De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Lekker wakker worden hoor, op de eerste dag van de lente!
    Mooi om te lezen dat Willems en De Jong, en zelfs Guardado ineens weer hele middelmatige speler zijn:+

Balen dat er een interlandweek tussen zit, nu wil ik door ook.
    De eerstvolgende speelronde kan wel eens een belangrijke worden. AZ - PSV, en de volgende dag Ajax - PEC Zwolle.

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    geertbargeman en hayabusa halo vinden dit leuk.
  3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Frank de Boer zwaar geblesseerd geraakt tijdens training. Achillespees afgescheurd, morgen operatie, daarna zes weken gips. Hopen dat Bergkamp het seizoen dan maar af kan maken zoals ze graag willen.

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
  5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja, is overleden.. RIP.

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Damn dat is snel gegaan dan. Maandje geleden was hij nog ontzettend positief over zijn situatie. RIP!

7. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Dat is waarschijnlijk om met rust gelaten te worden door de media.
    Toenet ook Ronald de Boer op Radio 2, dat hij in Barcelona hoorde dat het helemaal niet zo goed ging.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Voor mij komt dit extra hard aan. Sommige hier weten dat mijn vader 3 januari is overleden j.l. Zelfde ziekte en mijn vader zei vlak voor zijn overleden nog dat Johan er niet te lichtvoetig over moest doen. Ik heb nu echt zo'n raar gevoel dat mijn vader gelijk heeft gekregen.

Ben helemaal niet zo'n JC fan, maar hij was wel de grootste en deed ook veel voor het goede doel. Een gemis in Nederland. Ik vraag me alleen af: Nu Frank de Boer zwaar geblesseerd is en Cruijff overleden. Hoe gaat Ajax dit verwerken? Ok, we hebben het over pro's, maar dit zal toch wel zijn impact hebben op iedereen bij Ajax???

9. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Dit alles zorgt voor een fantastische eenheid, we gaan de titel binnenhalen voor onze Johan!

Rust Zacht, held.

Daz, AntraXxX en Killamonkey vinden dit leuk.
  10. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ja en nee. Ajax is een voetbalclub, maar het is ook vooral een onderneming....

Tuurlijk komt het persoonlijk en sportief hard aan, maar je moet als club (onderneming) verder.

11. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Nu maar hopen dat ze de Arena idd gaat omdopen tot Johan Cruijff stadion.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Las net een post van een kennis dat het formeel al bevestigd zou zijn, maar kon niet 1, 2, 3 een bron vinden. Als je het mij vraagt erg hypocriet. Kennis zei ook al: Waarom niet in 1996 toen de Arena openging?

Ja, het is misschien wel de bekendste Nederlander ter wereld zoals Rutte zei, maar ik haat het zo als ze al op de eerste beste dag gelijk overdreven gaan doen. Lees het JC nieuws maar eens in het toiletpapierkrant de Telegraaf. Zei kwamen na amper 4 uur al met zo'n voorstel over de Arena, stelletje bloed zuigende hyena's daar bij de Telegraaf.

Cruijff hield de media op afstand voor dit soort idiote praktijken. Die man draait zich gelijk al om in zijn graf als die dit kon zien.

Met alle respect voor JC zelf, maar ik vind de media en mensen veel te ver gaan. Laat er eerst maar eens wat tijd over heen gaan. ;):thumbs:

13. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Wat een onzin. Zoiets moet je meteen doen, uit respect en eerbetoon. Ik vond het helemaal niet zo snel.. fans van barcelona riepen ook al op om Camp Nou te laten hernoemen..pas daarna hoorde ik geluiden om de Arena ook om te laten dopen.

Hypocriet vind ik het niet. Ja het had toen al moeten gebeuren..maar dat is niet meer terug te draaien. Als er een tijd is dan is het NU meteen. Voor zaterdag nog.

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ajax is toch niet de eigenaar van de Arena?Dan ligt de beslissing over de naam toch helemaal niet bij hun?

15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Volgens mij hebben ze een klein gedeelte van de aandelen. Sowieso heeft gemeente Amsterdam ook wat aandelen en nog wat andere partijen.

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Burgemeester en wethouder zijn iig voor.

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
  18. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Meerdere aandeelhouders die overtuigd moeten worden inderdaad.

Al vind ik dit iets wat wel snel opgepakt moet worden. Als het nog 8 maanden duurt heeft het bijna geen zin meer..

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  20. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    0-14

Marty NL vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina