Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

1. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Mwah, wat moet hij dan. Ik vond het een redelijk professioneel antwoord.

2. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik ben blij dat ik dit moment heb mogen meemaken. Blij ook dat ik geen hartaanval heb gekregen.
    Wat een baas die jongen, perfecte race gereden en volledig geprofiteerd van ongein bij Mercedes. Alles viel op zijn plek. Kreeg wel vochtige ogen na de finish, maar kwam door de fisherman denk ik.

3. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.008
    Wat een heerlijke race, wat een heerlijke middag, wat een catastrofaal begin, wat een geweldig slotcommentaar, heerlijke emoties, een splitsecond dat ik dacht dat Max zijn band aan gort lag, nee toch?, kippenvel, wat een ontlading, wat kan sport toch mooi zijn..

En nu eerst het zweet weg douchen..

4. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Haha dat had ik hier ook. Toen Olav Mol schreeuwde "OH NEE TOCH" zat de afstandsbediening al bijna in de TV.

5. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    De enige andere coureur die midden in het seizoen van team veranderde en bij zijn debuut won: Juan Manuel Fangio. Geen slechte statistiek. :D

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  7. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.008

Tim en Schil1 vinden dit leuk.
  8. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Waar kijk je die interviews? Helaas bij Ziggo Sport niet te vinden. Zou van deze race wel heel veel interviews willen bekijken.

9. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Super gaaf dit... Verdiend...

10. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Vorige week een ontzettende kut zondag door het voetbal, nu een hele fijne door de F1 :) Lekker Max, klasse gedaan!

11. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Leuk voor de Nederlandse F1 fans. En leuk voor dat mannetje. Komende jaren gaan er leuk uitzien voor Nederlandse F1 liefhebbers.

12. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Na 19 jaar F1 kijken, is het dan eindelijk zover :D Toen Max zolang bleef doorrijden op die eerste set mediums veranderde het hopen in denken. Top gedaan!

13. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Ongelooflijk, wat een prestatie, in een nieuwe bolide gelijk deze prestatie neerzetten. Ik ben om, deze man gaat zeker een paar titels pakken. Jammer dat we in de gouden jaren niet een coureur van dergelijke klasse hadden.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Sky coverage blijft toch wel heerlijk. Heerlijk lange post race coverage altijd. En mooi om Max te zien op de schouders etc.

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Toegeven: Nooit gedacht dit ooit een Nederlander te zien doen en al helemaal niet op zo'n jonge leeftijd. Hij rijd als een coureur met 15 jaar ervaring lijkt het. _O_

Ongekend dit, zelfs mijn moeder viel zowat van haar stoel. Had een blik in haar ogen: Hier met die smartphone van je. :lol:

Edit: Als er straks iemand een video heeft van het podium, dan graag posten. Ik wil het wilhelmus horen.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  17. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Niet moeilijk te vinden, youtube, dumpert en elke nederlandse sport site stroomt vol met filmpjes.
    http://www.dumpert.nl/mediabase/6773529/afb3dd7c/nederlandse_volkslied_voor_max.html

Yellow 13 vindt dit leuk.
  18. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Ik zei nog voor de race tegen mij pa, Hamilton en Rosberg gaan elkaar eraf rijden, heerlijk. Hamilton toch wel rider of the day voor mij.

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    In alle filmpjes muten ze het volkslied...

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559

Deel Deze Pagina