Teleurstellend avond. Had er ook niet veel van verwacht want ik had veel te weinig geoefend. Haalde aan het begin wel wat mensen in. Nog in de eerste ronde was ik nog gecrashed en viel ik terug naar P12. Daarna zat ik er best lekker in en kwam ik vervolgens tot P9. Weer een crash, terug naar P12. Na wat doortrappen kwam ik volgens mij weer tot P9. Niet veel later stond ik weer naast de baan, merkwaardig stond ik opeens achterstevoren. Toen de race uitgereden op P11. Kwam elke keer dichter op Cr00kk, tot een paar seconden en dan volgde er weer een crash.
Keek hier wel het meeste tegen op. De baan is te lang om te oefenen, daar moet je dan echt uren in gaan steken en daar heb ik weinig zin in. Volgende week lekker vlammen op Watkins, daar verwacht ik wel wat meer van.
Denk dat het nog leuk gaat worden voor P4 in het klassement. Jammer dat Rossi geen punten heeft kunnen pakken maar dat maakt hij sowieso wel goed. De eerste 3 zijn los en die mogen bepalen wie er gaat winnen. Daarachter staat het volgens mij dicht bij elkaar.
Laatst bewerkt: 15 mei 2016