[Multi] Call of Duty: Infinite Warfare

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 27 apr 2016.

1. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Eens.

Maar je betaalt in wezen maar 25 euro voor COD4 Remastered ;-)

De Limited edition is momenteel bij YGZ voor 84,99 te pre-orderen. Dat is de 60 voor IW en 25 voor COD4. ;-) Ze zullen het eerste half jaar COD4 echt niet los aanbieden, dit is gewoon een verkoopargument van jewelste en ze gokken hier gewoon zwaar op. Tenzij we als community massaal op 4 november t/m holidays het spel links laten liggen, dan ligt de LIMITED EDITION in januari voor 40 euro in de winkels.

2. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Hier ook niet :+ Maar banksaldo staat los van principes.

3. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    Geld hoeft niet een issue te zijn om toch te weigeren om het uit te geven aan praktijken die jou tegen de borst stoten ...

Dat kan zijn 50 cent bij een toiletslet, 60 cent voor een bakje saus bij de Mac, belachelijke Season Passes, of in dit geval de koppelverkoop van een gewild product dat vast zit aan een (voor velen) ongewenst product.

Als je er geen issue mee hebt, dan gewoon kopen natuurlijk. Niemand die voor jou bepaald wat jij met je geld doet. Mensen die het wel extreem kut vinden, die maken wellicht een andere keuze. Zoals het hoort.

TobiasBB, Reckuuza, Yellow 13 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Het was ook sarcastisch bedoelt. Natuurlijk vind ik het kut dat je CoD4 alleen krijgt bij de Legacy editie van 80 Euro. Ik zit namelijk helemaal niet te wachten op IW.

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik zat door die remaster even te denken wat ik ook alweer deed met cod 4. Ik was daar 2 maanden non stop mee bezig totdat de 360 er zo'n mooie ronde streep over gaf :+ had de disc vervolgens doormidden gebroken ghehe.

Rampage vindt dit leuk.
  6. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204

Alexknl vindt dit leuk.
  7. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Tot zover de maps die terugkomen voor MW:R

-Overgrown
    -Crash
    -Backlot
    -Bog
    -Crossfire

:D:D

8. Suleyman

Suleyman Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    zou je ook toiletslet zeggen als jou moeder dit werk deed?

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Sarcasm, sarcasm! :whistle:

10. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    Het gaat me niet om het soort werk dat die persoon doet, maar om het feit dat ze in NL daar geld voor durven te vragen, vanuit bedrijven als (voorheen) V&D, McDonald's, KFC, etc. Je komt daar als klant/gast en dan moet je dokken om even naar de wc te mogen.

Hier in Hong Kong heb ik het grootste respect voor die mensen die non-stop al die wc's schoonhouden, en groet en bedank ze ook altijd. Hier zijn de wc's altijd gratis, en je vindt ze overal. Veel daarvan hebben gewoon vaste attendents, en dan zitten ze dus noet achter een tafeltje op een stoeltje een Libelle te lezen terwijl jij voor 50ct naar een vies toilet 'mag', maar gewoon iedere keer alles bijhouden, van wastafel, spiegel, vloer, wc, alles.

DAAR heb ik respect voor.

Bijenkorf Amsterdam en Eindhoven hebben dat de laatste jaren trouwens ook eindelijk begrepen, en daar is het dus ook gewoon gratis voor bezoekers.

En als mijn moeder dat zou doen? Dan zie ik liever dat ze dat werk als vrijwilligster zou doen bij bijvoorbeeld een Bejaardentehuis ofzo, dan dat ze zich bij de Mac met een boekje achter een tafeltje neerzet en mensen afzet voor idiote bedragen.

11. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    We dwalen af heren, weer even ontopic!

