1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Dance, House, Electro, Techno [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door XxTopgear360, 20 okt 2013.

  1. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Wat was Qlimax fucking vet!!! Heerlijke nacht gehad, flink genoten en keihard staan stampen!

    Kort filmpje gemaakt:
     
  2. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Nieuwe mix, eindelijk weer eens tijd gehad op iets te mixen hopelijk vinden jullie het iets :)

    https://soundcloud.com/elcharito/elcharito-differency-sessions-042

     
    Nerrion vindt dit leuk.
  3. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    XxTopgear360 en Dyonko vinden dit leuk.
  4. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Eindelijk tijd gehad om je jaarmix te luisteren @FunkXual!!

    Erg tof, hoe heet track 1 & die rond 6.45?? #dtv
     
  5. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Zo kaarten binnen voor The Flying Dutch @ Amsterdam. Vorig jaar was het al zalig, maar met deze line up kan het helemaal niet stuk!
     
  6. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Hier ook kaarten binnen voor R'dam, hopen dat het in R'dam toch beter is georganiseerd dan vorig jaar.. man man man wat dat slecht zeg... :F: maarja de lineup maakt veel goed :)
     
  7. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
  8. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Inmiddels is het festival seizoen weer begonnen! Zelf oa het seizoen geopend met een dagje DGTL Festival + nachtje Awakenings er achteraan:




    En ook nog de zeer geslaagde opening van Kiesgrube Open Air Club:



    Tussendoor nog heerlijk staan stampen op Qapital:



    En verder nog redelijk veel andere feestjes ook nog gehad tussendoor. En dus weer flink wat festivals op de planning staan! Eerst volgende wordt Nassau Festival met Koningsdag. Verder nog Soenda, Diynamic, Flying Dutch, Lakedance, Awakenings, Extrema, Craft, Solar, Dance Valley, Decibel en waarschijnlijk nog wel meer!
    Nog meer mensen die weer uitkijken naar het festival seizoen? Nog festivals die aanraders zijn?
     
  9. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Sodeju, staat veel op je lijstje zeg! Daar kan ik van dromen haha. Voor mij staat tot nu toe enkel nog Kingsland en Flying Dutch op het programma. Waarschijnlijk komt daar sowieso Mysteryland nog bij en voor de rest moet ik nog meer zien.

    Btw, bij die versie van Awakenings ben ik ook geweest. Het was mijn eerste techno-party en was vooral sceptisch, maar heb erg genoten. Vooral de venue vind ik ijzersterk en dat heeft me ook deels overgehaald om toch eens een techno-feestje te bezoeken.
     
  10. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Ik ga naar The Flying Dutch in Nijmegen, laatste keer Avicii en hopelijk Axwell^Ingrosso als mystery guest. Kijk vooral uit naar Steve Angello en Alesso, beiden nog niet (solo) live gezien. Vooral Steve vind ik baas tegenwoordig,
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat vond je van QAPITAL?
     
  12. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    En dan zijn dat alleen nog de grote festivals, tussendoor ga ik ook nog vaak naar techno feesten hier in de buurt.
    Je hebt wel een top feestje uitgekozen dan voor een eerste techno ervaring! Set van Adam Beyer was echt een van de beste setjes die ik laatste tijd gehoord heb! Gashouder is verder idd een geweldige locatie ja.

    Ik vond het super! Was sinds Hard Bass niet meer naar een hardstyle feest geweest, dus was blij dat ik eindelijk weer eens een nachtje kon stampen. Vond dat er prima gedraaid werd, vooral vanaf Deetox! Sfeer was ook top, maar die is gewoon altijd goed op hardstyle feesten vind ik. Heb me zeer goed vermaakt! Was helaas wel de bob, dus was vanaf uur of vijf weer helemaal nuchter en vanaf half zes had ik het wel gezien, moe in de benen en beetje moe algemeen, dus laatste uurtje was wel zwaar.
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Oke nice :) Echt een mooi feest inderdaad. Letterlijk de enige keer ooit dat ik heb gezien dat de zaal om 07:00 nog stampvol stond. Bizar vet.
     
