1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Tom Clancy's: The Division

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Haha ja idd. En ik doe dat ploeteren ook altijd met een lach. Heerlijk juist dat grinden :cool:

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Je mag denk ik blij zijn dat je nooit Vanilla World of Warcraft hebt gespeeld. Daar moest je toen weken lang ploegen voor 1 epic gear item en vele maanden voor een hele set.

Tegenwoordig koop je het van The Auction House met in game gold en klaar.

Maar goed, zelf tik ik vandaag ook wel 30 aan, nog even laatste upgrades basis en dan de DZ in. :)

3. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Uhh WoW lang zat gespeeld. Niet te vergelijken met deze game joh;)

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Nee zeker niet, maar hoe je vroeger moest ploegen voor een stukje gear t.o.v. nu zeker wel. Gamen is te mainstream geworden.

Ik weet ook nog wel dat ik op Ace mode hard moest werken, zie avatar van mij, om Yellow 13 zelf neer te halen.

Tegenwoordig zijn games veel te makkelijk geworden over het algemeen, dat vind ik zelfs. Diablo III bijvoorbeeld ook zo'n game die veel te gemakkelijk is.

Zoveel grote titels die vroeger een stuk moeilijker waren dan tegenwoordig. Ook in The Division mis ik nog wel eens uitdaging op maat, want gisteren trof ik ook een 161 en 188 level 30 spelers in mijn groep en dan hoef je alleen maar dekking te zoeken en hun het werk te laten doen. Je komt er toch niet tussen.

Was wel buiten de DZ, maar ik was in nog geen half uur, inclusief lopen, van 28 en een beetje naar level 29 op de helft naar 30. Het geeft maar weer aan hoe men voor het grote publiek is gegaan over het algemeen.

Toegeven. Als ze dat niet deden, dan hadden we ook heel veel mooie games niet gehad. Gelukkig kunnen mensen uitdaging nog wel vinden in de Dark Souls games... mij niet gezien. :+

5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Rot toch op man. Jij zet letterlijk iedere game op super easy en anders install je er wel een mod voor.

Beltoni, Jorrie, CrazY en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Oh, dat is al lang niet meer het geval. PES niet op de laagste stand gespeeld, Ace Combat ken ik van de hoogste en The Division heeft niet echt een graad die je kan instellen en die speel ik inmiddels ook al tientallen uren.

Heb de laatste jaren inderdaad veel games op de makkelijkste stand gespeeld, maar ook een aantal op hogere standen. Op dan te zeggen rot op man. Die Lord of the Rings RPG van een paar jaartje geleden heb ik ook op de hoogste stand uitgespeeld. Mass Effect I en II heb ik op de hoogste stand uitgespeeld.

Niet alle games komen per definitie op de makkelijkste stand te staan Grave. Check mijn profiel maar voor achievements. ;)

7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Item level 206 nu. Ben full striker gear + 204 Aug. Redelijk vaak die Lincoln Tunnel moeten farmen op challenging voor de Striker handen maar gister dropte ze toch eindelijk. Daarna de DZ in gegaan en zitten klote.

8. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Krijg bij het spelen van The Division toch wel weer heimwee naar TBC WoW. Vind/vond The Division wel erg gaaf maar vrees dat er te weinig content, balans en uitdaging in het spel zit om het te blijven spelen. Waar het bij WoW vroeger echt een uitdaging was om voor bepaalde gear te gaan, is het nu gewoon afhankelijk van geluk.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Geluk in wow en the division vind ik op moment wel meevallen. In wow kun je gewoon gear van het hoogste level kopen als je weet hoe je gold moet farmen. Gold farmen gaat tegenwoordig heel erg makkelijk en ook heel erg legaal, volgens de regels van Blizzard. Je kunt ook gewoon een token kopen voor 20 euro en die verkopen voor 84K gold en je bent twee items van 710 i level verder.

Met the division gisteren ook twee golden items gehad, meerdere zelfs, of hoe ze ook maar heten. Het gebeurt me zelden in Destiny dat ik exotic items krijg, maar in the division droppen ze bij mij elke avond wel een keer. Heb er niet altijd wat aan, maar daarom vind ik de balans in de drops lastig te peilen in deze game.