Ik denk dat weer heel veel mensen zeggen dat ze het spel niet gaan kopen, maar dat ze het uiteindelijk toch niet kunnen weerstaan. Vanuit het oogpunt van Infinity Ward is het niet meer dan logisch dat je de MW:R niet los kan kopen. Zij hebben ook wel door dat iedereen anders Infinite Warfare links laten liggen en dat iedereen massaal COD4 gaat kopen. Vanuit het oogpunt van de consument is het natuurlijk kansloos dat je een nieuw spel moet aanschaffen alleen maar om het spel erbij te krijgen wat iedereen wil hebben. Maar ik vraag mezelf nog steeds af waar die bedrijven het idee vandaan halen dat futuristische spellen populair zijn. Ik lees namelijk op het internet alleen maar klachten over dat mensen weer gewoon het 'old school' call of duty willen hebben. Tuurlijk is het nu tof dat COD4 terugkomt, maar waarom niet een spel maken die aansluit op de wensen van je klant? Ik denk dat als ze een nieuwe versie van de Modern Warfare reeks zouden maken + de COD4 remastered editie erbij dat dit veel beter zou verkopen (wat voor de maker van het spel natuurlijk alleen maar meer winst oplevert).

Lang verhaal, maar ik twijfel nog ernstig of ik Infinite Warfare ga halen. Natuurlijk wil ik die COD4 hebben, maar ik vertik het om daarvoor een spel te kopen waarvan ik nu al weet dat deze vanaf het eerste moment waarschijnlijk stof zal gaan vangen op de kast. Denk dat nog meer mensen dit idee hebben... Maargoed, nu eerst even uitkijken naar de backwards compatibility van Black Ops! :+

12. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    De COD die we tien jaar geleden speelden is niet te vergelijken met de COD van nu. Probleem is denk ik dat ze niet naar "ons" luisteren (spelers vanaf COD4, de veteranen) maar naar de nieuwe generatie gamers (ja ik klink oud nu). Kijk de kids van nu willen meer van deze meuk, terwijl de wat verouderde gamerbase van 10 jaar terug nog meer van het oude van vroeger wil. Ze zullen daar wel afwegen, wat is de grootste groep gamers die we kunnen pleasen en welke geeft blind het meeste geld aan ons uit. En dat zijn juist de kinderen en jong volwassenen. Ik heb het gevoel dat de meeste die hier vroeger al COD speelden simpelweg nu niet meer de doelgroep zijn van de makers.

Yellow 13, Rampage, Lijpe Mocro en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Dat sowieso. IW gaat de meest gespeelde CoD worden dit jaar. Al die poespas waar CoD de laatste jaren mee is gekomen is zo'n beetje de norm geworden. Supply drops, customization, taunts en gestures en al die andere onzin. Heel veel van de huidige CoD playebase heeft CoD 4 niet gespeeld en als ze zien hoe ''kaal" cod4 is zullen velen snel afhaken.

Ik hoop trouwens niet dat de cd van IW een vereiste is om Cod4 te spelen. Dus dat de cd nodig is voor verificatie ofzo
    IW dus gewoon verkopen nadat CoD 4 is geïnstalleerd en bf5 halen :p

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik denk niet dat IW de meest gespeelde COD gaat worden van dit jaar ;) Absoluut niet zelfs. Advanced Warfare was voor velen ook eventjes leuk en daarna zijn ze terug gestapt op een "andere" COD. Hell, ik ken mensen die 3 jaar lang BO2 gespeeld hebben. Deze COD is zo onduidelijk ... die reveal-trailer begrijp ik geen moer van. Waar gaat het nou precies over?

15. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Ik ben daar echt wel van overtuigd, vooral als de gameplay grotendeels hetzelfde zal zijn als BO3. Thrust jumps zijn al confirmed, maar het is nog steeds onduidelijk waar ze heen willen gaan voor de mp. Bepaalde sites spreken van 'boots on the ground' en andere weer van chain based movement. Tijd zal het leren

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Waren op zich allemaal wel te verwachten.Denk dat de andere maps naast de 10 die er bij zaten uiteindelijk ook wel via DLC komen

17. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Als naast de mappen welke @Lijpe Mocro opnoemt ook Vacant, ambush en Wet Work er bij zitten, dan ben ik een zeer content man!

18. sssilly

sssilly Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    als ik aan cod4 denk, denk ik toch wel aan de maps Bloc en Pipeline! vervloekt heb ik ze ook zeker maar oh the memory haha!

Remo NL vindt dit leuk.
  19. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
  20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771

Deel Deze Pagina