1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Finished] GT3 (endurance) cup

Discussie in 'XBW Racing' gestart door asjemenou75, 2 mei 2016.

1. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    zo mijn ogen zijn weer droog, maakt me niet meer uit of ik vanavond goed finish inderdaad, deze dag kan niet meer stuk. En op Monaco kunnen we misschien nog wel een podium verwachten

2. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Vind ik aardig van je.

3. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Ik moest bijna huilen............
    Songfestival verloren....

zonder dollen.
    Wat een wereldprestatie van max. Dit was een historisch sportmoment. Zo blij dat ik dat heb kunnen zien.
    Dat Nederlandse volkslied bij podiumhuldiging F1, zo bizar om te zien en te horen. Wauw.. supertop.

4. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ik kom net thuis van een dagje zoo in belgie.
    Check ik facebook even....... HUH?!

"Dat ik dit als -edit- Formule 1 fan -edit- nog mag mee maken....."

Maar ik ben versleten heren. Keuze tussen kansloos achteraan rijden en zometeen lui op de bank, drankje erbij en de opgenomen race bekijken lijkt me nu niet zo moeilijk.
    Veel plezier zometeen! Als er gestreamed wordt kijk ik mss wel effe mee.

5. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Nog nooit zo bezweet geweest na een avondje gamen!

Wat een race zeg. Verbaasd over mezelf dat ik in 11 rondjes Nordschleife geen één keer 4 wielen naast de baan heb gehad.
    Probs naar de top 3 die allen een bijzonder hoog tempo hadden.

Helaas was de M3 not up for the job en het was demotiverend om te zien hoe al m'n gewonnen secondes op Wiethok en Kimi steeds teniet werden gedaan op de rechte stukken. Om na zo'n foutloze race vlak voor de finish nog voorbij gereden te worden door Kimi op het laatste rechte stuk was tamelijk pijnlijk :whistle: Maar heb genoten! 3 minuten voor de 2de M3 gefinished ook :+ Op naar Watkins Glen :thumbs:

Oh, ennuh @Rossi46: ik kwam na het verlaten van de lobby na de race, de lobby ook niet meer in toen ik wou joinen voor de oefensessie... Nadat er al een race verreden is, is het verlaten van de lobby dus echt een no-go.

6. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Wat een race was dit ook.. 90 min was voor mijn gevoel zo weg.. na een hele slechte start van mij met de eerste 3 a 4 laps heel veel fouten waarin ik Kimi en Dex steeds weer dichterbij zag komen, mezelf toch kunnen herpakken en uiteindelijk 1,nogwat seconden achter Loyall over de finish gekomen.. P2 :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

7. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Teleurstellend avond. Had er ook niet veel van verwacht want ik had veel te weinig geoefend. Haalde aan het begin wel wat mensen in. Nog in de eerste ronde was ik nog gecrashed en viel ik terug naar P12. Daarna zat ik er best lekker in en kwam ik vervolgens tot P9. Weer een crash, terug naar P12. Na wat doortrappen kwam ik volgens mij weer tot P9. Niet veel later stond ik weer naast de baan, merkwaardig stond ik opeens achterstevoren. Toen de race uitgereden op P11. Kwam elke keer dichter op Cr00kk, tot een paar seconden en dan volgde er weer een crash.

Keek hier wel het meeste tegen op. De baan is te lang om te oefenen, daar moet je dan echt uren in gaan steken en daar heb ik weinig zin in. Volgende week lekker vlammen op Watkins, daar verwacht ik wel wat meer van.

Denk dat het nog leuk gaat worden voor P4 in het klassement. Jammer dat Rossi geen punten heeft kunnen pakken maar dat maakt hij sowieso wel goed. De eerste 3 zijn los en die mogen bepalen wie er gaat winnen. Daarachter staat het volgens mij dicht bij elkaar.

Laatst bewerkt: 15 mei 2016
  8. Crookk

Crookk Active Member

Leuk Bevonden:
    189
    Ik heb ook maar effe een schoon t-shirt aangedaan. :rolleyes:
    En shit dat jij zoveel beter reed, anders had ik de auto tenminste nog de schuld kunnen geven :whistle:.

Dex vindt dit leuk.
  9. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    @Dex, echt dikke respect voor je rijden. Op je laatste ronde na heel erg strak gereden. Ik Ben de 3e plek niet waardig qua racepace vandaag.

Wat een Hel was dit, baan ligt mij niet en ook te weinig geoefend.

Pace was aardig, maar absoluut niet top 3 waardig.

Respect voor Dex, Wiethok en Loyall. Jullie waren constant snel.

Nu lekker bier drinken en van de week maar Watkins Glen oefenen. Hopelijk niet zoveel overwerken deze week.

10. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Neuh, dat kan het niet zijn. Tussen practie en quali ging ik ook al de lobby uit en daarna weer in, zonder een centje pijn. Dat terwijl bijvoorbeeld Tender vorige week al helemaal de lobby niet in kwam.

Het is binnen pCARS gewoon altijd weer hopen dat het goed gaat. Want het kan zomaar niet lukken, zonder - ogenschijnlijk - aanwijsbare reden.

