Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Het is wel wat sneller afgespeeld dan hij normaal hoort :p

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet gemerkt eigenlijk.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ach. De taperecorder moet er ook even aan wennen. :+

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    [​IMG] [​IMG]

Killamonkey en CrazY vinden dit leuk.
  5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Legendarisch

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat een dag. Vanaf 12:30 al met F1 bezig. Nu lekker naar bed haha. Gelukkig morgen vrij.

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559

We gaan gewoon weer verder! :cool:

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Wat een race. Coronel die nog even grapte over de Mercedessen die elkaar eraf rijden en dan gebeurt dat ook nog.
    Race zelf was niet spannend, al kneep ik hem af en toe vanwege de pitstop strategie.
    Met een maat zitten kijken en toen werd het einde wel intens. Moet ie of een ander nog naar binnen of blijven ze door gaan.
    En dan gewoon winnen. Wat een held.

9. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik weet niet naar welke race jij hebt zitten kijken, maar ik ben er nog steeds van aan het bijkomen.

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Het is natuurlijk dast Max voor aan reed maar als het iemand anders was geweest was het idd geen spannende race geweest. Top 4 zat wel dicht bij elkaar maar de aanval van Ricciardo op Vettel was verder ook het enig noemenswaardige qua spanning

11. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Volgens mij hebben we verschillende definities voor spanning dan. Op de baan gebeurde weliswaar niet zo veel, maar qua spanning was deze race de beste in jaren. Van de eerste tot de laatste ronde viel er niet te voorspellen wie er ging winnen, zelfs welke coureurs op het podium zouden komen was nog gissen. Ik zat in de laatste ronde nog steeds zenuwachtig te doen omdat ik gewoon niet kon geloven dat die mediums van Verstappen (en Raikkonen) het meer dan 30 rondjes konden uithouden. Strategisch gezien was dit de leukste wedstrijd die we de afgelopen jaren hebben gezien.

Martin Brundle zei het op Sky ook vrij treffend: hoeveel recente races kan jij je voor de geest halen waarbij je de top 4 in één camerashot hebt kunnen zien?

12. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Het was zo ongelooflijk spannend, ongeacht of Max voorop reed of niet. Strategieën waren onduidelijk, gaten waren klein. Raikkonen hoefde maar één keer onder de 0,6 seconden achter Max door de laatste bocht heen te komen en we hadden een andere winnaar. Zo ongelooflijk veel leuker dan die DRS-drive-by's die we de afgelopen jaren steeds voorgeschoteld krijgen.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Dex vindt dit leuk.
  14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb nu toegang tot een private torrent website (racingfor.me, invite only) met extra content (alle races, hightlights etc etc) zoals de raw FOM footage van de driver parade. Ziet dan echt alle beelden hoe de coureurs met elkaar omgaan. Prachtig om te zien.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zit net even de race te kijken van Ziggo. En mijn god Olav is nog net zo slecht als 10 jaar geleden. Het is een aardige vent maar hij mist wel alles zeg.
    Eerst mist die ook de crash van de Mercedes en dan loopt die ook nog te roepen dat Rosberg tegen Hamilton aan crashed omdat die niet gezien heeft dat Rosberg in de eerste bocht voorbij Hamilton ging.

16. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Die crash mist 'ie niet. Hij begint te schreeuwen zodra Hamilton het gras op rolt.

Maar inderdaad: Olav mist extreem veel (meer dan 10 jaar geleden)... maar man wat is hij een heerlijke commentator op de momenten dát er iets moois/lomps gebeurd. Die finish dat hij (bijna) begint te huilen... zie je het Ronald van Dam al doen?

Olav heeft gewoon een goede sidekick nodig. Jack Plooij (slechtste interviewer ooit) moeten ze inruilen voor iemand die naast Olav plaats neemt.

RaouLioo vindt dit leuk.
  17. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Olav is gewoon heerlijk om naar te luisteren. Hoe die af en toe helemaal los gaat is gewoon prachtig!

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja hij ziet het niet aankomen omdat zo gefocused was op Vettel. En begint te schreeuwen als Hamilton pas spinned.
    Ohja die Jack. Welke interviewer stelt zo gesloten vragen? Niet normaal.
    Ben blij dat ik access heb to Sky. Soms een tikje biased naar Hamilton. Niet gek als engelse zender. Maar de kwaliteit en lange zendtijd blijft geweldig. En Brundle natuurlijk.

Wie is Ronald van Dam btw?

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Sky blijft heer en meester. Heerlijk om die voor- en nabeschouwingen te kijken. Race kijk ik alsnog live via Ziggo Sport Totaal (betaal er immers voor :+) aangezien internetstreams vaak wat achterlopen. Al heb ik de Sky tream tijdens de race wel op m'n laptop actief om hun commentaar te horen bij een mooie actie tijdens de race. :)
    Na de race schakel ik snel weer over op Sky op m'n TV zodat ik volop kan genieten van de nabeschouwingen. Heb namelijk sinds begin 2015 de beschikking over een snoeistrakke 720p 50fps 6000kbps Sky Sports stream dus dat is genieten.

Enkele uren daarna rustig de Channel 4 broadcast downloaden en kijk ik ook hun voor- en nabeschouwingen volledig. DC en Susie Wolff! <3
    Tijdens een GP weekend ben ik zowel zaterdag als zondag vanaf 13:00 (zaterdag) en 12:30 (zondag) tot laat in de avond alléén maar bezig met F1. :)

Op woensdag F1 Report op Sky Sports meepikken. Héérlijk.

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Volgens mij ben ik hier de enige die alleen maar de race zelf kijkt :+ Net als bij voetbal trouwens boeien mij voor en nabeschouwingen echt totaal niet. Gisteren uiteraard uitgezonderd
    @Hybrid Die heeft jaren lang voor RTL7 commentaar gedaan voor andere race klasses (en volgens mij ook een tijdje als F1 reporter)

Deel Deze Pagina