It Giet Oan!!!!
De asfalt toplaag is over het hele traject met gemiddeld 11 cm meer dan voldoende!
Circuit Endurance: Blijft Combined
Aantal Rondes: Blijft 11
Bandenslijtage en Fuel Consumption staan UIT: let wel grip verschilt per uur en per weertype.
Niemand hoeft dus te pitten, tenzij je dat zelf erg graag wilt, op eigen risico.
Overige Aanpassingen en Aandachtspunten:
Start procedure,
Blijft grotendeels ongewijzigd. Bij de start van de endurance en het doven van de startlichten blijft even iedereen op zijn plek staan (maak geen valse start!)). Ik roep in volgorde van de uitslag van de kwalificatie de coureurs 1 voor 1 op. De nr. 1 rijdt rustig naar bocht 8 "Dunlop" Bij ingaan bocht 8 "Dunlop" gaat hij stilstaan vangt het veld op. Als de laatste coureur (waarschijnlijk Asjemenou) is aangesloten, wordt in lijnformatie, 90 km p/hr naar bocht 12 (Bit) gereden. Bij uitkomen bocht 12 (bij het einde van de curbstones links) t/m einde rood/witte bandenstapel barrier rechts mag de poesitter de start bepalen
RESET Knop
Mocht je een RESET knop aan je stuur of controler hebben toegewezen, mag je die alleen gebruiken als je auto op zijn kop ligt en volledig tot stilstand is gekomen. M.a.w. spin je door wat voor een oorzaak en moet je eerst 3 keer steken voordat je weer verder kan heb je pech en dat kost je dus gewoon tijd. Tevens moet je dan opletten op achteropkomend verkeer wat voorrang heeft.
Kop /Staart Botsingen:
Niet altijd te voorkomen, maar mocht je iemand (onbedoeld) uit de baan tikken en als je overtuigd bent dat dat door jou komt, wees een gentleman en wacht even op die persoon, ookal kost je dat tijd en plaatsen, houdt de sfeer goed.
Het is overigens verboden om tijdens de race in de auto te telefoneren (incl. Appen), Stoned of dronken te zijn, te gamen of iets anders te doen wat de concentratie beinvloed. De Nationale Recherce rijdt mee! De replay wordt volledig opgeslagen en nagekeken.
Laatst bewerkt: 13 mei 2016
Kimi NL en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.