... 2 nieuwe games? Hoe is Modern Warfare Remastered een nieuwe game dan?
Je speelt een opgepoetste versie van een oude klassieker. Niet echt een nieuwe game. Bovendien bevat de Remastered editie niet eens alle MP mappen. Dus 90 euro? 45 euro per spel? No thanks.
Ghosts heb ik voor 19 euro gekocht een week na de release en na 9~10 uur lekker laten liggen. Waardeloos.
Advanced Warfare (21 euro geloof ik?) zag er ook leuk uit. 7 uurtjes gespeeld en de kast ingemieterd. Gaf geen anus om het neerschieten van hyperactieve 10 jarige die alle kanten op knalde. Daarbij kwam ook die waardeloze lag ... bah. Krijg nu alweer de kriebels.
BO 3 speel ik zo af en toe nog eens. Maar ook die hebben d.m.v Supply-Drop onzin echt een fout gemaakt.
Activision verdient bakken met geld... en dan gaan ze je nog verder uitkleden d.m.v wapens in supply drops?
COD 4 = BESTE.OOIT.
World at War = Geweldig
MW 2 = Geweldig
BO 1 = Leuk
MW 3 = WTF
BO 2 = Geweldig
Ghosts = Waardeloos
Advanced Warfare = Waardeloos
BO 3 = Leuk
COD 4 was/is zo geweldig omdat het de eerste degelijke shooter was die ik speelde op een console. Dat gevoel zal de Remastered Edition maar moeten verdienen (lees: gaat nooit gebeuren want ik leg geen 90 euro neer voor IW+COD4).
Deze hele trailer doet mij echt helemaal niks. Wat moet ik nou zien van het spel? Grafisch is het (vind ik) een stap terug van BO3. Het ziet er weer grauw uit. Weinig kleur. Goed, nu is de wereld naar de teelballen ... maar dan nog. Nu heb je de setting dat het zich op meerdere planeten af kan gaan spelen. Doe daar dan ook wat mee. Dat hele hyperactieve gedoe in AW vond ik vreselijk ... BO3 was met het movement systeem een stap de goede richting op.
Sterker nog, ik teken voor een COD game met Titanfall movement en gameplay. Titanfall had misschien weinig customisation kwa Titans, wapens (of whatever) ... maar de gameplay was fantastisch. Ik heb geen enkele MP map gehad waar ik een hekel aan had.
COD is gewoon stervende. Als IW faalt ... en Sledgehammer daarna, dan zal Treyarch (wat ze nu al hebben gedaan) het weer moeten oppakken. Iets wat ze, IMO, met BO3 hebben gedaan. Maar echt uitkijken (zoals ik vroeger deed) naar een nieuw COD deel? Nee, dat doe ik na MW3 niet meer.
/einde Yellow13-achtige post
Klik om te vergroten...