vast te leggen. Iets later dacht ik, nu rem ik Beltoon eruit aan de binnenkant (want dat ging de vorige keer ook al zo goed ), je raadt het al dat ging ook niet helemaal lekker. Daarna kwam ik zonder kleerscheuren voorbij de rest maar had ik 15 seconden achterstand op Loyall en Wiethok. Zo zonder actie duurde de overgebleven 16 rondjes wel erg lang . Daarom geen toffe compilatie maar wel een kleintje van de botsingen. Bedankt allemaal, ik heb zin in volgende week!
Zowel kwalificaties als de beide heats op medium soft gereden. Ik ben er nog steeds niet uit wat het beste is. Ik heb het idee dat ik aan het einde net wat meer grip over heb. Al met al tevreden over het behaald resultaat en de daarbij horende puntjes. Heat 1: Eindelijk een goede start. Aangehaakt achter Wiethok in 2e positie. Nadat Wiethok een foutje maakte naar de 1e plek kunnen doorschuiven. Ik dacht nog: ” ik heb een lekkere voorsprong, alles gaat toppie” LOL De track beet gelijk terug. Alles ging volgens planning totdat ik slordig werd en een onnodige fout maakte in de 130 R bocht door te vroeg naar 5e gear te schakelen. Hierdoor begon de auto te slingeren en raakte ik van de baan en was mijn voorsprong weg. Daarna nog gejaagd op Crook maar die wist mooi stand te houden. Proficiat met de overwinning in de 1e heat Crook. Heat 2: Goede start en veilig uitrijden naar de finish volgens plan zonder fouten te maken. Dat was het.