Had deze game (PS4 versie, met controller) een paar weken na release al verkocht. Nu speel ik hem op PC met een G29 stuurtje en dit is echt genieten! Dit is veel beter dan met controller. Controller besturing vond ik bij deze game toen niet echt geweldig kan ik me herinneren. Ga dit topic ook weer effe volgen. Hebben mensen van hier de settings voor racen met stuur nog aangepast? Die force feedback is wel echt krachtig, maar wel realistisch denk ik, en voelt echt gaaf
Kwam deze net tegen op het SMS forum. Niet zo gek dat ik altijd zo kneiterhard ging met de SLS. Staan helaas nog niet de nieuwe GT3's tussen.
Lijkt erop dat deze maand de laatste DLC is dus, met de Pagani Zonda Revolucion, Pagani Huayra BC en (waarschijnlijk) de Mercedes-AMG GT3 als gratis auto. De Nordschleife + GP track (24h layout dus) zit ook in de DLC. Zou waarschijnlijk de enige DLC zijn die ik niet koop. Heb niet zo'n zin te betalen voor twee auto's die gewoon niet interessant zijn en letterlijk tien meter extra asfalt waarvan geclaimd werd dat het onmogelijk zou zijn in PCARS1. Edit: Godver, geninja'd.
Er komt dus een GOTY editie met alle dlc op disc dat is wel aantrekkelijk aangezien ik de game nog niet heb.
Ik vind 'm tof, vooral de Indycar. De Stockcar ook, heeft een stuk meer grip dan ik had verwacht en is daarmee een stuk sneller dan de Vintage Stockcar. Corvette en Caddy zijn tof voor hun uiterlijk (en de 'Vette zijn geluid), maar wel een beetje meer van hetzelfde. Er zaten al 10 GT3's in het spel, dus erg nieuw is het niet meer.
fs7_x@projectcarsgame is this the last DLC or are there more tracks coming? projectcarsgame@fs7_x We've not announced a cut-off point for new content yet, but we will let you know when the time comes. Mogelijk dus toch meer DLC na maart.
http://www.projectcarsgame.com/home/win-a-playseatr-project-cars Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Even een vraagje aan de TX'ers hier (@Beltoni @Crookk @asjemenou75 @loyallronin en nog wel meer volgens mij). Hebben jullie ook een (irritant merkbare) deadzone op snelheid met de TX? De eerste stuurinput wordt bij mij niet geregistreerd, lijkt het wel. Zowel niet wat betreft het daadwerkelijke draaien van het stuur (stuurtje in de cockpit beweegt dan ook niet) als de FFB-weerstand. Het is een beetje lastig uit te leggen. Als ijkpunt gebruik ik het streepje bovenop het stuurwiel. Er is bij mij sprake van een deadzone wanneer dat streepje zich binnen de zone van de sensor bovenop de TX-base begeeft, als je recht achter het stuurtje zit. Ik heb dat zowel met mijn eigen TX als die van Autogespot, dus het lijkt geen hardware probleem te zijn. Nou zijn er 30 variabelen wat betreft het instellen van FFB - dus wellicht valt het daarin op te lossen - maar daar kan ik wel wat hulp bij gebruiken
Zoals ik al zei. Bij mij staan alle instellingen op standaard. Alleen de tire force is lager (70) omdat de Endurance races iets te pittig worden. Als ik wil sporten ga ik wel naar de fitness... Voor zover ik weet heb ik die deadzone niet op snelheid maar eigenlijk zou ik dat dan even moeten testen.
Zover ik weet niet, maar dat zal ik vanavond gelijk even checken. Bij mij staat de tire force nog op 100. En ik heb nou niet het idee dat ik enorme spierballen aan het kweken ben met het sturen Ja, het is stevig, maar dit vind ik juist wel gaaf. Verder ook de FFB-instellingen (nog) op default.
Dat is ook een beetje raar. Bij mij is die op 70 nog steeds stevig en dat rijdt bij races van 20+ minuten toch wel prettiger. Kan me haast niet voorstellen dat alle instellingen daarom hetzelfde staan. Ga de laatste tijd niet meer zo vaak naar de fitness maar mijn armen hebben nog genoeg kracht.