  14. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Ja het ging inderdaad lekker! Het enige wat ik wel had verwacht, om dan toch even te mierenneuken, was dat de Gashouder een stukje groter zou zijn. Op de foto's lijkt het er vaak op dat de Gashouder echt een grote venue is. Ik wil niet beweren dat het klein is, maar qua grootte net wat meer verwacht.

    Maar manmanman.. die lights zijn toch echt wel super dik zeg! Dat allemaal in 360 degrees, super gaaf! Dan merk je toch echt dat de rest van de clubs in Nederland ver achterlopen op de Gashouder, en bovenal de rest van de wereld. Clubs als Escape en Air zijn naar mijn mening toch ietwat achterhaald. En als er een nieuwe club in Nederland komt, dan is het ook weer vrij 'basic'. Ik verbaas me dan ook telkens als er een nieuwe club uit de grond van Vegas wordt gestampt. Omnia, Hakkasan... daar moeten wij heen!

    Nog één vraagje waar jij wellicht een antwoord op weet. Op een gegeven moment zag ik een 'vuurpijl' horizontaal gaan. Ik heb dit al vaker gezien in filmpjes van vorige edities van Awakenings. Een 'vuurpijl' die dwars door de venue gaat. Mijn vraag is dan ook: kan ik de aanhalingstekens gerust weghalen en gaat het dus om een echte vuurpijl/vuurwerk whatevah, of is dit een light-effect. Ik durf toch te beweren dat het een vuurpijl is. Uiteraard geen zwaar vuurwerk, maar het zag er enorm vet uit!
     
  15. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    @janter Zijn idd vuurpijlen ja, maar zitten gezekerd aan staalkabels. Is dus niet zo dat ze zomaar vuurwerk van links naar rechts schieten op goed geluk ;)

    Ik heb me zaterdag toch weer een feestje gehad....gekkenhuis. Klein, intiem, besloten techno feestje. Slechts 200 man op uitnodiging. All inclusief, dus gratis drank, snoep en ballonnen. Was dus zeer prima sfeertje! Luuk van Dijk draaide setje van drie uur, echt geweldig. Duurde van 22.00 tot 10.00 uur, maar om 8 uur vond ik het wel weer mooi geweest.
    Morgen lekker Koningsnacht vieren hier met uiteraard weer lekker techno feest, oa met Karenn en DVS1! Koningsdag zelf ga ik helaas niet meer weg door omstandigheden, maar gezien het weer vind ik dat niet zo erg. Ga zaterdag naar Fritz Kalkbrenner, dus dat maakt veel goed!
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Dat je dat allemaal overleefd joh.

    Ik ga nog naar Soenda en Awakefest dit jaar. Mogguh.
     
  17. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Gezond eten, veel slapen en sporten en dan kom je al een heel eind. Verder snoep ik verstandig en dus niet altijd.

    Koningsnacht was zeer geslaagd:



    Koningsdag toch wel nog weg geweest. Naar gratis indoor dance feest voor alle leeftijden.... Stonden we daar tussen de 12 jarigen 8)! Maar toch prima vermaakt hoor.
    Zaterdag nog ff nachtje Fritz Kalkbrenner. Daarna rust tot Soenda. Naja, dag voor Soenda dan, want dan draait Sluwe Vos set van vijf uur in Maastricht, dus die wil ik wel ff meepikken nog. ;)
     
  18. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Gisteren naar Kingsland in A'dam geweest, prima vermaakt! Leuke sets, maar ik miste wel een heuze stage-opbouw. Achja, wat wil je dan ook voor het geld wat ik ervoor heb betaald.

    Van de week ook besloten om naast TFD - Dutch ook naar TFD - Swedish Journey te gaan. Heel veel zin in! Laten de mystery guests Axwell Ingrosso zijn óf een reunion van de SHM met Angello (:p).
     
  19. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
  20. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ondanks het noodweer en de flinke (onweers)bui die daarbij gepaard ging, gister toch best prima vermaakt op The Flying Dutch Eindhoven! Zolang je leuke mensen om je heen hebt, is een feestje al snel gezellig. Dat Hardwell afsloot met een paar hardstyle platen, maakte voor mij veel goed:



    Hier ook nog een filmpje van de gehele dag:

     

Deel Deze Pagina