De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Mr Ajax slaat ook een beetje door, hij mag het eerst eens zoeken bij Frank de Boer en de rest van de matige selectie, nu hij zo over de Graafschap praat verlaagd hij zich een beetje naar het niveau van de Ajax haters.

Ik kan enkel lachen om de reacties die andere clubsupporters geven.

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Is het echt raar dat je gaat juichen wanneer je eigen club de nummer 1 hun kampioenschap ontneemt?

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Het mooiste aan dit hele gezeur nu vind ik nog wel dat Luuk de Jong en de selectie de moeite namen om de echte schaal op te halen in Doetinchem.

Aan de andere kant stook je het het vuurtje zo wel op, al moet ik eerlijk bekennen dat ik Ajax supporters, op internet vooral, wel heb horen roepen, Ajax word gewoon kampioen.

Als we heel eerlijk zijn is het hele voetbal in de Nederlandse prof competities een drama, al doet de JL af en toe hele leuke dingen. Maar de Ere is kut omdat het de deur naar Europa is en als je als competitie zo kut voetbal speelt, ook Ajax, dan moet je er niet meteen vanuit gaan dat je wel even kampioen word.

De enige reden overigens dat Ajax supporters arrogant over kunnen komen is omdat ze net als Brazilië (Vooral tegen Duitsland), de fout maakten dat ze dit wel even konden. Belangrijker in het geval van Brazilië en de Ajax supporter is dat ze in mijn ogen teveel teerden op in het verleden behaalden resultaten.

Foppe de Haan hekelde het al in een NRC artikel vorige week dat hij vooral te maken had met een Smartphone generatie en dat daarom de kwaliteit ook achter uit gaat. De mentaliteit is eigenlijks het enige wat moet veranderen, bij elke club en als Ajax dat als eerste doet pakken ze volgende jaar zonder moeite de titel, zolang ze het maar volhouden met de juiste mentaliteit en weg Smartphone tijdens teamontbijt. :)

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Je hebt juichen en juichen. Ze deden net alsof ze een prijs te pakken hadden.

Ik vind dat nogal onzin ja.

5. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.107
    Ja, maar jij bent ook een beste mafkees wat dit betreft 8)

6. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Bedankt voor je nuttige input jongen. Bravo

7. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.107
    Precies mijn punt.

8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat maakt dan precies je punt? Je zit alleen slap te ouwehoeren en mij een beste mafkees te noemen. Echt fantastische responses hoor. :thumbs:

9. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.107
    Als je al een mobiel kapot gooit vanwege dat je ploeg niet kampioen is, noem ik jou een mafkees ja. Lees je berichten eens terug gast.

Reson vindt dit leuk.
  10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Mij een mafkees noemen met amper context? Tof man. Dan alsnog heeft dat geen betrekking op het juichen waar het hier over gaat. Vervolgens heb je geen antwoord en ga je zielig met benamingen lopen gooien. Zielig.

En wat wil je bereiken met mij wijzen op mijn berichten terug te lezen? Wat moet ik zien?

11. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    He?! Excelsior? Die gasten hebben zich terecht vrijgespeeld van nacompetitie. Hebben dit jaar af en toe leuk voetbal laten zien en tevens getoond dat ze in staat zijn te stunten.

L.A. vindt dit leuk.
  12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Het is zeker maar een spelletje?

Ik word echt moe van al die mensen die lopen te janken dat Ajax supporters zich niet zo moeten aanstellen. Zijn toevallig altijd mensen die er zelf niet veel om geven. Fucking irritant.

13. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.107
    Dat zei ik niet, ik snap wel dat het meer dan een spelletje is.

14. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Volgens het AD geeft de Boer vandaag duidelijkheid.
    Gaat hij dan eindelijk weg? Ik hoop het, en ik hoop ook dat Frank bij een eventuele nieuwe club een aantal spelers meeneemt zoals Klaassen, Fisher en El Ghazi.

Santino vindt dit leuk.
  15. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb -als Ajacied zijnde- zitten genieten. Natuurlijk, ik was eerst fucking kwaad, hoe kun je het kampioenschap verspelen op de laatste dag tegen -met alle respect verder- De Graafschap? Onbegrijpelijk.

Het was wel een prachtig seizoen, spannend tot de laatste seconde, wat wil je nog meer. Natuurlijk, het is een kutgeneratie voetballers. Mijn binding met Ajax is wel een heel stuk minder geworden, ze voetballen gewoon niet zo.. mjja, heel leuk meer. Daarbij heb ik niet zoveel met de spelersgroep, het is allemaal zo soft.

Laat ik vooropstellen dat ik nog liever Feyenoord kampioen zie worden dan PSV. Maar van voetballers als Luuk de Jong en van Ginkel kan ik wel blij worden. Niet zozeer door wat ze op het veld laten zien, maar vooral door hun "praatjes" en humor. Steekjes onder water, het is prachtig en hoort erbij. Ik kan daar niet kwaad om worden, ik vind het juist mooi. Ook als zijn "wij" nu het slachtoffer. Dat de Graafschap ons dan het kampioenschap ontneemt en daar wat hard voor juicht, ik vind het prachtig. Lekker voor Ajax, moeten ze maar winnen. En ze hadden kunnen winnen, ruim zelfs. Iedereen lijkt te zijn vergeten dat Ajax deze wedstrijd met 6-1 had gewonnen op ieder ander moment in de competitie.

Nee, ik geniet nu nog na van alles wat erna is gebeurt. De Boer die zo alleen in de bus zit.. Prachtig gewoon. Dat is voetbal at it's best. Dan mag het niveau om te janken zijn in onze competitie, maar het is de laatste 10 jaar wel vaak heel spannend geweest. Vroegah had je nog weleens 15 punten voorsprong en was je in januari al praktisch kampioen.

Volgend jaar lachen wij weer (misschien dan).....

Tim, Mallakai en Jorrie vinden dit leuk.
  16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat is ook een manier om het te verwerken ja..

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI SCL-L21 met Tapatalk

17. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Sinds mijn vrouw ervandoor is met mijn beste vriend kan ik wat beter relativeren. En dan komt ik toch op het punt dat ik -bijna- zou zeggen:"het is maar een spelletje" maar ik wil absoluut geen olie op het vuur gooien. Anders had ik dat wel gezegd, nu kan ik gewoon wat beter relativeren, ik houd het dus bij mezelf.

Killamonkey en Mallakai vinden dit leuk.
  18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Da fuck. Respect dat je dat dan nog kunt en dat je het voor elkaar hebt gekregen om dingen beter te kunnen relativeren. Ik zou helemaal gek worden als ik zoiets meemaakte. 8)

19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Moet je eerst een vrouw hebben.

GillesD12, Killamonkey, Tim en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    OH SHIT, CALL THE FIRE DEPARTMENT.

GillesD12 en Maddmonkey vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina