[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ah weer even terug naar 1 van mijn favoriete onderwerpen, de Islam. In Engeland is een groot onderzoek geweest die min of meer hetzelfde laat zien als het onderzoek van laatst onder 9.000 moslims. Kern van het verhaal: integreren mislukt volledig en een klein percentage houdt er zelfs een extreem vijandige houding op na:

Wakker worden mensen.....

http://www.dailymail.co.uk/news/art...veloping-says-former-equalities-watchdog.html

AnubisNefer vindt dit leuk.
  2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik heb echt een hekel aan die opmerking 'wakker worden mensen' 8)

Voor de rest heb ik er niet veel aan toe te voegen :+

Xandorra, L.A., Kevf en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik eigenlijk ook wel, goed punt.

Tyrant en Jorrie vinden dit leuk.
  4. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
  5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
  6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wel een interessant stuk, het is goed om te lezen dat de steun en het vertrouwen in IS aan het verdwijnen is. De laatste rept alinea over het afnemen van vertrouwen in de democratie echter dat word afgezet tegen stabiliteit in het land dus dat is wat lastig te duiden.

Mijn stuk gaat, zoals Tyrant zegt, over het missen van westerse normen onder moslims in de UK. De getallen genoemd in het stuk vind ik persoonlijk echt schokkend en de voorgestelde maatregelen wellicht terecht maar ook zeer vergaand. Ik hoop echt dat de Britse regering dit soort integratievraagstukken beter gaat oppakken.

7. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Je aanname dat ik me met mijn post poogde te mengen in een discussie is onjuist.

Reckuuza en L.A. vinden dit leuk.
  8. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Haha wat een blunder van de NS weer, gaan ze wcs laten bouwen in de sprinters, kosten tientallen miljoenen euros. Fucking hell beter gaan we dat geld spenderen aan het oplossen van problemen ipv van een luxe item in bouwen waar niemand op zit te wachten. En voor elke wc gaan 10 zitplaatsen tenkoste, ik dacht dat we al te weinig plaats in de trein hadden?

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten...n-Nederland-tientallen-miljoenen-kosten.dhtml

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nog maar te zwijgen over de kosten van een WC. 320K per stuk, vanavond in het nieuws. En ze doen er drie weken per WC over nu, tegen 2 dagen als het direct was gebeurt en een heel stuk minder kosten.

Laat de overheid aub rap deze ongein weer in beheer nemen. Zelfde geld voor pro rail. Ik heb serieus waar medelijden met elke medewerker en reiziger die dagelijks met dit soort bestuurlijk en organisatorisch wanbeleid te maken krijgen.

De enige mazzel die de NS en pro rail hebben is de opwarming van de aarde. 8)

10. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Inderdaad, want bij genationaliseerde diensten gebeuren zulke dingen niet.

Matrix en Jorrie vinden dit leuk.
  11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Minder problemen ja, maar ze zullen altijd wel blijven bestaan met een drukker wordend wegennetwerk. Sorry, maar het is wel zo dat met genationaliseerde bedrijven de overheid veel meer controle uitoefent. Logisch, want er is een groter belang bij en de reiziger profiteert er ook van.

Van mij mag het wel, want zit jij dan te wachten op een uur of meer vertraging, wanneer dan ook? Liever de kans op vertraging minder met de controle van de overheid, dan steeds maar weer de fouten van NS en Pro rail.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Je weet dat bijvoorbeeld bij de aanschaf van de Fyra de overheid ook zeer nauw betrokken was?

13. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.974
    lol, als er 1 partij gruwelijk projecten en aanbestedingen verpest met tientallen miljoenen verlies tot gevolg is het inderdaad de overheid wel

14. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Of het Franse SNCF dat blunderde door treinen te kopen die te breed waren voor een groot deel van haar stations. 8)

Tyrant vindt dit leuk.
  15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Haha ja over blunders van overheden kunnen we nog wel een paar pagina's doorgaan vrees ik :D

16. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Neemt niet weg dat nationalisering van bepaalde basis regelingen heel goed kan zijn.

Yellow 13 vindt dit leuk.
  17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    http://www.nu.nl/buitenland/4247465/merkel-maakt-weg-vrij-vervolging-komiek-beledigen-erdogan.html

Erdogan heeft wel veel inspraak. :eek:

Wie wilde die WC's hebben dan? Juist. De overheid.

Dit is gewoon een dikke vinger van de NS richting de overheid die niet normaal kan nadenken. WC's van 3 ton in een fucking sprinter :lol:

Laatst bewerkt: 15 apr 2016
  18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
  19. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Nu.nl gooit er een push uit dat Prince is overleden?

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Deel Deze Pagina