Geluk in wow en the division vind ik op moment wel meevallen. In wow kun je gewoon gear van het hoogste level kopen als je weet hoe je gold moet farmen. Gold farmen gaat tegenwoordig heel erg makkelijk en ook heel erg legaal, volgens de regels van Blizzard. Je kunt ook gewoon een token kopen voor 20 euro en die verkopen voor 84K gold en je bent twee items van 710 i level verder.
Met the division gisteren ook twee golden items gehad, meerdere zelfs, of hoe ze ook maar heten. Het gebeurt me zelden in Destiny dat ik exotic items krijg, maar in the division droppen ze bij mij elke avond wel een keer. Heb er niet altijd wat aan, maar daarom vind ik de balans in de drops lastig te peilen in deze game.
Ik weet niet wat ik vanavond ga doen. Nog even DZ doen, misschien even rondkijken in de non DZ zones voor de laatste basis voorraad. Moet van elk nog 1 upgrade, maar ik denk dat ik het daarna wel heilig vind en eindelijk eens echt wil gaan beginnen aan The Witcher 3. Heb de laatste maanden al weinig zin in games, maar misschien pakt een game me vanavond wel.
Dat er potentie is om deze game nog echt goed te maken, dat moge duidelijk zijn, maar ze moeten er niet te laat mee komen zoals Bethesda deed met TES Online.
Klik om te vergroten...