Maak je niet zo druk man. Laat het dan ook echt aan de raceleiding over en blijf er niet over doorgaan. Hier nogmaals vanuit mijn oogpunt zoals ik zelf tijdens de races rij. In Race 1 geef ik niet eens gas meer, kijk hoe beltoon op je uitloopt in die bocht waar ik de tik geef. Daarvoor geef ik niet eens gas meer terwijl het bij het insturen een bocht is die volgas genomen kan worden..
<iframe frameborder=0 webkitAllowFullScreen mozallowfullscreen allowFullScreen scale="tofit" width="320" height="185" style="max-width:100%" src=""></iframe>
In Race 3 zit er tussen het uitsturen naar buiten en de tik echt een fractie van een seconde. Daarnaast zijn jullie vanuit mijn oogpunt te zien al een tijdje uit elkaar waardoor (Beltoon vliegt notabene de grindbak in) corrigeren en naar buiten sturen niet eens nodig is. Als je kijkt hoe ik bocht 1 in ga na de start dan kun je er wel van uit gaan dat ik me enige voorzichtigheid rij..
<iframe frameborder=0 webkitAllowFullScreen mozallowfullscreen allowFullScreen scale="tofit" width="320" height="185" style="max-width:100%" src=""></iframe>
Prima als ik er straf voor krijg, maar in ieder geval was de intentie er in beide gevallen niet. Beltoon moet nog wel mijn plek krijgen in race 3
Laatst bewerkt: 2 mei 2016