1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

1. Stuur

40,6%
  2. Controller

59,4%
  1. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.605
    Had deze game (PS4 versie, met controller) een paar weken na release al verkocht. Nu speel ik hem op PC met een G29 stuurtje en dit is echt genieten! Dit is veel beter dan met controller. Controller besturing vond ik bij deze game toen niet echt geweldig kan ik me herinneren. Ga dit topic ook weer effe volgen. Hebben mensen van hier de settings voor racen met stuur nog aangepast? Die force feedback is wel echt krachtig, maar wel realistisch denk ik, en voelt echt gaaf :p

2. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    De nieuwe Dlc is nu live en een gratis livery pack

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

3. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Kwam deze net tegen op het SMS forum.

Niet zo gek dat ik altijd zo kneiterhard ging met de SLS.

Staan helaas nog niet de nieuwe GT3's tussen.

B Tender vindt dit leuk.
  4. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213

dussss ,.... wat nieuwe paganies en de 24hr layout nurburgring

ben fokking blij met die 24hr layout :D

5. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046

Lijkt erop dat deze maand de laatste DLC is dus, met de Pagani Zonda Revolucion, Pagani Huayra BC en (waarschijnlijk) de Mercedes-AMG GT3 als gratis auto. De Nordschleife + GP track (24h layout dus) zit ook in de DLC.

Zou waarschijnlijk de enige DLC zijn die ik niet koop. Heb niet zo'n zin te betalen voor twee auto's die gewoon niet interessant zijn en letterlijk tien meter extra asfalt waarvan geclaimd werd dat het onmogelijk zou zijn in PCARS1.

Edit: Godver, geninja'd.

6. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Is die laatste carpack wat?

7. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Er komt dus een GOTY editie met alle dlc op disc dat is wel aantrekkelijk aangezien ik de game nog niet heb.

8. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik vind 'm tof, vooral de Indycar. De Stockcar ook, heeft een stuk meer grip dan ik had verwacht en is daarmee een stuk sneller dan de Vintage Stockcar. Corvette en Caddy zijn tof voor hun uiterlijk (en de 'Vette zijn geluid), maar wel een beetje meer van hetzelfde. Er zaten al 10 GT3's in het spel, dus erg nieuw is het niet meer.

9. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Thanks.. Denk dat ik die dan maar even laat voor wat het is..:'-(

10. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046

fs7_x@projectcarsgame is this the last DLC or are there more tracks coming?
    projectcarsgame@fs7_x We've not announced a cut-off point for new content yet, but we will let you know when the time comes.

Mogelijk dus toch meer DLC na maart.

Laatst bewerkt: 4 mrt 2016
  11. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Je plaatje doet het bij mij niet, maar de tekst klinkt opzich veelbelovend toch.

12. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Zo beter?

B Tender vindt dit leuk.
  13. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
  14. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    HRT WietHoK NL en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  15. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Lol

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

16. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Even een vraagje aan de TX'ers hier (@Beltoni @Crookk @asjemenou75 @loyallronin en nog wel meer volgens mij).

Hebben jullie ook een (irritant merkbare) deadzone op snelheid met de TX? De eerste stuurinput wordt bij mij niet geregistreerd, lijkt het wel. Zowel niet wat betreft het daadwerkelijke draaien van het stuur (stuurtje in de cockpit beweegt dan ook niet) als de FFB-weerstand.

Het is een beetje lastig uit te leggen. Als ijkpunt gebruik ik het streepje bovenop het stuurwiel. Er is bij mij sprake van een deadzone wanneer dat streepje zich binnen de zone van de sensor bovenop de TX-base begeeft, als je recht achter het stuurtje zit. Ik heb dat zowel met mijn eigen TX als die van Autogespot, dus het lijkt geen hardware probleem te zijn.

Nou zijn er 30 variabelen wat betreft het instellen van FFB - dus wellicht valt het daarin op te lossen - maar daar kan ik wel wat hulp bij gebruiken :)

17. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Heb je misschien een beetje een wat ruime deadzone ingesteld in de game Project Cars zelf?

18. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Zoals ik al zei. Bij mij staan alle instellingen op standaard. Alleen de tire force is lager (70) omdat de Endurance races iets te pittig worden. Als ik wil sporten ga ik wel naar de fitness... Voor zover ik weet heb ik die deadzone niet op snelheid maar eigenlijk zou ik dat dan even moeten testen.

19. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Zover ik weet niet, maar dat zal ik vanavond gelijk even checken.

Bij mij staat de tire force nog op 100. En ik heb nou niet het idee dat ik enorme spierballen aan het kweken ben met het sturen :+ Ja, het is stevig, maar dit vind ik juist wel gaaf. Verder ook de FFB-instellingen (nog) op default.

20. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Dat is ook een beetje raar. Bij mij is die op 70 nog steeds stevig en dat rijdt bij races van 20+ minuten toch wel prettiger. Kan me haast niet voorstellen dat alle instellingen daarom hetzelfde staan. Ga de laatste tijd niet meer zo vaak naar de fitness maar mijn armen hebben nog genoeg kracht. :lol:

Deel Deze Pagina