Algemeen XBWRacing klets topic

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 mrt 2013.

1. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Nee daar heb ik nog alle tijd voor tot dat het stuurtje binnen is hahaha

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

2. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Op 100% voelt het een beetje als indoor karten. Misschien iets minder lomp, maar na 15 rondjes achter elkaar begin je je armen wel te 'voelen'. Sowieso een stuk zwaarder dan in m'n eigen auto :p

Props trouwens voor dat TP3A pedalen setje. Voelt erg goed aan en ziet er zeer degelijk uit ook. Thrustmaster was vroeger echt een paupermerk, maar ze hebben zich aardig herpakt haha. Zit ook nog zo'n rubber demper bij, maar die heb ik er nog niet eens tussen gehad.

Meeste tijdswinst voor mij zit hem trouwens in het gedoseerd loslaten van de rem tijdens insturen, en het left foot braken wat nu veel beter mogelijk is :) Moet alleen wel met een andere camerastand rijden (met controller altijd chase-cam, maar dat lukt me echt niet met stuur). Wat doet iedereen hier? Ik vind helmet-cam wel leip maar het geluid is dof dan, dus dat wordt 'm niet. Twijfel nog tussen onboard of roof-cam, en denk dat het die laatste gaat worden. Naast iemand anders een bocht induiken is wel echt veel kutter zonder chase-cam.

3. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Ik gebruik meestal de hoodcam en soms cockpitview

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

4. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Staat hier altijd op helmet cam. Heb de instellingen wel aangepast. Geen stuur, geen coureur en geen helm. Daarnaast ook het kantelen van het hoofd etc. een stuk lager gezet. Kan best zijn dat je met roofcam het wat beter ziet maar voor de ervaring kies ik helmet cam. Zal later vandaag even laten zien hoe ik de instellingen heb staan.

5. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Oh nice, wist niet dat dat kon. Is het doffe geluid ook weg als je de helm weg haalt?

6. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Renaults livery voor Australië:

:D:D:D:D:D:D Erg geslaagd imho. Pittig neusje :p

7. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Ik weet niet wat er gebeurt is, maar ik lees in 1 keer dat er een TX revolutie heeft plaatsgevonden! Gaaf !! Hoop dat ieder een juiste keuze (heeft) gemaakt.
    Tot nu toe vind ik dit mijn beste stuurtje ooit……., ( o.a. F1 FFB TM 2002 Schumacher, XB360 RWheel, Fanatec CSR….)
    In PC mis je soms de rumble van de kerbstones. Dit kan per circuit en dan ook per strook verschillen. Bv Brno heeft weinig tot geen rumble in Sakito heb je dat weer meer. Het e.e.a. is niet alleen in te stellen in het hoofdmenu, maar specifieker ook in te stellen per auto (moet tuning wel allowed zijn)
    Ikzelf heb de FFB iets terug geschroefd, zodat het stuur niet “overhit” raakt en daardoor zelf de FFB gaat terugschroeven.
    Mijn stuur heb ik gemonteerd op de wheel stand pro, die ik had aangeschaft met het xbox 360 wheel. Ik heb daar een houten plankje op gemonteerd voor mijn CSR en nu mijn TX erop bevestigd met schroeven. De pedalen had ik even snel vastgezet met Tie-raps totdat ik even tijd had om gaten te boren……., maar ze zitten nog steeds met die tie-raps vast. In mijn beleving een stabiele set up, waarbij ik wel moet zeggen dat het inklappen van het stuur niet gedaan wordt. Ik zet m zo in zijn geheel in de trapkast……
    Het standaard stuur van de TX heb ik vervangen voor het Evo stuur, iets groter en ligt wat prettiger in de hand. De standaard mee geleverde pedalen (niet de T3PA) zijn echt slecht en kinderspeelgoed. Ik heb die vervangen voor de T3PApro pedalen. Daar ben ik meer dan content mee. In vergelijking tot de CSR elite pedalen doen die niet ervoor onder. Wel had ik de voetplaatjes vervangen door bredere. Ook naar GT setup is makkelijk en eenvoudig te realiseren. Wel moet ik zeggen dat ik door het nieuwe stuur en pedalen in mijn beleving niet sneller door geworden ben……., maar het gaat mij ook om de beleving.
    Ja ikzelf rijdt daarom ook altijd in cock-pit, inderdaad zoals Beltoni ook aangaf, met helmet cam en alle opties uit……dat is soms lastig, maar imo wel het meest gave….
    Nog even de fototjes, ikzelf heb ff dat BMW logo erop geplakt, vondt dat ferrari logo plastic….[​IMG]

Laatst bewerkt: 16 mrt 2016
    HRT WietHoK NL, Rossi46 en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  8. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    't Is de schuld van @Rossi46

asjemenou75 en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  9. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Mijn playseat challenge is al binnen, nu nog wachten op mijn stuur en morgen alles in elkaar zetten en dan kan ik mooi het even testen aangezien ik er het hele weekend niet ben omdat ik moet hardlopen op Ameland. Wat een verschrikkelijk leven ook, af en toe ;)

asjemenou75 vindt dit leuk.
  10. NovaCaine

NovaCaine XBW Racer

Leuk Bevonden:
    80
    Heb ik nou van het weekend ook een TX....O-)

11. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Moet je hem wel vrijdagavond ophalen in Harlingen als je dat bedoeld ;)

12. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    :+

Ik heb als een nevenfunctie een commissariaat bij Thrustmaster... :D

Meen je niet?! :lol:

13. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
  14. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Lijkt een beetje op de Jordan's van de jaren negentig.

15. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Nu wel????

16. NovaCaine

NovaCaine XBW Racer

Leuk Bevonden:
    80
    Jup nu wel.

17. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Heb de helmet cam staan. Is natuurlijk een persoonlijke voorkeur maar dit bevalt mij wel.

Dex vindt dit leuk.
  18. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Is de geluidsdemping ook weg als je de helm uit zet?

19. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Ga ik dan net zo langzaam rijden als jij? :whistle:

Moewhaha...

:confused:

20. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Dat weet ik niet. Het is in ieder geval niet hetzelfde geluid als de camera achter de auto hangt. Kan helaas geen raampje Open zetten.

Ga jij weer meedoen met cups? :D

Kan ik weer na elke race de lak op de achterkant verversen.

Rossi46 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina