De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.988
    Het ging er volgens mij niet om dat Torres rood kreeg. Terecht en dom. Meer waarom Suarez géén rood kreeg.

2. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    RODRIGUEZZZZZ

3. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    EN DAT IS NUMMER ZWEI!

4. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Dubbelposten mag niet Nuk Nuk. Ik zeg banhamer!

5. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.965
    GOO REAAALL

6. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Hadden er al eigenlijk drie moeten zijn.. =(

7. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Wolfsburg 2-0 Real

Da fuck o_O

8. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Had zeker 4-0 moeten zijn. Ook schandalig dat Marcelo deze wedstrijd nog heeft uit mogen spelen: naar achter trappen, kopstoot en een schwalbe in één actie. Dan mist Real dus zijn gevaarlijkste man hier voor een half uur en volgende week voor 90 minuten, maar zelfs geel was te veel gevraagd...

9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Neem nu aub even je medicatie in en kruip lekker onder je Barca-dekbed wil je? Man man man.

Wat Marcello doet is walgelijk. Datzelfde kan je zeggen van Suarez ;)

EDIT
    Ik ga het ook niet eens meer proberen. Wolfsburg :) Zeer verrassend!

10. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Als dit een Barca speler was geweest had ik je reactie nog wel eens willen zien. ;)

Die actie van Suarez gister is hier ook totaal niet mee te vergelijken. Gister ging het namelijk om een wedstrijd tegen je tweede grootste rivaal, dat bekend staat als het gemeenste team van Spanje. Filipe is dan zelf ook nog bijzonder smerig (trap op Messi paar weken terug, snoot gister zijn neus in z'n hand en geeft vervolgens Suarez een hand) en irriteert de hele wedstrijd. Dan is het verleidelijk om te agressief een duel aan te gaan ja. Eigenlijk zou die zich dan niet moeten laten uitlokken, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Deze actie van Marcelo was totaal random.

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Dat is wederzijds. ;)

Tim vindt dit leuk.
  12. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Nukem moet zich op laten nemen imo. Zelden zo'n gebrek aan relativisme en realiteitszin gezien 8) Of doneer jezelf aan de wetenschap. Vast een hoop psychologen die zich hier in willen vastbijten.

Ik snap ook niet wat je hier nog steeds doet btw. Je zou zeggen dat er best gelijkgestemden zijn te vinden op het internet dus om nou steeds maar weer hier je onzin kwijt te moeten... Of je bent een trolletje dat aandacht nodig heeft, dat kan natuurlijk ook.

13. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik denk Aernhem... :eek:

Zelden zon droeftoeter meegemaakt :+

hayabusa halo en Killamonkey vinden dit leuk.
  14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.965
    Nukem is een fking HELD

Al 3+ jaar haalt ie het bloed onder de nagels van diverse members vandaan, dude bravo.

Heb je nog plek voor me in Suarez' holletje?

15. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Geen zorgen Recka, ik denk dat jij dat ook wel doet in ieder geval bij een member ;)

Maar als het je alleen maar daarom te doen is diskwalificeer je jezelf wel een beetje als baas..

Reckuuza vindt dit leuk.
  16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ronaldo krijgt ook wel eens rood ja. :+

17. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Ik begrijp nooit waarom iedereen het zo heeft op Nukem. Lijkt bijna een gevalletje 'you hate him or you love him'. Als die weg zou zijn dan is het hier al helemaal geen hol meer aan. Ik vind zijn posts altijd wel erg leuk om te lezen en bovendien was die actie van Marcelo wel erg smerig!

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Tuurlijk was het een smerige actie maar het was "gewoon" maatennaaien/een schwalbe...Nukem ziet er dan ook meteen weer een kopstoot in

Met maatennaaien kan Nukem vast geen prbleem hebben als j zo fanatiek voor Barca bent :+

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Dat is in principe het geval met iedere fanatieke supporter, van welke club dan ook. Mede door dat soort reacties ben ik erachter gekomen dat ik echt meer een neutrale voetbalkijker ben dan echt supporter van Heerenveen... of Cambuur.

Overigens is het in Heerenveen ook niet altijd fijn vertoeven meer in het stadion. Je moet die gasten eens zien met hun seizoenskaart die al 30 jaar doorloopt. Laatste wedstrijd waar ik was, was 2 jaar geleden tegen Feyenoord en toen gingen er twee oudjes met elkaar op de vuist om een verschil in mening. Dat vind ik eerlijk gezegd nog triester dan Barca geblaat van Nukem. ;)

Wat elders op dit forum in het EU ref. topic al werd gezegd. Je moet gewoon beter nadenken...! Fanatiek kun je prima wezen, maar als je je eigen fanatisme gaat geloven word het een probleem. 8)

20. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Dan zou je eens in spanje naar een wedstrijd moeten gaan. Een grote kolkend stadion met gepassioneerd supporters gewoon naast elkaar zonder ruzie of gevechten. Dat is pas sfeer.

Reckuuza vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina