PCARS [Finished] GT3 (endurance) cup

Discussie in 'XBW Racing' gestart door asjemenou75, 2 mei 2016.

1. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    De allerlaatste is de moeilijkste. Ik denk dat Cr00k dat kan beamen:p

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

2. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Jongens, kan iemand even kijken of er iets bekend is over die pitbug op het combined circuit? Mijn vermoeden is dat diegene die als eerste de pit induikt daar stil blijft staan voor de rest van de race. Als daar geen oplossing voor is dan ben ik helaas genoodzaakt om bandenslijtage uit te zetten, haalt wel wat dynamiek weg tijdens de race...................

Ik kan anders natuurlijk ook iemand aanwijzen die verplicht als eerste moet pitten

3. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik kan 1 post vinden van een PS4 gebruiker die ook last heeft van de Pit-bug. Voor de rest vind ik niks.

asjemenou75 vindt dit leuk.
  4. NovaCaine

NovaCaine XBW Racer

Leuk Bevonden:
    80
    Pffff helemaal nog geen tijd gehad om ook maar even achter de Xbox te zitten. Hopenlijk kan ik vanavond nog een paar rondjes rijden.
    Gezien ik vanaf vrijdag ook nog een met 12 man een weekend de hort op gaan.

Loyally, die banner wil ik zeker wel hoe gaar ik dan ook achter het stuur moet kruipen.

5. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Ik kan het verder ook niet vinden op het pcars forum.. maar lijkt me wel een bug aangezien Coldzero het vandeweek ookal had. Ik stem voor Loyall de eerste pitstop hahahaha.

Je kan het proberen als je pitstop verplicht maakt ingame.. misschien dat dat werkt.. Anders weet ik het ook niet wat te doen

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

asjemenou75 en Kimi NL vinden dit leuk.
  6. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik stond idd als 2e ook onbeperkt vast. Loyall was toen de 1e die pitte maar had wel de 1e pitbox inderdaad.

7. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Ja kijk of verplichte pitstop helpt en dat echt iedereen vooraf een set up heeft gemaakt.
    Kan zijn dat game in de war raakt.
    Of mogelijk 1 AI auto laten meerijden, kijken of dat helpt.

Laatst bewerkt: 12 mei 2016
  8. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Kunnen we niet gewoon op de normale Nordschleife rijden? Dan is het probleem er toch niet? Het niet wisselen van banden tijden de eerste race was echt al kut maar stil blijven staan in de pits...

9. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Of hebben mensen de bandenwissel vooraf in pitstrategy niet goed ingesteld als je geen nieuwe banden krijgt.
    Ik zou nog een keer verplichte pitstop nog proberen.

Laatst bewerkt: 12 mei 2016
    asjemenou75 vindt dit leuk.
  10. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Vanavond maar weer een lobby aanmaken met pitstop verplicht.. kijken of dat werkt

11. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Ik las dit in de lijst van de laatste pc patch update.
    In volgende xbox patch is het dus pas gefixed.

Project CARS - PC Patch 11.0

Virtual Reality

Other
    * Nürburgring Combined
    - Fixed an issue where a pit stop operation would fail to initiate correctly, leaving the car stuck in the pits
    - Fixed the starting lights not working
    - Fixed an issue with the pit-in trigger potentially initiating when the player is on the main straight
    * Improved system for Opponent Labels
    * Added support for the Thrustmaster TMX ForceFeedback wheel
    * Fixed an issue with Fanatec wheels where at times it would cause dropped frames at the start of a race
    * Fixed an issue with Fanatec wheels where LEDs and pedal rumble motors failed to work after a disconnect/reconnect

12. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Wanneer zou die Patch dan zijn? Want we kunnen de ring ook wel verwisselen met een andere baan?

Ik vind de pitsstop/bandenwissel namelijk wel een groot ding qua strategie etc.

Maar hè, wie ben ik. zolang er zoveel mogelijk mensen meedoen Ben ik tevreden

13. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Van track wisselen wordt wel lastig.. voor Nordschleife Combined is bijna de heleweek wel geraced.. strax gooi ik ook weer een lobby open denk ik ( ligt er aan wie er nog meer mee doen hahaha ) ik heb zelf dan zo iets van maak de race 1 ronde langer en zet pitstops uit of voeg een soort van safetycar moment in ergens halvewege de race zodat het veld weer mooi compact wordt ofzo

14. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Waarom een rondje langer? 8 1/2 minuut extra racen ter compensatie van het moeten missen van 30 seconden stilstaan? Zou zonder die pit-pauze eerder pleiten voor een rondje korter :p (ben dan ook geen endurance-expert).

15. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Wacht gewoon op de beslissing van de organisatie/asjemenou. Zinloos om te speculeren.
    Er zal waarschijnlijk wel een bericht/mededeling komen als aanvulling op briefing.

16. asjemenou75

Leuk Bevonden:
    772
    It Giet Oan!!!!

De asfalt toplaag is over het hele traject met gemiddeld 11 cm meer dan voldoende!

Circuit Endurance: Blijft Combined
    Aantal Rondes: Blijft 11
    Bandenslijtage en Fuel Consumption staan UIT: let wel grip verschilt per uur en per weertype.

Niemand hoeft dus te pitten, tenzij je dat zelf erg graag wilt, op eigen risico.

Overige Aanpassingen en Aandachtspunten:

Start procedure,
    Blijft grotendeels ongewijzigd. Bij de start van de endurance en het doven van de startlichten blijft even iedereen op zijn plek staan (maak geen valse start!)). Ik roep in volgorde van de uitslag van de kwalificatie de coureurs 1 voor 1 op. De nr. 1 rijdt rustig naar bocht 8 "Dunlop" Bij ingaan bocht 8 "Dunlop" gaat hij stilstaan vangt het veld op. Als de laatste coureur (waarschijnlijk Asjemenou) is aangesloten, wordt in lijnformatie, 90 km p/hr naar bocht 12 (Bit) gereden. Bij uitkomen bocht 12 (bij het einde van de curbstones links) t/m einde rood/witte bandenstapel barrier rechts mag de poesitter de start bepalen

RESET Knop
    Mocht je een RESET knop aan je stuur of controler hebben toegewezen, mag je die alleen gebruiken als je auto op zijn kop ligt en volledig tot stilstand is gekomen. M.a.w. spin je door wat voor een oorzaak en moet je eerst 3 keer steken voordat je weer verder kan heb je pech en dat kost je dus gewoon tijd. Tevens moet je dan opletten op achteropkomend verkeer wat voorrang heeft.

Kop /Staart Botsingen:
    Niet altijd te voorkomen, maar mocht je iemand (onbedoeld) uit de baan tikken en als je overtuigd bent dat dat door jou komt, wees een gentleman en wacht even op die persoon, ookal kost je dat tijd en plaatsen, houdt de sfeer goed.

Het is overigens verboden om tijdens de race in de auto te telefoneren (incl. Appen), Stoned of dronken te zijn, te gamen of iets anders te doen wat de concentratie beinvloed. De Nationale Recherce rijdt mee! De replay wordt volledig opgeslagen en nagekeken.

Laatst bewerkt: 13 mei 2016
    Kimi NL en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  17. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Pitstop zonder tuning werkt sowieso niet dus dan is dit wel de beste oplossing denk ik. Ook wel fijn voor mensen met controller, die hebben toch veel meer last van de bandenslijtage. Wel jammer, want pit stops maken het wel allemaal wat spannender. Ach, ik ga ongetwijfeld aan het begin van de race een paar keer crashen om vervolgens dik 90 minuten alleen mijn rondjes te rijden. :F:

Zal er wel niets over zeggen dat we deze "sim" racer zo arcade mogelijk hebben gemaakt. :whistle:

18. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Ik heb van de dokter net bericht gehad dat ik heel stoned moet zijn ivm consentratie.. rook ik niet dan ben ik volgens de dokter een gevaar op het circuit :+

Kimi NL vindt dit leuk.
  19. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Ik rij ze wel klem:+

asjemenou75 en Kimi NL vinden dit leuk.
  20. asjemenou75

Leuk Bevonden:
    772
    Ben ik PERSOONLIJK mee eens, HARDCORE Jonguh!!, geen assisits, tire wear / fuel consumption on, no guiding lines, full damage en dat zie je dan wel in de tijden.......en dan 20 rnds Nordschleife was nog FM3......ik heb er nog steeds vierkante ogen van.... voor nu, tja in dit geval het is "behelpen" en leuk voor iedereen

SVP wel copy doktersverklaring en "onkostenvergoeding" toezenden naar de racedirectie !

Deel Deze Pagina