[Multi] Call of Duty: Infinite Warfare

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 27 apr 2016.

1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik vond BO3 vergeleken met AW een stuk minder ADHD-achtig. Het speelde wat rustiger. Echter vind ik dat hele gebeuren met blinkede pew-pews en van die vreselijke komkommer-outifts echt totaal niet passen. Ga terug naar de basis.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vraag me af hoe MW1 ontvangen gaat worden. Het blijft toch vooral nostalgie. Denk dat heel veel mensen zonder dat ze het weten toch meerdere killstreaks gaan missen en veel customization.
    En als MW1 nu was uitgekomen zal het in de boeken gaan als content schaars.

Rampage vindt dit leuk.
  3. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dit is toch gewoon een slimme zet kwa "marketing"? Activision is misschien niet overtuigd van Infinite Warfare (en ze zijn vast niet alleen) en plakken daar dan een heerlijke COD game bij. Compleet remastered door degelijke ontwikkelaars (Raven Software). Wil je COD4:R spelen? Dan moet je Infinite Warfare kopen. Als ze dit niet gedaan hadden denk ik ook niet dat Infinite Warfare een succes zou zijn geworden. Alles behalve.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Snap niet echt wat dat met mijn post te maken heeft? :)
    Zie veel "hype" over de remaster. Denk alleen dat het vooral nostalgie is en ben wel benieuwd hoe het ontvangen gaat worden.

Laatst bewerkt: 12 mei 2016
  5. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik heb de verkeerde post gequote :) My bad. COD 4 is gewoon nostalgie. Datzelfde gevoel zal je met de Remastered versie echt niet krijgen. Zal een weekje leuk zijn ...

6. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    En de 2 miljoen dislikes zijn bereikt. Het is nu volgens mij de #4 meest gedislikete video op YT

Reckuuza, Alexknl en Lethal AK47 vinden dit leuk.
  7. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Wahahaha, awesome!

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Dat was die al een paar dagen, maar de haat gaat door. Hopelijk verslaan ze Justin Bieber. :+

9. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Ongeveer 3 delen te laat maar ik kan hier echt van genieten!

Hopelijk gaat de gehele IP naar de kloten zodat ze verplicht weer eens geld moeten gaan investeren in een ECHT gruwelijk spel wat met liefde is gemaakt.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Niet te hart van stapel lopen. Iemand die vijf keer keer vreemd gaat krijgt ook niet een 6e kans zou je zeggen. Maar goed, hopelijk heb je gelijk. :+

11. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    Die nieuwe cod interesseert me geen reet maar die cod 4 remake wel kan je die ook los kopen?

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Nee.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  13. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
  14. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Update van de gevoelens van gamers:

Reckuuza en Lethal AK47 vinden dit leuk.
  15. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, dat stopt voorlopig ook niet denk ik! 8)

CrazY vindt dit leuk.
  16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ach, het is nu meer een hype geworden om de trailer te disliken. Neemt niet weg dat ik nog steeds glad geen idee heb waar het nu over gaat of what the fuck er nou eigenlijk gebeurd. Chaotische trailer die eigenlijk niets laat "zien". Call of Duty is al een tijdje stervende maar door de verkopen en nu die micro-transactions in de vorm van Supply Drops blijft het geld toch binnenkomen bij Activision.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Die hoerige geldklopperij heb je met World of Warcraft ook, omdat Blizzard van Acti is. Als Overwatch straks lekker gaat lopen, dan krijg je die micro ongein ook.

In WoW heb je dat in de vorm van betalingen voor het veranderen van naam, 8 euro, factie, 25 euro, server of race change, 15 en 20 euro.

En als je een boost van level 1 naar 100 wil omdat je het nu wel weet, dan kost je dat 50 euro, onder het mom dat beginnende spelers er ongeveer 3 a 4 maanden over duren hun eerste char naar 100 te krijgen. Sub is namelijk zo'n 13 euro per maand, dus reken maar uit.

Activision is gewoon een kut studio geworden en eerlijk gezegd vind ik ze nog erger dan Ubisoft. =(

18. drsjordi

drsjordi Doing it like a boss

Leuk Bevonden:
    4
    Call of Duty moet even, net als Battlefield, terug naar de tekentafel. Zo zie je, dan komt er een prachtige game uit. Al betwijfel ik of Call of Duty ooit nog prachtig zal zijn..

19. drsjordi

drsjordi Doing it like a boss

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind Ubisoft anders een prima studio. Jaarlijks nieuwe, unieke games vol innovatie. Kan je tegenwoordig niet gauw meer zeggen. Het is tegenwoordig deeltje 1, deeltje 2, deeltje 3. Dat hoeft niet altijd slecht te zijn, van mij mag bijvoorbeeld Destiny en Battlefield nog zat delen krijgen. All I try to say is they ain't creative anymore..

20. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Van mij mogen ze al die 'creativiteit' juist laten varen. Gewoon een goede basic shooter, zonder allemaal flauwekul met plasma/laser/pakjes/upgrades etc. Enfin voor ieder wat wils. ;)

Zumpelvelder vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina