De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Lmao @ onze competitie :')

2. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
  3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wat een dag. Ik kan veel woorden vuil maken, terugkomen op eerdere posts etc, maar laat het hierbij. Nergens voor nodig.

Dolgelukkig en m.i. verdiend. :)

Prachtig afscheid voor Philips inderdaad. Congrats @Matrix

Zumpelvelder vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Zit even naar dat Champagne douche filmpje te kijken van Claudio Ranieri, de trainer van Leicester City. Die vent heeft echt de stem van Ben Kingsley, de acteur. 8)

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ik denk steeds dat je Dirk Kuyt heb als avatar trouwens.

Even tussendoor.

L.A. vindt dit leuk.
  6. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.990
    Belangrijkste moet nog komen he. NAC begint aankomend weekend met de nacompetitie. Als ze weten te winnen van Eindhoven volgt in de beslissende ronde misschien wel... Willem II.

Maar waarschijnlijk wordt het allemaal weer een sof en gaan we heel veel bier drinken.

7. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    :D Ik was niet de enige.

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Precies! Begint nu pas, wij mogen eerst VVV en dat wordt al moeilijk zat.

Mochten we het redden dan MVV of De Graafschap en die laatste zitten ook in een heerlijke flow. Het wordt iig een mooi feest, dat bier komt er wel in! Plus een keer naar de Koel toe, #bucketlist

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435

Heerlijke vent blijft die sjaak ook. :p

10. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Sjaak Swart begint een beetje op die van Hanegem te lijken, een zielige oude man.
    De opmerking over de Graafschap dat hij hoop dat ze eruit gaan kan ik echt niet plaatsen, wat moeten ze doen dan? Ajax gewoon maar laten scoren omdat het anders zielig is voor Ajax?

Ze hebben hun sportieve plicht gedaan, Ajax heeft met alles gefaald, laat hij het daar maar eens zoeken.

AnubisNefer en Reson vinden dit leuk.
  11. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Sneue rant. Jammer dat je zo gefrustreerd kan zijn om zoiets. Opmerkingen over de Graafschap raken ook kant noch wal.

Ik gun het PSV in elk geval meer.

12. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Wel verlangen dat PEC hun sportieve plicht doet tegen PSV, maar als de tegenstander van Ajax het doet dan is het opeens onbegrijpelijk?

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Haha lekker lachen om Sjaak Swart. Heerlijk die zure reacties.
    En die arrogantie ook.

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ondertussen bekijken jullie het ook met oogkleppen op. Ja, tuurlijk moet de graafschap zijn sportieve plicht doen, maar dat gejuich van De Graafschap sloeg ook nergens op. Wat hebben ze precies bereikt dan? Feyenoorders zaten ook mee te luisteren in de kuip. Keken niet eens meer de wedstrijd, maar zaten vol spanning met een radiootje in hun oren. Die anti-ajax drang bij sommigen is gewoon treurig te noemen.

Op sommige punten sloeg ie wat door, maar hij heeft ook wel gelijk. Veel achteraf gelul, Ajax heeft het aan zichzelf te danken, rare wissels van de Boer en wat overtredingen waar best voor gefloten kon worden. Het tegendoelpunt is ook terwijl Dijks terugstompelt (maargoed, hij had zelf aan moeten geven dan niet door te kunnen als hij niet meer 100% na die tackle).

@Mallakai omdat het een lelijke graftakkenclub is met boerenvoetbal. That's why.

AntraXxX vindt dit leuk.
  15. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Dat gejuich had meer te maken met dat er vanuit Ajax en ja ook de supporters (vooral het laatste) wel even gedacht werd dit doen wij wel even, de vraag was dan ook niet winnen wij van de Graafschap? nee met hoeveel was de vraag.
    Ook vanuit het bestuur werd er al gerekend op een kampioenschap, getuige het podium, spelers zie van der Hoorn die met zijn kampioenschap wel even een lange middelvinger wilde opsteken naar de critici.