Jammer, want ik heb speciaal tot na deze race gewacht met het opsturen van mijn stuurtje (vanaf het begin al gezeik met extreme oververhitting). Was dus ook gelijk mijn laatste racen binnen deze cup =(

11. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Voor de Green Hell Heroes: De green hell hero banner

Ik had vooraf aan de race mijn conditie overschat, LOL:+
    Ging dood vanaf ronde 6.:+:x8):x Ik merkte dat ik wazig werd.
    Gelukkig had ik een buffertje naar Wiethok en kon ik veilig naar de finish rijden in een langzamer maar veilig tempo omdat ik gesloopt was.
    Voor een rechtstreeks close gevecht met Wiethok had ik geen energie meer.
    Hoefde gelukkig niet.
    Wiethok was sterk in het 2e gedeelte van de race.
    Had geluk dat ik een goede kwalifikatie had en dat het een rollende start was.
    Kon daarom een veilig buffertje opbouwen die op het einde van de race heel belangrijk bleek.
    Wiethok maakte geen fouten en bleef druk houden tot de finish. Klasse.

Maar nogmaals de dag was historisch door Max.
    Supergave racedag.
    Morgen weer gewoon werken: ochtenddienst. Lekker morgen ook de TV- after race F1 reportages lezen en bekijken.

Laatst bewerkt: 16 mei 2016
    HRT WietHoK NL en B Tender vinden dit leuk.
  12. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Bedankt voor de banner @loyallronin, ga hem toevoegen aan de GIF! Daarnaast natuurlijk van harte gefeliciteerd! Heb me boven verwachting goed vermaakt op de Ring en eigenlijk continue auto's om me heen gehad! Eerste deel van de race jammer genoeg niet zo consistent, maar dat ging de tweede helft een stuk beter.

Mijn valse lekkere start :)

Nogmaals, inclusief netjes opgewarmde remmen :D

Stukje random:

Ennnn een foto-sfeerrapportage.

De foto's vielen nadat je op 'take photo' drukt een STUK donkerder uit dan wat je in beeld had tijdens het foto-maken bleek na afloop. Daarom komt niet elke foto even geweldig uit de verf. Erg zonde, ga onderzoeken of ik ook een screenshot direct in de foto-interface kan maken, zonder die slidertjes in beeld te hebben.

^meest tevreden over deze

asjemenou75, GoldPwnageNL, Kimi NL en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Heb je de laatste firmware?

14. NovaCaine

NovaCaine XBW Racer

Leuk Bevonden:
    80
    Ik was helemaal kapot al aant begin van de race. Weekendje weg met wat maten waar de whiskey rijkelijk vloeide en maar iets van 3 uur slaap. Wilde me eigenlijk afmelden voor de race. En toch wilde ik die banner verdienen. Met trots heb ik toch de race uitgereden. ik geloof dat ik tot Lap 7 heb lopen knokken om p8 met Crook, cassie en beltoon. Toen was de koek echt op maakt gewoon teveel fouten, Spinde een stuk of 3 keer en de laatste paar rondes gezellig met Asjemenou gestreden om de laatste plek.

Alles heb ik ook nog eens op de livestream gezet dus kan terug gekeken worden hahahah.

Mooie foto's Tender.
    Nu op naar Watkins Glenn.

15. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Ja, alles is up-to-date. Daar kan het niet aan liggen. Thurstmaster beaamt dat ook. Vandaag maar even pakketje klaar maken. Hopelijk komt het een beetje vlotjes - en gefixed - retour.

16. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Had je je stuur wel zo ingesteld dat hij nonstop bleef koelen??

17. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Ik hoop voor Dex/Jimmy dat Watkins Glen een BMW-baan is en waar topspeed niet zo belangrijk is.

18. DutchOwnage

DutchOwnage Active Member

Leuk Bevonden:
    168
    @Tender: hele mooie sfeerreportage, altijd leuk om de day after onder het genot van een bakkie terug te kijken.

De race was eigenlijk zoals ik verwachtte dat ie zou gaan. Na een rondje of 2 had iedereen zijn positie wel min of meer te pakken, en dan was het gewoon racen tegen jezelf en de concentratie vast zien te houden. Heb persoonlijk nauwelijks in gevechten gezeten, wat op zich wel jammer was maar zoals verwacht. Gelukkig veranderde het weer nog wel eens, anders sloeg de verveling toe richting het einde.

Proficiat aan de top 3/4, zat er uiteindelijk "slechts" een dikke anderhalve minuut achter:+

19. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Ik schat in 7 werkdagen.
    Let wel op vooryaan bij geforceerde koeling dat je niet onnodig lang het stuur aangesloten houd als je klaar bent met racen of dat je de geforceerde koeling mode uitzet.
    Waarom? Voor de levensduur van de ventilatoren van stuur.

Laatst bewerkt: 16 mei 2016
  20. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Achteraf is inderdaad twee heats met die reversed grid een stuk spannender.
    Had ik vooraf niet zo ingeschat.
    Komt nu natuurlijk doordat tirewear en fuel uitstonden en strategie niet nodig wss.

Wel blij met "Ringmeister" endurance titel op de Nordschleife.:D

Deel Deze Pagina