Ik weet niet wat ik vanavond ga doen. Nog even DZ doen, misschien even rondkijken in de non DZ zones voor de laatste basis voorraad. Moet van elk nog 1 upgrade, maar ik denk dat ik het daarna wel heilig vind en eindelijk eens echt wil gaan beginnen aan The Witcher 3. Heb de laatste maanden al weinig zin in games, maar misschien pakt een game me vanavond wel.

Dat er potentie is om deze game nog echt goed te maken, dat moge duidelijk zijn, maar ze moeten er niet te laat mee komen zoals Bethesda deed met TES Online. :)

10. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Je weet dat iedere named boss, DZ, of missie, nu gegarandeerd een geel (High End) item dropt, right?

11. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Pas tegelijkertijd wel een beetje op met de perk "reduced incoming damage from elites" :+

Graveheart vindt dit leuk.
  12. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Heb al jaren geen wow gespeeld dus heb geen idee hoe het er daar nu aan toe gaat. De trend was dat alles makkelijker moest worden dus het lijkt me niet dat het spel beter is geworden. Met geluk in The Division bedoel ik dat het craften zo random is dat je zo honderden materials nodig hebt en dan nog steeds niet het item heb dat je graag zou willen hebben. Het is allemaal te willekeurig, merk dat ik daardoor toch de interesse een beetje aan het verliezen ben.

13. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Snap je ding niet echt, je verwijst naar de oude wow dat dat zo tof was. Dagen ploeteren voor een bepaald item. Maar nu klaag je juist als je na 3x craften ofzo je item niet hebt? 8)

Pride vindt dit leuk.
  14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Nu wel ja en dat vind ik juist zo zonde. =(

15. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Waarom zonde? 9 van de 10 keer is het toch kut wat je krijgt.
    Makkelijke materials.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Zelf vind ik het prettiger om een tijdje te ploegen voor een exotic, of hoe ze hier ook heten, en dan plots in eens één te krijgen waar je wel wat aan hebt. Het maakt het moment van krijgen gewoon bijzonderder.

Maar goed, het is de game nu éénmaal die dat anders doet. Ik ga vanavond nog proberen alle 3 de laatste upgrades voor de base te halen, dan als ik nog zin heb wat DZ, maar lang zal ik deze game denk ik niet houden. Ik kan hem altijd nog wel weer installeren aangezien ik hem digitaal heb gehaald. :)

17. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Geel is niet echt boeiend meer he sinds de update dat snap je toch wel? Eerst was Geel/Goud het hoogste en paars wat overal dropte. Nu dropt overal geel en is Groen wat je wilt hebben. En groen dropt heel weinig.

Dus ik snap je gezeur van de laatste paar posts niet echt :+ Voor de striker hands heb ik denk ik wel 10/15 keer de lincoln tunnel moeten farmen...

18. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ze hadden beter andere kleur dan groen kunnen pakken aangezien de standaard gear ook groen is. ;)

Gisteren mijn 4e gear stuk van de striker gekocht (mask, pack, knee pads & holster). Aangezien meer dan 4 stukken gear dragen van zelfde type geen extra bonussen meer opleveren (toch?), twijfel ik nu welke gearset ik kies voor harness en gloves. Ik heb al de sentry harness maar twijfel of ik wellicht voor de Nomad harness en gloves ga.

19. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik heb ze wel alle 6 aan. Maar da's puur omdat ik alleen de handen van Striker heb en een holster van 240 die ik niet eraf wil halen. Anders zou ik Striker / Sentry pakken. Die heeft als 2 bonus 30% meer headshot damage... of tacticus dan krijg je 4K meer skill power. Nomad vind ik zelf niet interresant. Hogere droprate krijg je dan. Ja lekker boeiend op gele items en hoger als 191 dropt er toch niet buiten de incursion haha.

20. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Het "ploeteren" was bij wow toch wel een grotere uitdaging. Het is niet urenlang materials farmen om 20+ keer een wapen te craften en nog steeds niet de talents die je zou willen. Daar speelde je met een groep van 25 man waarbij iedereen zijn rol had en je afhankelijk bent van elkaar. In The Division is alleen Lost Falcon een uitdaging en als je wat gear hebt verzameld is dat ook al een makkie. Geen strategie o.i.d. maar gewoon schieten totdat iedereen dood is.

Deel Deze Pagina