De Graafschap zal het totaal niet boeien wie er kampioen wordt (sponsor wel) , maar je wilt gewoon laten zien dat je niet zomaar naar de slachtbank wil laten sturen, dat heeft de Graafschap prima gedaan, en ja dan is dat maar met boerenvoetbal... daar had het "Ajax" voetbal geen enkel antwoord op.
    Ajax is een club wat arrogantie uitstraalt, wat ik ook heerlijk vind.. maar dan moet je ook kunnen incasseren als het tegen zit.

Het is te hopen voor Ajax dat de Graafschap erin blijft, anders is het helemaal schandalig dat een Jupiler League club Ajax van een kampioenschap heeft afgehouden.

AnubisNefer, GillesD12 en Tim vinden dit leuk.
  16. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Volgens mij dacht 95% van de Nederlanders dat Ajax wel kampioen ging worden tegen De Graafschap. Moeten wij dan, als Ajax-supporters, gaan roepen dat we dat niet gaan worden? Kom op man, wat denk je nou. Tuurlijk zeggen wij, dat gaan we wel even doen. 9 van de 10 keer winnen we daar ook met 2 vingers in onze neus. En nu niet. Helaas. Maar ga ons niet arrogant noemen omdat we roepen dat we dat wel even gaan doen. Elke PSV-supporter roept aan het begin van het seizoen toch ook dat ze kampioen gaan worden... Enig verschil is dat wij het wat harder roepen. En I Like It!

Ik vind het gejuich in elk stadion ook echt treurig, en dat zegt IMO genoeg over wat voor supporters het zijn. Als Feyenoorder 'Boeren, Boeren!' gaan zingen, terwijl je een paar jaar geleden nog met 10-0 bent afgedroogd door diezelfde boeren.. Ze moeten daar helemaal niet mee bezig zijn man. Ze mogen hun handen dichtknijpen met een bekertje, maar verder moeten ze zich doodziek voelen dat Feyenoord zo een dramatische 2e seizoenshelft heeft gedraaid, met een negatief record als dieptepunt.

Utrecht supporters die thuis de 4e plaats kunnen binnenhalen bij winst op AZ. Lukt niet, dan maar juichen vanwege Ajax. Terwijl je eigen club wordt weggespeeld waardoor Europees voetbal nog geen zekerheid is. Ik kan er echt niet bij.

L.A. en Maddmonkey vinden dit leuk.
  17. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Ajax kampioen van Nederland!!!! De A1 dan :+

Saaslijer en Maddmonkey vinden dit leuk.
  18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Je weet dat de selectie na het nieuws Champagne hadden met daarop kampioen 2015-2016? Logisch ook. Dat moet tevoren geregeld zijn. Net zoals wat @Saaslijer zegt. Het is geen rare gedachte dat Ajax daar zou winnen.

Dan nog heeft dat geen ene reet met Piet en Klaas te maken die voor ADO en Twente zijn.

19. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik zeg ook nergens dat het raar is, maar als je zoiets doet dan moet je niet gek op kijken dat als het je niet lukt dat je door de rest van Nederland wordt uitgelachen.
    En de haat zit diep bij de andere clubs, logisch want je bent de grootste club van Nederland en de meest succesvolle.

Ajax staat gelijk aan arrogant, zeker met zo een prijzenkast is dat niet raar en tuurlijk dacht ik ook dat ze zouden winnen zondag.

Maar goed je bent de grootste club van Nederland en Ajax heeft altijd de grootste bek gehad dan moet je zoals gezegd ook kunnen incasseren.
    Het siert je ook als je dat kunt, laat andere clubs lekker hun feestje vieren als Ajax verliest lekker boeiend... ze lachen nog harder als je er op in gaat.

Net zoals die sjaak swart die gaat dan nog een roepen dat hij hoopt dat ze degraderen.. Kom op hoor dan ben je niet groots ookal was hij een topper vroeger dan ben je gewoon een klein zielig mannetje.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  20. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Iedereen hoopt dat Ajax geen kampioen wordt.. Dan mag onze mister Ajax toch wel hopen dat De Graafschap degradeert? Serieus, die man is zo Ajax he. Ik ken geen grotere, hij heeft echt flink de P in. Kan me voorstellen dat hij op zijn beurt De Graafschap nu even niks gunt.

Van mij mag liever Excelsior eruit, vind De Graafschap een goeie toevoeging voor de Eredivisie.

Deel Deze Pagina